DeletedUser17680
Guest
Respect voor de spelers die er nog steeds strijden! 
Definieer vijand?het gaat er mij niet om dat dtw en cervix gefuseerd zijn, het gaat me er meer om dat er dan nog zoveel spelers geinvite worden
jullie waren sterker en hadden het ook zeker gewonnen dus snap niet waarom je nog spelers toelaat van je vijand.... maarja so be it
Respect voor de spelers die er nog steeds strijden!![]()
De spelers die we na de fusie gerecruit hebben waren the_warior3, the_dietstructor en stilleglimlach. De eerste 2 hebben we het noordoosten mee onder controle gebracht.En stilleglimlach voornamelijk uit respect dat die helemaal in haar eentje midden in devil verzet wilde bieden. (NEW was immers altijd Cervix, en waren slechts uit de stam wegens een tijdelijk meningsverschil).het gaat er mij niet om dat dtw en cervix gefuseerd zijn, het gaat me er meer om dat er dan nog zoveel spelers geinvite worden
jullie waren sterker en hadden het ook zeker gewonnen dus snap niet waarom je nog spelers toelaat van je vijand.... maarja so be it
Beide afkomstig uit oud TFT/ONE en dus lid van de alliantie voor er gefuseerd werd met AND.the_warior3, the_dietstructor
Sjjjjt of ik edel nog wat dorpjes van jeBilly en Sonnie on topic blijven!
Wil ze ook wel voor je leeg zettenSjjjjt of ik edel nog wat dorpjes van je![]()
Ksssssssssssssj in je mand!Wil ze ook wel voor je leeg zetten![]()
Hehehehe einde komt in zicht, respect newz, voor zolang vol te houden.
haha zeker goed bezig. QS gestopt? Hoe gaat het eigenlijk nog met u? Nog altijd samen met maya?HeheAf en toe was ik het ook wel goed beu
Maar ik houd nu eenmaal te graag van winnen om weg te gaan voordat dat zo is
![]()
Ik ken dat, daarom dat ik werelden ben gaan spelen die je binnen het half jaar kan winnenHeheAf en toe was ik het ook wel goed beu
Maar ik houd nu eenmaal te graag van winnen om weg te gaan voordat dat zo is
![]()
w26 is nog plaats voor jeQS is zo gestopt als maar zijn kanlog zelfs op geen enkel acc meer in op w3
Maar mss binnenkort even op andere wereld invallen, zit toch voor een langere tijd immobiel thuis met een knieblessure