Wereld 5 in het TWw!

DeletedUser29828

Guest
Hallo spelers van Wereld 5,

Ik zal de nieuwe reporter zijn voor Wereld 5.
Veel hoef ik niet te vertellen, de meeste hebben me vast wel 's gezien op 't AF.

Dit is me eerste keer dat ik voor het TWw schrijf, dus ik wil natuurlijk ook graag jullie hulp!
Kom met leuke ideeën, vertel mij waar jij graag een artikel over wil, of heb jij een sappig leuk nieuwtje? Tell me!
Ik hoop dat ikl voor jullie minimaal elke week 1 artikel klaar heb staan. Er is vast wel genoeg te schrijven over wereld 5!
Laten we hopen dat dit nog heel lang door laat gaan en wachten op jullie oude vertrouwde reporter: Jerkiller

Hoe kunnen jullie me bereiken?

Jullie kunnen me bereiken via IG: Tante Pollewop
Of via het AF: Nannan6

Ik hoop dat jullie zelf ook met leuke ideeën komen! Net zoals ik me best doet om elke week een artikel te schrijven voor jullie :).

Greetz,

Nannan6.
 

DeletedUser

Guest
veel succes Nannan :)

Mogen we allemaal genieten van je verhalen over W5 ^^
 

DeletedUser26978

Guest
Heel veel succes :)

betekend het dan ook dat Carlo Rizzi/DeadlyDie weer stopt?
 

DeletedUser31713

Guest
ga je dan ook door op de plannen van jerkiller? (zie weekblad 144)
 

DeletedUser29828

Guest
ga je dan ook door op de plannen van jerkiller? (zie weekblad 144)

Ik zal natuurlijk ook richten op de grote oorlog. Ik zal ook op de diplomatieke bewegingen van de stammen bekijken. De rimstammen van wereld 5 wil ik goed bespreken (Misschien dat ik afentoe in een week een artikel kan schrijven over de oorlog en een artikel misschien over de rim stammen, zoals bijvoorbeeld AFE) Ik weet niet of er plannen waren van de Miss van wereld 5. Natuurlijk zal ik daar ook Warre (lil-john) voor vragen hoe het daar mee zit, maar dan moet ik kijken of ik Jerkiller nog ergens kan vinden ;). Ik zal me ook richten op de fronten ;). Er is hoop ik genoeg te vinden ;).
 

DeletedUser26035

Guest
Veel succes!! En vooral het moeilijke gedeelte om neutraal te schrijven. Bij jerkiller is het meestal wel goed gegaan, maar het blijft moeilijk als je zelf in een stam zit, om die dan voor te trekken en extra positief over schrijven.
En je kan ook natuurlijk IG een pm sturen als je bepaalde dingen wil weten voor in het TWW. :D
 

DeletedUser29828

Guest
Veel succes!! En vooral het moeilijke gedeelte om neutraal te schrijven. Bij jerkiller is het meestal wel goed gegaan, maar het blijft moeilijk als je zelf in een stam zit, om die dan voor te trekken en extra positief over schrijven.
En je kan ook natuurlijk IG een pm sturen als je bepaalde dingen wil weten voor in het TWW. :D

Daar heb je gelijk in, ik probeer zo goed mogelijk neutraal te schrijven, maar ik heb het natuurlijk anders ervaren en weet meer over |DT|, dan andere stammen, maar daar moet je even doorheen bijten in het begin.
 

DeletedUser

Guest
Succes nander :p.

Lijkt me idd genoeg om over te schrijven; grote oorlog, rimstammen, evt. interviews met verschillende leiders/top-spelers over carriere/visie op deze wereld/oorlog xD.
 

DeletedUser

Guest
Van jouw verwacht ik wel ideeën kevin haha. :)

haha xD
ben ik zo speciaal misschien xD
hmm... ik zou eventueel een paar ideetjes kunnen hebben :p
maar ik moet mijn ideëen eerst even laten doorzoeken naar een manier van voorstelling :)
als ik dat heb, zal ik je zeker iets laten weten :)
maar ik laat ook de kans aan andere spelers/stammen, of ze nu voor DT een vriend, vijand of neutraal zijn, om hun ideëen voor te brengen ^^
 

DeletedUser29828

Guest
Succes nander :p.

Lijkt me idd genoeg om over te schrijven; grote oorlog, rimstammen, evt. interviews met verschillende leiders/top-spelers over carriere/visie op deze wereld/oorlog xD.

Inderdaad, genoeg :).

haha xD
ben ik zo speciaal misschien xD
hmm... ik zou eventueel een paar ideetjes kunnen hebben :p
maar ik moet mijn ideëen eerst even laten doorzoeken naar een manier van voorstelling :)
als ik dat heb, zal ik je zeker iets laten weten :)
maar ik laat ook de kans aan andere spelers/stammen, of ze nu voor DT een vriend, vijand of neutraal zijn, om hun ideëen voor te brengen ^^

Ik heb al wat ideeën gekregen ;). En niet van |DT|.
 

DeletedUser

Guest
Om even duidelijkheid te scheppen over de situatie.

De oud-reporter van W5 Jerkiller zal nog een hele poos niet kunnen schrijven voor het TW-Weekblad. Er werd een vervanger gezocht en gevonden -> Carlo Rizzi. Carlo Rizzi opteerde echter W14 aangezien hij van W5 niks maar dan ook niks qua historie kende. Nannan6 solliciteerde en logischerwijze neemt Nannan het over van Carlo.
 
Bovenaan