Wereld 42 Gigga Dikke Vette Schwoele Forumquiz

DeletedUser76275

Guest
4. Uit welke twee stammen kwam de stam Vestri voort?

Als mede-oprichter van deze ontiegelijke mega flop stam toen der tijd vraag ik me af wat hier voor "goed antwoord" uit gaat komen vanuit de jury, want ik heb al heeeeeeeel veel foute antwoorden gezien. lol.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Als mede-oprichter van deze ontiegelijke mega flop stam toen der tijd vraag ik me af wat hier voor "goed antwoord" uit gaat komen vanuit de jury, want ik heb al heeeeeeeel veel foute antwoorden gezien. lol.

In principe moeten twee stammen sowieso naar voren komen, welk erg kenmerkend waren toch voor het uiteindelijk Vestri. Uitgebreidere antwoorden zijn uiteraard niet fout geteld.
 

DeletedUser76275

Guest
In principe moeten twee stammen sowieso naar voren komen, welk erg kenmerkend waren toch voor het uiteindelijk Vestri. Uitgebreidere antwoorden zijn uiteraard niet fout geteld.




hoe zeg ik dit zonder te spoilen... :p

in het principe is er maar 1 goed antwoord, maar 50% van het antwoord zou op 2 manieren verwoord kunnen worden, echter moet dan in die verwoording dan het goede antwoord zitten... oei wat lekker duidelijk. :s
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Oké, ik moet ook nog ergens op vetrix reageren, maar kan het niet meer vinden :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Yep ik ook, bedankt Elko.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Vraag 13 haha die is goed en die moet ik weten maar twijfel nu:D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Schrok al bijna!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik wil even benadrukken dat ik pas 10 inzendingen heb waarvan een paar toch goed te overtreffen zijn. Doe je best dus! :D
 
Bovenaan