Wereld 3 Awards 2010

DeletedUser11858

Guest
speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Anit


Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- DTW zo als het er nu uit ziet die heeft de gelederen tot op heden bij elkaar weten te houden



Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Sonnie
2-Laila


Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-Anit die heeft met een kleiner account een mega score weten te maken.



Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-Radiant altijd onderbouwde reactie, rustig en reeel
2-Julia


Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-Bert b die weet zijn eigen aanvallen te deffen met zijn eigen OS.


Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-Dat Cervix eerste stond


Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-methane
2-puk



Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
- de top 4
 

DeletedUser

Guest
speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Anit


Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- DTW zo als het er nu uit ziet die heeft de gelederen tot op heden bij elkaar weten te houden



Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-Sonnie
2-Laila


Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-Anit die heeft met een kleiner account een mega score weten te maken.



Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-Radiant altijd onderbouwde reactie, rustig en reeel
2-Julia


Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-Bert b die weet zijn eigen aanvallen te deffen met zijn eigen OS.


Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-Dat Cervix eerste stond


Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-methane
2-puk



Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
- de top 4

De top 4? Je vind dat mensen meer rekening met ENG moeten gaan houden? :)
 

DeletedUser11858

Guest
ja dat bedoel ik..wacht maar tot het spook uit de mouw komt bij eng dan wordt het pas schrikken
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- leafslash
2- ollie10
3- Hakuna

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- *DTW* (sorry voor de eigen lof maar zo zie ik het wel)
2- Cervix
3- ?!?

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- sonnie
2- zeromax
3- pnnr

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Hakuna
2- jullie beschermer
3- demo73

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Newlivez
2- DragonJoris (bracht dit jaar Sparta waar het moest komen)
3- bram21 (toch voor een tijdje tot hij zag dat het verloren moeite was)

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- king123456789 ('door de mand vallen' was een understatement - 1 aanvalletje van *DTW* die zijn zwakke punten blootlegde en weg was hij)
2- Sergeoonix - eerst grote mond en veel blabla tot het zo duidelijk was op het strijdtoneel
3- manuthegreat - bezieler van de grootste (ahum) mass op DTW, waarbij TFT bijna een volledige speler verloor in de regio die onder aanval van TFT stond

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- king op delete
2- De Alliantie werd een begrip op w3
3- De hilarische 'Alles is nog mogelijk'-propaganda van TFT

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- nee, echt - ik ga hier niet op antwoorden want ik heb plaats te kort
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- *DTW*
2- Cervix
3- eeuuuuhhhhmmm? kweetnie?!?
 

DeletedUser

Guest
Au contraire, ik denk dat er van onderschatting absoluut geen sprake is.
Maar vanuit jou visie versterk ik daar alleen je punt mee... hmmm :)
 

DeletedUser52360

Guest
Au contraire, ik denk dat er van onderschatting absoluut geen sprake is.
Maar vanuit jou visie versterk ik daar alleen je punt mee... hmmm :)

inderdaad. ;) Als ENG 4de staat op de ranglijst, what's the problem?
 

DeletedUser52360

Guest
Eng heeft laat ons zeggen 1.5 noemenswaardige spelers :)
Ik denk dat je geen potten breekt door te zeggen dat ENG geen grote rol meer kan vertolken.

wat is je definitie dan van een noemenswaardige speler? Vind het soms wat onrespectvol hoe er hier gesproken wordt. :)


lol ... echt, ik ga strike ... idd 4de in de huidige ranking is heel wat

Oké, en wat is er nu weer mis met 4de in de ranking? Er staan nog zoveel stammen buiten de top 5.
 

DeletedUser25273

Guest
Oké, en wat is er nu weer mis met 4de in de ranking? Er staan nog zoveel stammen buiten de top 5.

Als je even heel realistisch naar de ranking kijkt, ze je dat elk van de top 3 stammen 6 keer zo groot is, dus spelen ze geen rol van betekenis meer, maar een figurantenrol.
 

DeletedUser

Guest
wat is je definitie dan van een noemenswaardige speler? Vind het soms wat onrespectvol hoe er hier gesproken wordt. :)

Van een noemenswaardige speler zou ik toch verwachten dat ze als rimspeler een plek in de top hebben weten te vergaren.
Spelers die nu nog steeds niet in de top 200 zitten, ga je geen grootse van verwachten.
 

DeletedUser

Guest
+ je dorpen vol laten zetten helpt daar niet bepaald bij ;) je zult het toch eens met je eigen troepen moeten doen :rolleyes:
 

DeletedUser19263

Guest
soms gaat dat maar soms niet, als je ze niet door anderen vol laat zetten bij een massa aanval zou je het niet lang volhouden

en je zit toch niet voor niets in een gezamelijke stam?
 

DeletedUser52559

Guest
soms gaat dat maar soms niet, als je ze niet door anderen vol laat zetten bij een massa aanval zou je het niet lang volhouden

en je zit toch niet voor niets in een gezamelijke stam?

Sonnie! Nu kan je elke dag voor verdediger van de dag gaan! Nog iets extra waar jij de beste van kan zijn! :)
 

DeletedUser11858

Guest
Oké, en wat is er nu weer mis met 4de in de ranking? Er staan nog zoveel stammen buiten de top 5.

Als je achterom kijkt zit daar een stam met wel 5 spelers die je geeneens kan bijhouden..nee dan moeten we rekening met jullie houden...kom op en wees eens serieus..Als een van de stammen los op jullie gaan is het beurd...dat kan nog een jaar duren of een maand maar dan vallen jullie als een kapotte f-16 naar benee.
 
Bovenaan