Wereld 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik speel momenteel op .net en daar zitten mensen met meer dan 10K pp vraag mij niet hoeveel ze er aan uitgeven. Wereld is net van start en ze hebben alle vlaggen.. Ik ben gestart zonder extra pp functies, met een topstart en de eerste heeft na 6 dagen 900 punten oO
 

DeletedUser

Guest
Ik vind vlaggen niet zo erg , maar de kerken ben ik inderdaad wel beu.

BERT ik vind je idee wel leuk :')
 

DeletedUser

Guest
Haha bik
Ik zou toch maar slim spelen en een elite joinen zoals Dunno op 31 ^^
onzin er zit geen verschil in het feit of je in een elite stam zit of niet ;)
Ik vind de instellingen best verrot, same als luukie, 4 werelden achter elkaar kerk zuigt, verder is vlaggen nu niet meer heel leuk ivm dat je al niks meer kan maken als je geen vlaggen hebt.
Er zijn gewoon al zat menzen met lvl 10 vlaggen en die hebben dan automatisch een grote voorsprong :/
Dit dus. x100

compleet bezopen het vlaggensysteem.
Ik vind vlaggen niet zo erg , maar de kerken ben ik inderdaad wel beu.

BERT ik vind je idee wel leuk :')
dank. join je?
 

DeletedUser

Guest
Pff.. *** instellingen.

De onofficiële instellingen waren 10 maal beter dan dit.

Kerk is leuk voor strategisch spel, in plaats van het hoogste dorp in je 25x25 te pakken, maar vlaggen is complete bullshit omdat er al mensen met level 10 vlaggen zijn. Dit zou nog enigszins ingehaald kunnen worden als de looptijden normaal waren, maar goed typisch .nl team om de werelden en community te verzieken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
daar zou een oplossing voor kunnen zijn, bv dat je je vlaggen in andere werelden niet in andere werelden kunt gebruiken.
 
Reactiescore
31
Pff.. *** instellingen.

De onofficiële instellingen waren 10 maal beter dan dit.

Kerk is leuk voor strategisch spel, in plaats van het hoogste dorp in je 25x25 te pakken, maar vlaggen is complete bullshit omdat er al mensen met level 10 vlaggen zijn. Dit zou nog enigszins ingehaald kunnen worden als de looptijden normaal waren, maar goed typisch .nl team om de werelden en community te verzieken.

Het Tw.nl team de schuld geven voor deze instellingen is complete onzin. Wij hebben hier geen invloed in, dit wordt vanuit InnoGames gecoördineerd. Niet tevreden? Contacteer InnoGames en niet ons de schuld geven. ;)
 

DeletedUser

Guest
Maar jullie hebben er wel meer invloed op dan ons lijkt me, jullie kunnen zien of wij tevreden zijn over deze instellingen, jullie kunnen nu duidelijk zien dat wij dat niet zijn. Ga laten zien dat je voor de spelers je werk doet en ga naar InnoGames! Mij lijkt het dat naar jullie beter wordt geluisterd dan dat een of andere speler een pm stuurt...
 

DeletedUser

Guest
Maar jullie hebben er wel meer invloed op dan ons lijkt me, jullie kunnen zien of wij tevreden zijn over deze instellingen, jullie kunnen nu duidelijk zien dat wij dat niet zijn. Ga laten zien dat je voor de spelers je werk doet en ga naar InnoGames! Mij lijkt het dat naar jullie beter wordt geluisterd dan dat een of andere speler een pm stuurt...

+1
 

DeletedUser

Guest
Het Tw.nl team de schuld geven voor deze instellingen is complete onzin. Wij hebben hier geen invloed in, dit wordt vanuit InnoGames gecoördineerd. Niet tevreden? Contacteer InnoGames en niet ons de schuld geven. ;)

Hun doen niet eens de moeite om op een klaagbrief te reageren.

Toen ik in 2007 voor het eerst dit spel ging spelen, was de TW community ruim 150k mensen sterk. Dit was destijds ook aangegeven met een teller op de startpagina. Tegenwoordig is de community 40000 en dit aantal krimpt, wordt het niet eens tijd dat jullie hier wat aan gaan doen?

Of is het plan de gebruikers die nog over zijn compleet leeg te melken en daarna de stekker uit het TW project te halen?

Ik was van plan om nog een wereld te spelen, en dat dan ook mijn laatste wereld te maken. Nu heb ik al van te voren geen zin meer in de wereld en dat komt door de belachelijke instellingen die jullie en de kneuzen van innogames uitkiezen.

Ik heb er geen probleem mee om 10 euro per maand uit te geven aan het spel sinds ik uit eigen ervaring weet hoe duur server kosten zijn. Echter heb ik geen zin om een pay 2 win spel te spelen, dan kan ik mijn tijd voor betere zaken gebruiken.

Het was toch het doel van het TW team om een sterke community op te bouwen? Op deze manier doen jullie niks meer dan de community nog meer in de afgrond te drukken. En dan hoef je niet zo schijnheilig te zeggen dat het allemaal van innogames weg komt. Als het TW team daadwerkelijk om de community geeft dan doen ze hier wat aan in plaats van als hersenloze automaten de commando's van de kneuzen van innogames op te volgen.
 

DeletedUser

Guest
Het Tw.nl team de schuld geven voor deze instellingen is complete onzin. Wij hebben hier geen invloed in, dit wordt vanuit InnoGames gecoördineerd. Niet tevreden? Contacteer InnoGames en niet ons de schuld geven. ;)

Wat een onzin Duckje zal zeker wel inspraak hebben en als hij deze instellingen ziet zal hij toch ook aan de bel moeten kunnen trekken dat er bepaalde steken inzitten?

Kijk, kerk vind ik persoonlijk top. Geen problemen mee. Maar vlaggen :eek: :eek: :eek:. Zoals gezegd zijn mensen die op de voorgaande vlaggenwerelden spelen of mensen die er 100 euro inpompen nu flink in het voordeel en dat is gewoon niet de bedoeling van het spel, sterker nog: Er is vroeger een belofte gedaan dat het spel nooit dermate oneerlijk zou worden dat mensen zonder PA geen achterstand op zouden lopen t.o.v. mensen die er geen PA instaken enkel en alleen een gebruikersvriendelijk voordeel maar van die belofte is nooit wat terecht gekomen. Zie bijvoorbeeld de grondstof +20% of de vlaggen dan nu.
 

DeletedUser

Guest
Wat een onzin Duckje zal zeker wel inspraak hebben en als hij deze instellingen ziet zal hij toch ook aan de bel moeten kunnen trekken dat er bepaalde steken inzitten?

Kijk, kerk vind ik persoonlijk top. Geen problemen mee. Maar vlaggen :eek: :eek: :eek:. Zoals gezegd zijn mensen die op de voorgaande vlaggenwerelden spelen of mensen die er 100 euro inpompen nu flink in het voordeel en dat is gewoon niet de bedoeling van het spel, sterker nog: Er is vroeger een belofte gedaan dat het spel nooit dermate oneerlijk zou worden dat mensen zonder PA geen achterstand op zouden lopen t.o.v. mensen die er geen PA instaken enkel en alleen een gebruikersvriendelijk voordeel maar van die belofte is nooit wat terecht gekomen. Zie bijvoorbeeld de grondstof +20% of de vlaggen dan nu.

It is easy to make promises - it is hard work to keep them.
Boris Johnson
 

DeletedUser

Guest
wat een domme wereld, weer is het degene die er het meeste geld in stopt, zal het beste groeien -.-'
en dan vragen ze zich af waarom de werelden telkens kleiner worden... Beseft InnoGames nog altijd niet dat ze in plaats van meer geld te verdienen, er juist minder mee verdienen doordat tw doodbloeit?
 

DeletedUser65921

Guest
Wat een onzin Duckje zal zeker wel inspraak hebben en als hij deze instellingen ziet zal hij toch ook aan de bel moeten kunnen trekken dat er bepaalde steken inzitten?

Kijk, kerk vind ik persoonlijk top. Geen problemen mee. Maar vlaggen :eek: :eek: :eek:. Zoals gezegd zijn mensen die op de voorgaande vlaggenwerelden spelen of mensen die er 100 euro inpompen nu flink in het voordeel en dat is gewoon niet de bedoeling van het spel, sterker nog: Er is vroeger een belofte gedaan dat het spel nooit dermate oneerlijk zou worden dat mensen zonder PA geen achterstand op zouden lopen t.o.v. mensen die er geen PA instaken enkel en alleen een gebruikersvriendelijk voordeel maar van die belofte is nooit wat terecht gekomen. Zie bijvoorbeeld de grondstof +20% of de vlaggen dan nu.

Dat wordt een wereld die ik puur speel om vlaggen voor mijn andere werelden te verzamelen :eek:
Bik, ik doe mee met je project :cool:
We moeten heel de wereld erin steken, is de wereld na een paar maand afgelopen en moeten ze iedereen premium betalen :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dan doen ze hetzelfde als w26 met Stack, een ledenlimiet installeren omdat ze te gierig en te dom waren/zijn om zoiets te voorkomen.
 

DeletedUser65747

Guest
BERT ik steun je in deze barre tijden! En ik zal de eerste zijn die jou pro stam joint, om daarna mijn recruit knop rood gloeiend te laten staan.
 
Reactiescore
2.039
Waarom wordt er niet gewoon weer eens een igm enquête gehouden voor een werelden in plaats van zulke achterlijke instellingen kiezen zonder dat men nou rekening houdt met wat de gemiddelde speler wilt?
Ondertussen al een paar jaar geen snelle wereld meer gehad, terwijl hier toch al erg lang om wordt geroepen.
 

DeletedUser

Guest
Weer een kerkwereld :confused: We waren van plan met een groepje te starten maar eens checken bij mijn medespelers hoe die er over denken. Ik heb niks met kerken. Niet in het spel en niet in rl.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan