Wereld 30 Review

DeletedUser

Guest
Mooi geschreven review, helaas klopt niet alles maar ach, niet alles kan kloppen in zo'n lap tekst. Ik hoop dat er nog vele verhalen aan toegevoegd gaan worden in het nieuwe jaar, dit is tot nu toe al met al een geschiedenis rijke wereld, een zeer mooie wereld als je het vergelijkt met de andere werelden 28-33 steekt deze er toch wel dubbel en dwars bovenuit. Verder wil ik iedereen alvast een hartverwarmend 2014 wensen, dat er nog maar vele massa's mogen volgen.

Ik hoop op nog één verhaal: +/- verslaat ODA. :cool:
 

DeletedUser63643

Guest
Leuk om alles nog een keer door te lezen, als actieve speler in het begin van W 30 is toch veel aan me voorbij gegaan merk ik nu.
Maar ach ik ben ook niet zo diplomatiek aangelegd.

Heb wel gemerkt dat spelers uit de begin periode juist nu weer belangstelling tonen voor W 30.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44415

Guest
Het is helemaal niet leuk om herhaaldelijk te lezen dat noire mijn kont heeft aangepakt, het deed pijn hoor :(
 

DeletedUser48745

Guest
" Er was een gat gevallen in de Choice cluster, maar belangrijker, er was een gat gevallen in de orde van de defensie van de stam." Castiel toch :D
 

DeletedUser44415

Guest
" Er was een gat gevallen in de Choice cluster, maar belangrijker, er was een gat gevallen in de orde van de defensie van de stam." Castiel toch :D

Vond het ook al raar, nooit een stam choice herinnert hier op deze wereld :confused:
 

DeletedUser67609

Guest
"De twijfel bleef er en de beslissing werd uitgesteld, ookal omdat een join bij +/- moeilijk werd, aangezien tobias dat helemaal niet zag zitten."

Even een quote van het stukje van DDM. Er werd met juist verteld dat 1 van de spelers hiervan een overstap naar +/- juist wel zag zitten. :eek:
 

DeletedUser44415

Guest
"De twijfel bleef er en de beslissing werd uitgesteld, ookal omdat een join bij +/- moeilijk werd, aangezien tobias dat helemaal niet zag zitten."

Even een quote van het stukje van DDM. Er werd met juist verteld dat 1 van de spelers hiervan een overstap naar +/- juist wel zag zitten. :eek:

Er werd vertelt dat ik achter de eerste binnenkomende aanval me doek liet vallen :eek:
 

DeletedUser67517

Guest
RuneRifle & Conabonita (Early)
Ik speelde eerst op Conabonita, helaas had ik weinig tijd.
Ik had 3 dorpen destijds, nadat ik een treintje had gezet op TheForsaken, die naast RuneRifle lag en de TS bleef hangen en hij met het dorp er vandoor ging.
Ben ik in gesprek gekomen met RuneRifle, een lid van een massastam.
Ik zelf was toen leider van Xcution, helaas waren hier interne ruzie's waardoor mensen niet meer met elkaar overweg konden.
Toen zijn we met de 'betere' spelers een nieuwe stam opgericht, genaamd MANIC.
Ik had sterke tegenstanders, waardoor ik traag groeide.
Gelukkig had ik TheForsaken toen weggespeeld, alleen ging RuneRifle met het dorp er vandoor.
RuneRifle was een tikje groter dan mij. Dus mijn toon richting hem was kalm maar toch duidelijk.
Ik wilde dat dorp hebben.
Na enkele PM's stelde hij voor om te fuseren, omdat hij vond dat ik een degelijke speler was.
Ik zat nog in MANIC, maar had er wel oren na.
Ik zelf had toen ongeveer 18.000 punten, en mijn buurman van MANIC 50.000, en RuneRifle iets minder.

MANIC was het er natuurlijk niet mee eens, dat ik zou gaan fuseren.
Ik mocht toen dus kiezen, tussen een fuseren en gekickt worden, of in MANIC te blijven.
Ik koos voor het eerste, ik liet me kicken en zocht bescherming bij .Flash van RuneRifle.
De spanningen liepen hoog op met MANIC, ik moest en zou weggespeeld worden.
Ik was er ook van overtuigd dat ik dat zou worden, gelukkig waren het meer woorden dan daden.

Omdat ik al enkele aanvallen gedodged had, besloot ik maar een keertje te backtimen.
BAM, edeldorpje.
Gelijk een trein achteraan gegooid en toen een 10.000 dorp geedeld.
MANIC werd PANIC, ze zouden niet verslagen worden. Waarna ze Drakenslager rekruten.
En grote speler, net achter Geregeld.
We moesten dus doorzetten, en er werd contact gezocht met QuickB, een oud speler van Xcution, die in het noorden lag.
QuickB hielp ons mee, samen met The New One, die destijds in Mehhh zat.
We speelden de ene na de andere accounts weg van MANIC, en de laatste zijn op Barb gegaan.

Uiteindelijk rustig gaan fuseren met RuneRifle, die toen leider was van .Flash, omdat enkele .Flash leden hun eigen leider hadden weggeedeld (lol)
Ik zag alle PM's voorbij komen, en dacht daar af en toe antwoord op te kunnen geven.
Remco zag dat, en vertrouwde me dit ook toe.
Zo heb ik langzaam aan de leiding van .Flash gepakt.
Aangezien er vele PBG's stopten van RuneRifle, moesten deze geinternt worden.
Zo stopte The New One en QuickB, The New One werd samen opgeedeld met .Molotov.
Een grote speler destijds, we maakten front met hem.

Wat gingen we met .Molotov doen?
Hem aanvallen of hem rekruten, ik dacht aan het eerste.
We hadden al wel leuke PM's gehad, maar aangezien ik van een beetje front hou.
We rekruteerden hem uiteindelijk, onder druk van de .Flash leden.
We lagen immers in oorlog met Loyal, en het was ondenkelijk dat .Molotov naar Loyal zou verkassen.

We hadden een lang uitgerekt cluster, een echt def cluster.
Met aan beide kanten stamgenoten.
Een cluster wat dus nooit gebroken kon worden, waardoor we ook defensief zijn gaan spelen, en full offensief in de staart.
Zo hadden we massa's aan def, en konden we lekker stacken.
Hierdoor kon Pinky nooit door ons heen komen, maar konden we af en toe wel lekker blitzen.

De rest staat al hier boven
 

DeletedUser67609

Guest
Er werd vertelt dat ik achter de eerste binnenkomende aanval me doek liet vallen :eek:

Ja staan inderdaad wel een aantal fouten in. Maar zitten ook veel meningen tussen natuurlijk van spelers die de stukken schreven.
 

DeletedUser67517

Guest
"De twijfel bleef er en de beslissing werd uitgesteld, ookal omdat een join bij +/- moeilijk werd, aangezien tobias dat helemaal niet zag zitten."

Even een quote van het stukje van DDM. Er werd met juist verteld dat 1 van de spelers hiervan een overstap naar +/- juist wel zag zitten. :eek:

Sssst, mag je niet zeggen:D
 
Bovenaan