DeletedUser74452
Guest
Je kreeg gewoon puntenaftrek wegens valsspelen, cheater!
Valsspelen?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Je kreeg gewoon puntenaftrek wegens valsspelen, cheater!
Oké ik kom toch even terug mijn eerste plaats claimen, er wordt gezegd dat WAO de oudste stam van top 5 is, nou, dat is incorrect.
![]()
![]()
Gelieve mij mijn rechtmatige 1ste plaats te geven :$
Oké ik kom toch even terug mijn eerste plaats claimen, er wordt gezegd dat WAO de oudste stam van top 5 is, nou, dat is incorrect.
![]()
![]()
Gelieve mij mijn rechtmatige 1ste plaats te geven :$
13. Dunzak & Dikzak. Wie is dunzak? Geef reallife naam of Algemeen Forum accountnaam.Jordi , Conceived by Communism
Lol, ik had een hint gegeven en was zelf fout. Ik dacht dat dunzak jeremy was![]()
''7. Er heeft al menig naamsverandering plaatsgevonden op Wereld 42. Noem van de volgende 3 accounts hun accountnaam voor de naamsverandering: Ancient Tomahawk., Il Burattinaio & More Women Rights.''
Lel ik wist niet eens dat Il burattinaio niet de orginele naam was :')
Leuk initiatief in ieder geval, zo leer ik nog eens wat bij over de geschiedenis van wereld 42![]()
13. Dunzak & Dikzak. Wie is dunzak? Geef reallife naam of Algemeen Forum accountnaam.Jordi , Conceived by Communism
Lol, ik had een hint gegeven en was zelf fout. Ik dacht dat dunzak jeremy was![]()
1. Danny (Rise Against)
2. Hans (nyade)
3. Niek (Boxem)
4. Casper (CasperP)
5. Tom (McAwesome)
6. Matthis (black dead53)
7. Matthijs (el paridono)
8. Kong (Kong Qui.)
9. Timo (.Sick Individuals)
10. Robin (Remakez)
Iemand die vraag 20 uitlegd?
Maar B kan zijn eigen hoedje niet zien?