Wereld 27, wie o wie

DeletedUser

Guest
het gaat er mij niet om dat dtw en cervix gefuseerd zijn, het gaat me er meer om dat er dan nog zoveel spelers geinvite worden
jullie waren sterker en hadden het ook zeker gewonnen dus snap niet waarom je nog spelers toelaat van je vijand.... maarja so be it

Definieer vijand?
ONE/TFT is langer een bg van de alliantie geweest dan dat we met AND hebben samengewerkt.
Een foutieve beslissing van een meerderheid van de TFT leiding (zonder mijzelf) besloot met AND te fuseren. De rest is geschiedenis.

Respect voor de spelers die er nog steeds strijden! :cool:

:D
 

DeletedUser

Guest
het gaat er mij niet om dat dtw en cervix gefuseerd zijn, het gaat me er meer om dat er dan nog zoveel spelers geinvite worden
jullie waren sterker en hadden het ook zeker gewonnen dus snap niet waarom je nog spelers toelaat van je vijand.... maarja so be it

De spelers die we na de fusie gerecruit hebben waren the_warior3, the_dietstructor en stilleglimlach. De eerste 2 hebben we het noordoosten mee onder controle gebracht.En stilleglimlach voornamelijk uit respect dat die helemaal in haar eentje midden in devil verzet wilde bieden. (NEW was immers altijd Cervix, en waren slechts uit de stam wegens een tijdelijk meningsverschil).

En inderdaad: is het niet een beetje mooi geweest na meer dan 5 jaar inmiddels? Ja, vast hadden we anders ook gewonnen. En had het een half jaartje langer geduurd. Wie was daar nu echt blij mee geweest. Een meerderheid van de spelers bij ons, dus een meerderheid van de spelers die nog op w3 spelen :p, alvast niet.
 

DeletedUser19263

Guest
ik spreek vanaf het and tijdperk als je alles daarvoor er bij gaat halen is iedereen wel eens bg geweest....
 

DeletedUser

Guest
Als je gewoon kijkt naar de lengte van die bg's: TFT is langer bg geweest van de alliantie dan dat wij gefuseerd waren met AND.
Dat was een vergissing. De spelers die dat besloten hebben, spelen niet meer.
 

DeletedUser14450

Guest
hehe einde komt in zicht, respect newz, voor zolang vol te houden.
 

DeletedUser

Guest
hehe einde komt in zicht, respect newz, voor zolang vol te houden.

Hehe :p Af en toe was ik het ook wel goed beu :p Maar ik houd nu eenmaal te graag van winnen om weg te gaan voordat dat zo is :D
 

DeletedUser14450

Guest
Hehe :p Af en toe was ik het ook wel goed beu :p Maar ik houd nu eenmaal te graag van winnen om weg te gaan voordat dat zo is :D

haha zeker goed bezig. QS gestopt? Hoe gaat het eigenlijk nog met u? Nog altijd samen met maya? :p
 

DeletedUser13822

Guest
QS is zo gestopt als maar zijn kan :) log zelfs op geen enkel acc meer in op w3

Maar mss binnenkort even op andere wereld invallen, zit toch voor een langere tijd immobiel thuis met een knieblessure
 

DeletedUser

Guest
Hehe :p Af en toe was ik het ook wel goed beu :p Maar ik houd nu eenmaal te graag van winnen om weg te gaan voordat dat zo is :D

Ik ken dat, daarom dat ik werelden ben gaan spelen die je binnen het half jaar kan winnen :)
 

DeletedUser11216

Guest
Nee geen w27 het is welletjes geweest

QS kom bij mij invallen w20 :)
 

DeletedUser14450

Guest
QS is zo gestopt als maar zijn kan :) log zelfs op geen enkel acc meer in op w3

Maar mss binnenkort even op andere wereld invallen, zit toch voor een langere tijd immobiel thuis met een knieblessure

w26 is nog plaats voor je ;)
 
Bovenaan