Wereld 40, Speel jij of sla je over?

Reactiescore
661
Wat wordt er precies met '- Technologieën: Simpel systeem' ?

Dat je niet TE veel moet nadenken en gewoon op alles klikken.

Beetje familie Backeljau achtig.

Voor de fans

https://www.youtube.com/watch?v=BDcSjyLswMQ

Er zijn 3 mogelijkheden voor de Smederij. Het Simpel Systeem, 3-tech systeem en het 10-tech systeem. Het simpel systeem is dus gewoon het systeem dat je gewend bent, waar je enkel de eenheid eenmalig hoeft te onderzoeken waarna deze geproduceerd kan worden.

Het systeem dat ik gewend ben is niet het simpel systeem. Even voor de duidelijkheid, het backeljau systeem is er pas na het "normale" en eigenlijk altijd in te voeren systeem gekomen.

Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
even een vraaje,

bb-dorpen krimpen tot de 3000 punten, doen deze dat ook als je er in slaagt om het hoofdgebouw van het desbetreffend dorp onder lv 15 te krijgen aangezien dat voor spelers een vereiste is om te kunnen slopen in een dorp of zijn barbaar dorpen een uitzondering op deze regel?

Reactiescore
7.988
Alleen voor pp farmen zodat ik geen geld meer hoef te spenderen aan inno, dan stoppen wachten tot w33 afgelopen is en eindelijk stoppen met dit spel dat door de loop der tijd helemaal verprutst is.

DeletedUser71618

Guest
Beginnersbescherming ratio: Geactiveerd voor de eerste 60 dagen in ratio 3

Betekent dit dat je de eerste 60 dagen geen spelers kan aanvallen die (meer dan) 3 keer zo klein zijn als jijzelf? :eek:

Trieste bedoening, als je een beetje wil edelen en je ligt ver voor op je omgeving moet je per se barbs gaan edelen? :confused:

Stel je hebt inmiddels 3 dorpen, samen 10K punten, en voor de rest ligt er niemand die meer dan 3K punten heeft in je omgeving.. Tsja, wat dan?

Of is men vergeten er "30:1" van te maken?

EDIT:
Gevonden..
max. verhouding aanvallers : verdedigers 3 : 1 tijdens de eerste 60 dagen

Wat is dit voor bullshit? Niet dat ik überhaupt zou spelen, maar hiermee gooi je het spel al helemaal de afgrond in. Wanneer wil je ons over hebben naar TW2 Duckje? Begint er wel aan te komen denk ik zo.

Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.385
Ik ga mooi pp verdienen, zolang er geen wereld komt zonder gs ruilen voor grondstoffen begin ik er niet aan om serieus te starten

dus doe w41 is eentje waar je geen gs kunt ruilen voor pp aub

DeletedUser67609

Guest
Beginnersbescherming ratio: Geactiveerd voor de eerste 60 dagen in ratio 3

Betekent dit dat je de eerste 60 dagen geen spelers kan aanvallen die (meer dan) 3 keer zo klein zijn als jijzelf? :eek:

Trieste bedoening, als je een beetje wil edelen en je ligt ver voor op je omgeving moet je per se barbs gaan edelen? :confused:

Stel je hebt inmiddels 3 dorpen, samen 10K punten, en voor de rest ligt er niemand die meer dan 3K punten heeft in je omgeving.. Tsja, wat dan?

Of is men vergeten er "30:1" van te maken?

EDIT:
Gevonden..
max. verhouding aanvallers : verdedigers 3 : 1 tijdens de eerste 60 dagen

Wat is dit voor bullshit? Niet dat ik überhaupt zou spelen, maar hiermee gooi je het spel al helemaal de afgrond in. Wanneer wil je ons over hebben naar TW2 Duckje? Begint er wel aan te komen denk ik zo.

Was me nog niet opgevallen maar dan bedank ik ook....

DeletedUser60969

Guest
Als je denkt dat de instellingen niet meer slechter kunnen dan kunnen ze dat alsnog, wie weet is dat ook wel weer een uitdaging opzich :mad:

DeletedUser68229

Guest
Als je denkt dat de instellingen niet meer slechter kunnen dan kunnen ze dat alsnog, wie weet is dat ook wel weer een uitdaging opzich :mad:

kunnen ze niet voor 1 keer de spelers vragen wat voor instellingen ze willen :)

DeletedUser

Guest
denk eerder dat het staat voor
systeem 1 = geen beschermingsverhouding
systeem 2 = verhouding 20:1
systeem 3 = verhouding 30:1
op die manier

of het is gewoon een fout maar denk niet dat het 3:1 gaat zijn :p
als het wel zo is kunnen ze het beter casual 2.1 noemen :D

Goed punt, kan een moderator verduidelijking brengen hieromtrent? Bedankt! :)

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Ik ga sws niet starten. Starten was een van de leukste aspecten van TW.
Helaas is dat helemaal verpest dankzij Inno.

sinds wanneer kon jij voordeel uit de start halen dan pikkie?:p

verder wel gelijk.
en kut vlaggen.

Reactiescore
661
tchoo ja vlaggen
das geen drama
maar levels op simpel niveau (alleen al het idee dat ze iets simpel moeten maken en noemen zodat de "simpele" medemens het ook kan)

komop en speel, het gepeupel mag ook meedoen want het is met een simpel levelsysteem!!

Bovenaan