Wereld 40, Speel jij of sla je over?

DeletedUser

Guest
Best leuke instellingen. Ik ga spelen, heb al één medespeler. We zoeken er nog iemand bij. Online tijden maken niets uit, zolang je maar actief bent. Dus geen iPhones waarop je farmt in de pauzes en dergelijke ;) Premades mogen zich ook melden.

Meer info? PM

Ooh :(

DeletedUser73282

Guest
Ik ben wel weer te vinden op deze wereld.. Even tijdje gestopt maar ik zie wel weer een nieuwe uitdaging:D

DeletedUser67437

Guest
hmm dat word dus later stalrush beginnen lijkt mij :s interessant

Reactiescore
1.094
Zeg maar dag tegen deftig farmen dan? :eek:

Tja het is of of niet en en.

Als men zeurt over te kleine werelden zou je toch een oplossing moeten zoeken. De toestroom van nieuwe spelers word klein gehouden omdat nieuwe spelers nergens voet aan wal kunnen krijgen.

Deze een kans geven is een juiste oplossing. Dan maar weer terug naar slechts bb dorpjes farmen.

DeletedUser

Guest
Als je volle werelden wilt moet je maar naar DIE STAMME gaan

Reactiescore
372
60 dagen is twee maanden... Stel je hebt straks 15.000 ptn, dan kun je dus niets onder de 5.000 ptn edelen? Dat is geen ramp maar als ik een dorp van 3.500 wil omdat dat me meer voordeel gaat geven, kan dat dus niet? Heb ik dit goed of niet? :eek: Dit gaat oneerlijke situaties opleveren lijkt me.

Laatst bewerkt:
Reactiescore
372
klopt, dus gewoon altijd grote targets kiezen (y)

Klopt, maar doe dat 3 of 4 keer en dan blijft er nog maar weinig over om te edelen. En dan? Lekker wachten totdat de 60 dagen over zijn? Wel het slechtste scenario mogelijk natuurlijk, maar alsnog. Ik denk idd dat dit een fout is?

Bovenaan