Wereld 27

DeletedUser65757

Guest
Nee hoor :p Tribalwars heeft altijd al massastammen aangemoedigd (>.<)
Het hele doel van het spel is zo weinig mogelijk vijanden maken en zoveel mogelijk mensen rond je heen in je stam krijgen om beperkt te worden in edelruimte, hoe minder doelwitten hoe beter!
Want zeg nu zelf, wie wilt er nu groeien!?

Verder lijkt een massale 'burgeroorlog' me wel eens lachen.
Laten we maar eens beginnen met een enquette om de ledenlimiet te verwijderen voor een maandje of 2, zodat dit plan ter uitvoering kan gebracht worden!

Met vriendelijke groet,
Het Spamkonijn.
 

DeletedUser49029

Guest
quiem gewoon alles opedelen en zorgen dat ze niet alle geheimen hebben zodat de wereld niet sluit en vervolgens als er geen andere stammen meer zijn quiem in 2 delen en weer oorlogje en zo verder tot er 1 speler overblijft zo zul je de individuele skills het meeste zien.
 

DeletedUser

Guest
quiem gewoon alles opedelen en zorgen dat ze niet alle geheimen hebben zodat de wereld niet sluit en vervolgens als er geen andere stammen meer zijn quiem in 2 delen en weer oorlogje en zo verder tot er 1 speler overblijft zo zul je de individuele skills het meeste zien.

nee.
 

DeletedUser52513

Guest
ik vind hem wel leuk :D
dan heeft Quiem onofficieel gewonnen :)
maar even serieus, misschien moeten we een brief/bericht sturen naar TWteam hierover en eventuele oplossingen?
 

DeletedUser49029

Guest
jullie gaan zowiezo winnen alleen ga je er nog eens oordelen over de beste speler van de stam, extra uitdaging, dus het is niet dat als je tegen je medestamgenoten achteraf verliest dat je eigenlijk niet gewonnen hebt want je hielp om de stam groot te maken.
Zorg dat je alles bezit voor je dat laatste geheim neemt, zo is het nog iets mooier en als je dan de stam in twee deelt kun je de individuele skills ook nog eens meer beoordelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49029

Guest
haha idd, maar dan moet de rest wel een stevige inspanning doen lijkt het mij.
 

DeletedUser52513

Guest
wij hebben nog niet gewonnen, gelukkig nog niet want wil hier door blijven spelen :)
 
Bovenaan