Wereld 42 Gigga Dikke Vette Schwoele Forumquiz

DeletedUser69813

Guest
Vraag 6 zullen maar weinigen goed hebben omdat de vraag zelf al deels fout is :p
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Die van mij toch niet mag ik hopen?:eek:

Misschien! :D

Verder wil ik even mededelen dat ik pas dinsdag 29 december op z'n vroegst de winnaar bekend maak. :) Maandag gaat mij dat niet lukken.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
1.367
Ik ben 1e neem ik aan.
 

DeletedUser73195

Guest
Misschien! :D

Verder wil ik even mededelen dat ik pas dinsdag 29 december op z'n vroegst de winnaar bekend maak. :) Maandag gaat mij dat niet lukken.

Ja dus, als ik niet win gelieve mijn puntenaantal te verbergen. Als ik afgetroefd wordt op basis van een tekort aan kennis kan zelfs mijn moeder mij niet troosten.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Deze post zal ook op de eerste pagina komen waar een gereserveerde post is.

De eindstand is bekend! Hieronder staat de voornaam gegeven met telkens het account van het Algemeen Forum wat erbij hoort.

1. Danny (Rise Against)
2. Hans (nyade)
3. Niek (Boxem)
4. Casper (CasperP)
5. Tom (McAwesome)
6. Matthis (black dead53)
7. Matthijs (el paridono)
8. Kong (Kong Qui.)
9. Timo (.Sick Individuals)
10. Robin (Remakez)

Proficiat aan de winnaars! Ik zal de PA versturen naar de accounts waarmee jullie je opgegeven hebben. Zowel Danny en nyade hadden beide alle antwoorden goed. Danny was echter eerder en daarom staat hij eerste. Hieronder de opgestuurde lijst van Danny:

Rise against zei:
1. Op welke datum is Wereld 42 gestart?

29 januari 2015

2. Hoe heet de Wereld 5 premade die gestart was op Wereld 42? Noem de tag.

SWAT

3. Welk account won op 20 september 2015 de prijs voor meest compacte cluster van W42?

Srekamjiaar

4. Uit welke twee stammen kwam de stam Vestri voort?

Stuff en Paranormal activity. (Pa.)

5. Door welke spelers is Vitae opgericht? Noem van alle spelers zowel de reallife naam, ingame naam als de naam van het Algemeen Forum account waarmee zij spelen.

Conceived By Communism , Jordi , Vayne
Jullie Beschermer , Joren , .EstaTeroAmi
Phenomenal , Sven , .EstaTeroAmi

6. Seau is ook een fusiestam. Uit welke twee stammen kwam deze stam voort?


Fusie van geheel Supah., deel van Unc. en een deel van |F|.

7. Er heeft al menig naamsverandering plaatsgevonden op Wereld 42. Noem van de volgende 3 accounts hun accountnaam voor de naamsverandering: Ancient Tomahawk., Il Burattinaio & More Women Rights.

Il Burattinaio = Boeiekoeie
Ancient Tomahawk. = black dead53
More Women Rights = Ennioo

8. Multiple choice: Fratre was een stam gebaseerd rond 'n principe. Welk? A. continentgericht. B. premade. C. vriendschap.

C : Vriendschap

9. Welke twee accounts van |WAO| kwamen in opspraak door beschuldigen vanuit de eigen stam zelf?

Kale Poes en Kingsdorp

10. Welk account werd beschuldigd voor het gebruiken van timebots als gevolg van het vele aanvallen op dezelfde milliseconde?

Fexeris

11. In de afgelopen twee maanden werd iemand beschuldigd van krepox als grote Algemeen Forum voorbeeld te hebben. Wie was dat?

Mike (af = Mikeeeeeee3 ) (acc = Grommende Tijgers)

12. In de zomer verloor Vitae door zware inactiviteit twee accounts. Wat waren de namen van deze accounts destijds?

Nostalgic en Narwahls.

13. Dunzak & Dikzak. Wie is dunzak? Geef reallife naam of Algemeen Forum accountnaam.

Jordi , Conceived by Communism

14. Wanneer is de NAP tussen Seau. en Vitae opgezegd en door welke partij?

14 november door seau.

15. Welke stam van de top 5 bestaat op dit moment het langst?

|WAO|

16. Wat was de nieuwe stam die in het noorden zou ontstaan met als leden: Janus de 1e, Kale Poes, Kingsdorp, Punkerke, Hangover, Say What?, Nunada & Annabelle? Let op spelling!

Northern Pact.

17. Welke speler heeft een topic geopend met betrekking tot een premade van Wereld 42 om de activiteit van Wereld 42 een boost te geven? Geef reallifenaam of Algemeen Forum naam.

Elko
AF = Dutchgangster
topic : https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?183093-Naam-onder-voorbehoud&highlight=premade


18. Welk account clusterfuckt door de hele wereld?

Beer van zwolle

19. Wie was de originele leider van Rush? Noem de accountnaam.

Doutzen Kroes.

20. Raadsel van plaatje hierboven:

Vier cowboys staan terecht voor executie. De zwarte lijn in het midden is een bakstenen muur waar niemand overheen kan kijken. Ze worden vrijgesproken als één van hen de kleur van hun eigen hoed kan raden. Ze weten dat er twee witte cowboyhoeden en twee zwarte cowboyhoeden in het raadsel zitten. Ze mogen hun hoed niet afzetten en ze mogen niet van kijkrichting veranderen. Ze hebben maar één kans om de kleur te raden en slechts één persoon mag dit proberen.
Welke cowboy zal zijn eigen kleur goed opnoemen?

Cowboy C zal zijn eigen kleur goed opnoemen.

Nogmaals succes aan iedereen!

Attentie: Ik weet dat sommige vragen discutabele vragen zijn. Het was echter lastig om echt met twintig goeie vragen te komen en de discutabele vragen ben ik ook flexibeler mee omgegaan. De eindstand staat echter vast en erover discussiëren zou ik jammer vinden.

Sven vond het nodig om toch een antwoordenlijst op te sturen. Laten we hem allemaal even uitlachen! Hieronder zijn lijst:

Phenomenal zei:
Buig voor de man met de meeste W42 kennis mensen! :cool:

1. Op welke datum is Wereld 42 gestart?
31 Februari, toen pasen en pinksteren op 1 dag vielen.

2. Hoe heet de Wereld 5 premade die gestart was op Wereld 42? Noem de tag.
|WAO|, the old new gen.

3. Welk account won op 20 september 2015 de prijs voor meest compacte cluster van W42?
De beer van Zwolle, compacter kan haast niet met 1000 bb overnames!

4. Uit welke twee stammen kwam de stam Vestri voort?
Vestri zal voort gaan komen uit Vitae & Seau welke samen gaan in een nieuwe stam om de wereld te beeindigen.

5. Door welke spelers is Vitae opgericht? Noem van alle spelers zowel de reallife naam, ingame naam als de naam van het Algemeen Forum account waarmee zij spelen.
* King Ringo - Dirk Jan Pieter - King Ringo
* Boneduck spion - Joren - Beschermertje
* Zwart van binnen wit van buiten - Noire - Bijltje - menstruatietype - dunzak - amerikaanse communist - Stammamma
* TeroStabami - Liptonijn - Plannert

6. Seau is ook een fusiestam. Uit welke twee stammen kwam deze stam voort?
Supah. & Dupah.

7. Er heeft al menig naamsverandering plaatsgevonden op Wereld 42. Noem van de volgende 3 accounts hun accountnaam voor de naamsverandering: Ancient Tomahawk., Il Burattinaio & More Women Rights.
Ancient Tomahawk - Minderjarige 5pamsn0r
Il Burratinaio - Mexicaan in bakfiets
More Women Rights - Donald Trump

8. Multiple choice: Fratre was een stam gebaseerd rond 'n principe. Welk? A. continentgericht. B. premade. C. vriendschap.
Antwoord D natuurlijk. De bowlende bloemkolen nog een keer samen knallen in een eschatologisch aanvals systeem van Faalanx.

9. Welke twee accounts van |WAO| kwamen in opspraak door beschuldigen vanuit de eigen stam zelf?
The Ultimate Fighter & More Women Rights. Jannes beschuldigde Ennio van discriminatie jegens het mannenlijke ras.

10. Welk account werd beschuldigd voor het gebruiken van timebots als gevolg van het vele aanvallen op dezelfde milliseconde?
JdeVisser, ouwe bottert, maar als het erop aankomt met een backtime van 17 ms werkt ie niet.

11. In de afgelopen twee maanden werd iemand beschuldigd van krepox als grote Algemeen Forum voorbeeld te hebben. Wie was dat?
Phenomenal, damn wat een beesten lichaam heeft Krepox. Ekte Hottie.

12. In de zomer verloor Vitae door zware inactiviteit twee accounts. Wat waren de namen van deze accounts destijds?
Emile de faalhaas & Nomi de Cock

13. Dunzak & Dikzak. Wie is dunzak? Geef reallife naam of Algemeen Forum accountnaam.
Een ding weet ik wel, Jordi is alles behalve Dun! :D

14. Wanneer is de BG tussen Seau. en Vitae opgezegd en door welke partij?
Vitae op 3 Mei, Dan kon heel W42 al een dag erna Seau herdenken.


15. Welke stam van de top 5 bestaat op dit moment het langst?
ANobleCannotRush

16. Wat was de nieuwe stam die in het noorden zou ontstaan met als leden: Janus de 1e, Kale Poes, Kingsdorp, Punkerke, Hangover, Say What?, Nunada & Annabelle? Let op spelling!
Slavinnen van Seau Preau

17. Welke speler heeft een topic geopend met betrekking tot een premade van Wereld 42 om de activiteit van Wereld 42 een boost te geven? Geef reallifenaam of Algemeen Forum naam.
Mike :catapult: :catapult: :catapult: :catapult: :catapult: :catapult: :catapult:

18. Welk account clusterfuckt door de hele wereld?
Jawatiser, pas maar op boeiekoeie! Fake massa op die bakkes :ram:

19. Wie was de originele leider van Rush? Noem de accountnaam.
Nothing really matters - Ha iedereen heeft deze vraag fout! Mensen die hier enige kennis van hebben gaan zeggen Doutzen Kroes, maar hij deed pas een namechange na Rush was gesticht.

FzzBXMk.png

20. Raadsel van plaatje hierboven:

Vier cowboys staan terecht voor executie. De zwarte lijn in het midden is een bakstenen muur waar niemand overheen kan kijken. Ze worden vrijgesproken als één van hen de kleur van hun eigen hoed kan raden. Ze weten dat er twee witte cowboyhoeden en twee zwarte cowboyhoeden in het raadsel zitten. Ze mogen hun hoed niet afzetten en ze mogen niet van kijkrichting veranderen. Ze hebben maar één kans om de kleur te raden en slechts één persoon mag dit proberen.
Welke cowboy zal zijn eigen kleur goed opnoemen?


A natuurlijk, er zit een gat in de muur wat wij niet kunnen zien.

Leuk initiatief! Ik sponsor 200 pp :)

Er is tevens 200 PP gesponsord. Deze verspreid ik in 50 PA each over de eerste 4 plekken.

Nogmaals gefeliciteerd aan de winnaars en bedankt voor het meedoen mensen!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74005

Guest
Dat dat antwoord van Sven in één post past zeg :eek:

Gefeliciteerd Danny :)
 

DeletedUser74452

Guest
Nap werd niet 14 november maar 13 november opgeheven, ik eis 1ste plaats :(.

Laat maar, ik hoor dat dat de originele datum was maar dat Niek gewoon de grootste faggot is die er rondloopt en daardoor mij gesaboteerd heeft door er niet te zijn.
 

DeletedUser75237

Guest
Nap werd niet 14 november maar 13 november opgeheven, ik eis 1ste plaats :(.

Laat maar, ik hoor dat dat de originele datum was maar dat Niek gewoon de grootste faggot is die er rondloopt en daardoor mij gesaboteerd heeft door er niet te zijn.

Je kreeg gewoon puntenaftrek wegens valsspelen, cheater!
 
Bovenaan