Wereld 40, Speel jij of sla je over?

DeletedUser69047

Guest
Ben nog op zoek naar co, ervaring vereist.

Pm me indien interesse.

DeletedUser68420

Guest
Ik speel voor de pp maar ook gewoon om lekker te spelen.
Niet te serieus, niet te groot, daar heb ik allemaal geen tijd voor, maar het is wel leuk om weer eens te starten op een frisse wereld.

DeletedUser68834

Guest
Boerderijlimietregel inactief

Betekent dit dat ik eindeloos troepen in een dorp kan bouwen, zonder dat me boerderij vol raakt?

DeletedUser

Guest
Boerderijlimietregel inactief

Betekent dit dat ik eindeloos troepen in een dorp kan bouwen, zonder dat me boerderij vol raakt?

Boerderijlimietregel

De boerderijlimietregel beperkt het aantal eenheden dat een dorp kan verzorgen. Wanneer er teveel troepen in een dorp staan, zal de troepensterkte van deze dalen. In de boerderij kan je nakijken hoeveel bewoners je momenteel in je dorp hebt en hoe hoog hun troepensterkte is.
De troepensterkte wordt als volgt berekend:

(Boerderij level) x constante / (Bewoners in het dorp)

De constante is afhankelijk van de wereldinstellingen.
Wanneer de uitkomst hoger is dan 1, zullen de troepen op hun volle sterkte vechten. Bij een waarde lager dan 1, wordt de troepensterkte verminderd met die factor.
De hoeveelheid bewoners in een dorp wordt berekend door alle boerderijplaatsen, die al de eenheden in dat dorp innemen, op te tellen. Lichte cavalerie zou dus bijvoorbeeld 4 boerderijplaatsen innemen.

DeletedUser

Guest
Mijn oprechte excuses Duckje, maar ik ga deze voorbij laten gaan. Ik hoop dat je het mij niet kwalijk neemt.

grtz

DeletedUser73959

Guest
Ons team gaat ook spelen.
We gaan niet voor de PP spelen.

Een extra CO speler gezocht !
dus je mag je altijd is voorstellen via skype :D

DeletedUser67609

Guest
Ik twijfel nog zoek heb namelijk niet super veel tijd maar als ik ergens kan co'en heb ik er wel zin in. Dus als iemand interesse heeft skype iets

DeletedUser73739

Guest
Ik speel nu, maar ben nu al zwaar teleurgesteld in het pp handelen; hoezo mag je max 20pp per 1000GS vragen? o_O

Bovenaan