Wereld 49 feedbacktopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Boerlimiet is technisch niet mogelijk op normale werelden als je dus echt deze instelling ambieert kan je terecht op de classic. Wij kunnen dat niet veranderen

Er is zoveel vraag naar dat dit een keer op een gewone wereld komt. Het heeft namelijk wel gewerkt op een gewone wereld en de werelden zijn tegenwoordig stukken kleiner. Dus waarom hier niet iets aan doen dan telkens nee verkopen.
 

DeletedUser74005

Guest
Boerlimiet zou zeker weer eens leuk zijn. Misschien is het nu wel niet mogelijk, maar lijkt me dat het met wat kleine aanpassingen toch wel weer mogelijk zou moeten kunnen zijn :p Daarnaast edels duur herbouwen zoals op w39, is denk ik ook wel tof.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb mijn hoop op een terugkeer met een "mooie" wereld 50 allang verloren. :(
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser

Guest
Gek dat er spelers zijn die in 2 dagen tijd +5k punten hebben :rolleyes:, wordt gezellig 300p dorpjes edelen :D
 

DeletedUser77014

Guest
Zit al echt een lange tijd met de frustratie dat TW Hulp (Wiki) niet word bijgewerkt, mocht dit in bezit zijn van Tribalwars zelf. Hier word namelijk altijd duidelijke wereldinstellingen getoond. Zoals de tijd die je hebt om een aanval te annuleren, moraal, TS stijging en daling, etc.

Kan hier iets aan gedaan worden?
 
Reactiescore
746
Hoi,

Deze informatie wordt niet meer bijgewerkt en zal binnenkort ook voor de andere werelden verdwijnen. Dit omdat dit een manuele pagina is terwijl diezelfde informatie automatisch (volgens de instellingen van de wereld) elders is te verkrijgen. Bijv: https://nl49.tribalwars.nl/stat.php?mode=settings

Om mogelijke fouten, en zo verwarring, te vermijden zullen deze in de nabije toekomst volledig verdwijnen.
 

DeletedUser77014

Guest
Andere informatie op die site blijft wel gewoon bestaan?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Haal je 100%, krijg je nog steeds de standaard winnaars post. Sick
 
Reactiescore
746
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan