Wereld 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.489
Wereld 32

Beste spelers,

We openen vandaag de pre-registratie voor Wereld 32 die zal starten op dinsdag 9 april 2013.

We hebben besloten om een wereld te maken die licht gebaseerd is op de recent gesloten wereld 20. Let erop dat niet alle instellingen hetzelfde zijn, maar de overwinningsvoorwaarden wel. Deze wereld zal dus, net als wereld 20, niet langer lopen dan 1,5 tot 2 jaar.

Wereld 32: Details

  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 125% (1.25)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 50% (0.5)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Ja
    - Ridder/Standbeeld: Ja
    - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Ja, verbeterde items
    - Bonusdorpen: Ja
    - Kerk en geloof: Ja
    - Burgerwacht: Geactiveerd, 20 burgerwachters per boerderijlevel deactivatie vanaf 2 dorpen.
    - Awards: Ja
    - Vlaggen: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Actief, groeien mee tot 3.000 punten
    - Edelmanproductie: Goudmunten systeem
    - Technologieën: Simpel systeem
    - Beginnersbescherming: 5 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Geactiveerd, eerste 60 dagen 1:20 ratio

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 01:00 tot 07:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Niet mogelijk.
    - Aanvalstiming: milliseconden
    - Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 200 Velden
    - Account Manager: Geactiveerd
  • Extra (anders dan anders)
    - Overwinningsvoorwaarden: De stam moet 300.000.000 punten behalen en 35.000 dorpen bezitten. (dit zal 1.5-2 jaar duren)

  • Premium-Functies
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd voor 10 Premium-Punten
    Voor 10 Premium-Punten kan je de bouwtijd van een gebouw halveren
    - Direct afbouwen: Geactiveerd voor 10 Premium-Punten
    Voor 10 Premium-Punten kan je de bouw van een gebouw waar nog maar x minuten resterend zijn direct voltooien
    - Bouwkostreductie: Geactiveerd voor 30 Premium-Punten
    Voor 30 Premium-Punten kan je 20% korting krijgen op de kostprijs van een gebouw
    - +20% productie: Te bepalen
    Voor 40 Premium-Punten zal je voor 7 dagen 20% extra grondstoffen produceren
    - Ruilen met de handelaar: Geactiveerd voor elk van de 3 grondstoffen
    Je zal voor een 10 Premium-Punten kunnen ruilen met een 1:1 ratio met de handelaar.


Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen te wijzigen of de starttijd te leren kennen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus afgespeeld zoals hij gestart is.

Geef ook graag je mening in het Discussietopic


Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team

Wat vind jij van de instellingen?

Ga jij spelen?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68544

Guest
0.5?? jammer, je zult geluk moeten hebben met farmdorpjes om je heen.... als ze te ver liggen heeft het geen zin...

wel leuke overwinningsvoorwaarden.. das fijn dat je een keer een wereld heb die al binnen 2 jaar uitgespeeld is...
 

DeletedUser

Guest
Ik was van plan te gaan spelen maar door deze rot instellingen niet meer.

Dankjewel.

Ik snap niet dat het nou al 4 werelden kerken moet zijn, ik persoonlijk heb het niet zo met kerken en toch blijft dat komen, dat kan ik niet echt begrijpen?
 

DeletedUser

Guest
Ik was van plan te gaan spelen maar door deze rot instellingen niet meer.

Dankjewel.

Ik snap niet dat het nou al 4 werelden kerken moet zijn, ik persoonlijk heb het niet zo met kerken en toch blijft dat komen, dat kan ik niet echt begrijpen?

ik vind kerken wel leuk :p
 

DeletedUser

Guest
Project!!!

Ik ga een stam maken op deze wereld, en gezien ik nergens een stamlimiet zie staan ga ik iedereen uitnodigen en recruiter maken. De bedoeling is dat wij de grootste stam ooit worden op TW :cool:.

Je hoeft dus niet serieus te spelen, niet goed te zijn, zo lang je maar joint! Op termijn zullen er uiteraard wel spelers afvallen ja. Of niet. We zullen zien!
 

DeletedUser

Guest
Project!!!

Ik ga een stam maken op deze wereld, en gezien ik nergens een stamlimiet zie staan ga ik iedereen uitnodigen en recruiter maken. De bedoeling is dat wij de grootste stam ooit worden op TW :cool:.

Je hoeft dus niet serieus te spelen, niet goed te zijn, zo lang je maar joint! Op termijn zullen er uiteraard wel spelers afvallen ja. Of niet. We zullen zien!

Je hebt maar 35000 mensen nodig voor een zooitje gratis pa.:D
 

DeletedUser

Guest
Ik was van plan te gaan spelen maar door deze rot instellingen niet meer.

Dankjewel.

Ik snap niet dat het nou al 4 werelden kerken moet zijn, ik persoonlijk heb het niet zo met kerken en toch blijft dat komen, dat kan ik niet echt begrijpen?

Helemaal gelijk.

Project!!!

Ik ga een stam maken op deze wereld, en gezien ik nergens een stamlimiet zie staan ga ik iedereen uitnodigen en recruiter maken. De bedoeling is dat wij de grootste stam ooit worden op TW :cool:.

Je hoeft dus niet serieus te spelen, niet goed te zijn, zo lang je maar joint! Op termijn zullen er uiteraard wel spelers afvallen ja. Of niet. We zullen zien!

Iedereen wilt jou stam joinen :cool:

Je hebt maar 35000 mensen nodig voor een zooitje gratis pa.:D

+1 :D
 

DeletedUser68622

Guest
Haha bik
Ik zou toch maar slim spelen en een elite joinen zoals Dunno op 31 ^^
 

DeletedUser

Guest
Wat een instellingen seg :(
Kerk alweer?
Eenhedensnelheid 0,5 :confused:
Vlaggen? Hebben jullie geld nodig?
Ik ging van dit mijn laatste wereld maken maar met deze instellingen weet ik het niet hoor :(
 

DeletedUser

Guest
Wat een instellingen seg :(
Kerk alweer?
Eenhedensnelheid 0,5 :confused:
Vlaggen? Hebben jullie geld nodig?
Ik ging van dit mijn laatste wereld maken maar met deze instellingen weet ik het niet hoor :(

Mee eens, vraag me af of de mods dit uit kunnen leggen of sowieso de ballen hebben om hierop te antwoorden.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de instellingen best verrot, same als luukie, 4 werelden achter elkaar kerk zuigt, verder is vlaggen nu niet meer heel leuk ivm dat je al niks meer kan maken als je geen vlaggen hebt.
Er zijn gewoon al zat menzen met lvl 10 vlaggen en die hebben dan automatisch een grote voorsprong :/
 

DeletedUser

Guest
Het is toch de bedoeling dat spelers willen spelen.. Met zo'n instellingen trek je in mijn ogen toch niet veel spelers aan maar je hebt natuurlijk mensen die op elke wereld starten/knoeien.
Kunnen deze instellingen nog veranderd worden tot aan de start?
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de instellingen best verrot, same als luukie, 4 werelden achter elkaar kerk zuigt, verder is vlaggen nu niet meer heel leuk ivm dat je al niks meer kan maken als je geen vlaggen hebt.
Er zijn gewoon al zat menzen met lvl 10 vlaggen en die hebben dan automatisch een grote voorsprong :/

Ze hebben geld nodig ... :p
 

DeletedUser

Guest
Instellingen w19 met zelfde overwinningsvoorwaarden! :bijl:

jackie%2Bchan%2Bmy%2Bbrain%2Bis%2Bfull%2Bof%2Bfuck%2Bmeme%2Bblank%2Btemplate%2Blol%2Bwtf.jpg
 

DeletedUser

Guest
nou, ik weet niet hoor, maar je moet goed veel PP betalen om een beetje vlaggen e hebben, ik gok iets van 5k PP erdoorheen zetten...

en ik zou niet weten waarom iemand 100 euro voor een wereld zou willen uitgeven, oftewel, geen reden om te spelen met vlaggen :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan