Wereld 47 is Awesome!

DeletedUser77043

Guest
Story time.

20 January 2016.


TimSmit treed toe tot W47.

Velen voelen dat er iets op de loer ligt, volgens verlaten de vogels de bomen en de reeën rennen weg, een zwarte dag voor velen.

Toch niet voor alle, TimSmit streeft over het land, C45 lijkt bar en verlaten.
‘’Is er dan niemand mijn gelijke’’ denkt hij, terwijl hij de barbaren wegjaagt en hun dorpen de zijne maakt, ''slechts goed voor de grondstoffen die ze verzamelen, verder zijn ze nergens goed voor’’ schreeuwt hij naar zijn troepen die onverlaten door streden.

Toch, naarmate hij verder door het land trekt krijgt hij berichten terug van zijn verkenners. Daar verder in C45, zijn waardige dorpen ontstaan, echte legers ontwikkelen zich op plaatsen waar TimSmit zijn aandacht nog niet op had bevestigd.
Hij nodigt de leiders van deze veel belovende dorpen uit, om de toekomst te bespreken.
‘’De gehele wereld, en niks minder, alles wat het oog raakt en verder, dat beloof ik jullie’’ zo spreekt hij tegen de leiders. ‘’Ieder gelijk en op eigen kracht, toch samen in stamverband, zo kunnen wij deze wereld op zijn grondvesten doen trillen’’.

De andere leiders kijken elkaar wat schimmig aan. Zij hadden grootste verhalen over elkaar gehoord en wisten dat zij in het gezelschap van gelijke waren. Geen was meer dan wel minder als de ander. Maar toch, ze waren alleen heersers en konden het alleen wel aan.
Een enkeling sprak op, had interesse in een samenwerking, en hij zag de toekomst van een dergelijk verband wel zitten. Zij sloten zich die zelfde dag nog aan bij TimSmit.

Hierna volgenden velen, één voor één stonden ze op en zwoeren trouw aan elkaar. Zo kwam het te zijn dat op die dag nog een tiental anderen zich aansloten bij A. en samen verder gingen, en W47 voor het oprapen zagen liggen.

Allen die waren uitgenodigd maar de heren de rug toekeerden sneuvelden al snel, of wisten op het moment dat ze van de tafel wegliepen dat zij niet lang zouden heersen in deze wereld en vroeg of laat opgeslokt zouden worden door het machtige Awesome, zoals de heren zich nu noemden. Verscheidene van hen probeerde nog terug te krabbelen door een enkele dorpeling naar de tafel van Awesome te sturen met de mededeling dat ze zich vergist hadden, maar dit was te vergeefs, en de dorpelingen die kwamen werden ter plekke afgeslacht.

Toch was TimSmit nog niet geheel tevreden. Ze waren sterk, sterker dan alles dat ooit over deze aarde had gelopen, maar een aantal leiders ontbraken toch nog, om er helemaal zeker van te zijn dat zijn imperium zich zou kunnen uitstrekken over heel W47.
En daarom besloot TimSmit om de volgende dagen zijn stam nog te versterken met nog een geheel elftal aan spelers. Waaronder Chna-nung, wie zichzelf wel één van de grootste premium punten uitgever van wereld 47 noemde. De gehele stam keek verbaasd naar Chna-nung, want zij hadden hier nog nooit van gehoord. Vanaf dat moment dacht iedereen dat dit goddelijke giften van boven waren die slechts enkelen zich konden veroorloven.

Nu was Awesome compleet en deze heren weten al dat zij vanaf nu onsterfelijk zijn, en zij zullen dit in de komende tijd bewijzen wanneer ze ieder dorp naar de grond branden dat in de weg staat van hun ultieme doel, heersers van W47, en zijn daarom nu al Koning van W47!
 

DeletedUser74966

Guest
Kijk een aan meneer. Leuk verhaaltje ;)

En wat als wij dan in de weg komen te staan?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Awesome jaja
 

DeletedUser73654

Guest
Hmmmm ja inderdaad jullie staan natuurlijk op plaats 1, gefeliciteerd!!
Graag verwijs ik de leden van stam Awesome! om even het stukje van mij over stam Farm te gaan lezen en dan vooral het schuine gedeelte :D

Groet Claujo >>>> John
 

DeletedUser77043

Guest
Hmmmm ja inderdaad jullie staan natuurlijk op plaats 1, gefeliciteerd!!
Graag verwijs ik de leden van stam Awesome! om even het stukje van mij over stam Farm te gaan lezen en dan vooral het schuine gedeelte :D

Groet Claujo >>>> John

haha grapjas
 

DeletedUser76952

Guest
Hmmmm ja inderdaad jullie staan natuurlijk op plaats 1, gefeliciteerd!!
Graag verwijs ik de leden van stam Awesome! om even het stukje van mij over stam Farm te gaan lezen en dan vooral het schuine gedeelte :D

Groet Claujo >>>> John

Ze staan geen nummer 1 meer hoor ;)
 

DeletedUser74966

Guest
Hoezo nmr.2? Ik zie nu toch goed dat het rang 1 is? ^^
 
Bovenaan