Wereld 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Maar jullie hebben er wel meer invloed op dan ons lijkt me, jullie kunnen zien of wij tevreden zijn over deze instellingen, jullie kunnen nu duidelijk zien dat wij dat niet zijn. Ga laten zien dat je voor de spelers je werk doet en ga naar InnoGames! Mij lijkt het dat naar jullie beter wordt geluisterd dan dat een of andere speler een pm stuurt...

Wat een geweldige opmerking! :D
 
Reactiescore
2
Het Tw.nl team de schuld geven voor deze instellingen is complete onzin. Wij hebben hier geen invloed in, dit wordt vanuit InnoGames gecoördineerd. Niet tevreden? Contacteer InnoGames en niet ons de schuld geven. ;)
Maar ik kan jullie wel de schuld geven van het zo laat aan te kondigen. Meestal wordt een wereld een kleine maand op voorhand aangekondigd en nu zonder aankondigen worden er al pre-selecties toegelaten...
Ik kon het niet vatten dat ik de start van wereld 32 te zien moest krijgen op de welkomstpagina van 1 van mijn werelden. Waar is de aankondiging op de hoofdpagina???
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Maar ik kan jullie wel de schuld geven van het zo laat aan te kondigen. Meestal wordt een wereld een kleine maand op voorhand aangekondigd en nu zonder aankondigen worden er al pre-selecties toegelaten...
Ik kon het niet vatten dat ik de start van wereld 32 te zien moest krijgen op de welkomstpagina van 1 van mijn werelden. Waar is de aankondiging op de hoofdpagina???

Ik heb sinds dat ik speel nog nooit meegemaakt dat een wereld een maand van te voren is aangekondigd.
 

DeletedUser

Guest
Veel plezier met het geld innogames... En des te meer spelers stoppen met al die gekke functies ..
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Hoelang loopt nu speer of ram bijvoorbeeld, over 1 veld? Met deze snelheid?
 
Reactiescore
372
Hoelang loopt nu speer of ram bijvoorbeeld, over 1 veld? Met deze snelheid?

Nja vroeger was 't zo te berekenen, het eerste getal is de wereld snelheid, laatste de troepen snelheid. Als je uitkwam op 1 deed een speer er 18 minuten over, kwam je uit op 2 dan 9 minuten.

2 x 0.5 = 1
1.5 x 0.666 = 1

Met andere woorden op deze wereld zou het dan zo moeten zijn:
1.25 x 0.5 = 0,625, zo uit mijn hoofd doet een speertje er dan 45 minuten over per veld. Maar zoals ik al zei kon je t vroeger zo even snel nakijken, t zal nu wel niet meer kloppen...

Edit: Alhoewel? t leek mij ontzettend veel maar het lijkt toch te kloppen?
 

DeletedUser

Guest
Bevelen zullen met deze snelheid lang lopen in ieder geval ...
 

DeletedUser

Guest
Hun doen niet eens de moeite om op een klaagbrief te reageren.

Toen ik in 2007 voor het eerst dit spel ging spelen, was de TW community ruim 150k mensen sterk. Dit was destijds ook aangegeven met een teller op de startpagina. Tegenwoordig is de community 40000 en dit aantal krimpt, wordt het niet eens tijd dat jullie hier wat aan gaan doen?

Of is het plan de gebruikers die nog over zijn compleet leeg te melken en daarna de stekker uit het TW project te halen?

Ik was van plan om nog een wereld te spelen, en dat dan ook mijn laatste wereld te maken. Nu heb ik al van te voren geen zin meer in de wereld en dat komt door de belachelijke instellingen die jullie en de kneuzen van innogames uitkiezen.

Ik heb er geen probleem mee om 10 euro per maand uit te geven aan het spel sinds ik uit eigen ervaring weet hoe duur server kosten zijn. Echter heb ik geen zin om een pay 2 win spel te spelen, dan kan ik mijn tijd voor betere zaken gebruiken.

Het was toch het doel van het TW team om een sterke community op te bouwen? Op deze manier doen jullie niks meer dan de community nog meer in de afgrond te drukken. En dan hoef je niet zo schijnheilig te zeggen dat het allemaal van innogames weg komt. Als het TW team daadwerkelijk om de community geeft dan doen ze hier wat aan in plaats van als hersenloze automaten de commando's van de kneuzen van innogames op te volgen.

Perfect gezegd!
 

DeletedUser

Guest
Nja vroeger was 't zo te berekenen, het eerste getal is de wereld snelheid, laatste de troepen snelheid. Als je uitkwam op 1 deed een speer er 18 minuten over, kwam je uit op 2 dan 9 minuten.

2 x 0.5 = 1
1.5 x 0.666 = 1

Met andere woorden op deze wereld zou het dan zo moeten zijn:
1.25 x 0.5 = 0,625, zo uit mijn hoofd doet een speertje er dan 45 minuten over per veld. Maar zoals ik al zei kon je t vroeger zo even snel nakijken, t zal nu wel niet meer kloppen...

Edit: Alhoewel? t leek mij ontzettend veel maar het lijkt toch te kloppen?

GS lekker naar 30. Fuck farmen :D
 

DeletedUser

Guest
Wel als jullie allemaal de instellingen zo dom vinden laten we dan allemaal
w31 spelen tot er geen dorpje meer bijkan :D zou geweldig zijn <3
 

DeletedUser

Guest
Wou op w32 serieus gaan spelen maar door deze vervelende instellingen niet meer, jammer
 

DeletedUser

Guest
Ik vind alle instellingen wel meevallen behalve de vlaggen. Die zorgen voor een oneerlijke achterstand op degene die geen vlaggen hebben.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind alle instellingen wel meevallen behalve de vlaggen. Die zorgen voor een oneerlijke achterstand op degene die geen vlaggen hebben.

Hoezo nu opeens die haat richting vlaggen ? Alle werelden met vlaggen hiervoor vond de mensen juist leuk .
 

DeletedUser

Guest
Al toen de vlaggen werden aangekondigd was iedereen aan het haten...
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het idee van vlaggen an sich wel leuk, maar als je terug zou lezen zie je één argument constant terug komen. Mensen die er veel geld in steken hebben een enorme voorsprong.
Beter zou zijn om de vlaggen per wereld te doen en niet per account.

Maarja dat is nu ook al 10x aangegeven.


En BERT, ik zal het overleggen met mijn co
 

DeletedUser

Guest
Kan je meerdere accounts uitnodigen voor W32? Dus dat ik bij meerdere in de buurt wil?
 
Reactiescore
5.599
Wat een flut instellingen zeg.
Serieus die kerken komen me de keel uit, één wereldje zonder kerken mag ook wel hoor :(
Vlaggen? Fijn.. wat een feest :eek:
 

DeletedUser68300

Guest
Kan je meerdere accounts uitnodigen voor W32? Dus dat ik bij meerdere in de buurt wil?

Dan moet je nu al pre-registreren en dan kom je er wel uit;)

Lelijke instellingen maar ik doe toch mee als bik het idee gaat doorzetten:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan