Wereld 40, Speel jij of sla je over?

DeletedUser5148

Guest
Sera is van de partij

Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
372
Best leuke instellingen. Ik ga spelen, heb al één medespeler. We zoeken er nog iemand bij. Online tijden maken niets uit, zolang je maar actief bent. Dus geen iPhones waarop je farmt in de pauzes en dergelijke ;) Premades mogen zich ook melden.

Meer info? PM

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Na een week of 2 is het al een stuk moeilijker om efficiënt te farmen :) Maarja de bedoeling lijkt me duidelijk :p Ik heb er slechte ervaringen mee.

Nee is me niet duidelijk, vertel ff?

DeletedUser73696

Guest
Best leuke instellingen. Ik ga spelen, heb al één medespeler. We zoeken er nog iemand bij. Online tijden maken niets uit, zolang je maar actief bent. Dus geen iPhones waarop je farmt in de pauzes en dergelijke ;) Premades mogen zich ook melden.

Meer info? PM

Wij kunnen samen een perfect team vormen? :D

DeletedUser69517

Guest
Gaan voor de pp- spelen.

Daarbij ben ik ook wel nieuwsgierig naar de ''verbeterde'' ridder-itms.

Reactiescore
32
beetje jammer van de krimpende bb's

Reactiescore
1.094
Beginnersbescherming ratio: Geactiveerd voor de eerste 60 dagen in ratio 3

Betekent dit dat je de eerste 60 dagen geen spelers kan aanvallen die (meer dan) 3 keer zo klein zijn als jijzelf? :eek:

Trieste bedoening, als je een beetje wil edelen en je ligt ver voor op je omgeving moet je per se barbs gaan edelen? :confused:

Stel je hebt inmiddels 3 dorpen, samen 10K punten, en voor de rest ligt er niemand die meer dan 3K punten heeft in je omgeving.. Tsja, wat dan?

Of is men vergeten er "30:1" van te maken?

EDIT:
Gevonden..
max. verhouding aanvallers : verdedigers 3 : 1 tijdens de eerste 60 dagen

Wat is dit voor bullshit? Niet dat ik überhaupt zou spelen, maar hiermee gooi je het spel al helemaal de afgrond in. Wanneer wil je ons over hebben naar TW2 Duckje? Begint er wel aan te komen denk ik zo.

Ik kan me er wel iets bij indenken. Het is misschien niet fijn voor bestaande spelers. Maar willen ze 'nieuwe' / kleine spelers een kans geven zich te ontwikkelen in de community is deze regel zeker nodig. En laat dat ook nu net het probleem van tw zijn, de toestroom van nieuwe spelers is de afgelopen jaren flink afgenomen

DeletedUser

Guest
Lijkt me al bij al toch nog een ' redelijke ' wereld qua instellingen.
Nu zien hoe het verloopt :)

Mensen die zin hebben om te spelen mogen zicht altijd melden :)
Premades uiteraard ook :)

DeletedUser69459

Guest
Ik kan me er wel iets bij indenken. Het is misschien niet fijn voor bestaande spelers. Maar willen ze 'nieuwe' / kleine spelers een kans geven zich te ontwikkelen in de community is deze regel zeker nodig. En laat dat ook nu net het probleem van tw zijn, de toestroom van nieuwe spelers is de afgelopen jaren flink afgenomen

Zeg maar dag tegen deftig farmen dan? :eek:

Bovenaan