Wereld 27 Premade

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
hmm jammer... we gaan t ff aankijken met zn tweeen, misschien dat t nog altijd gezellig is om dan bij ons te komen ;)

Je gaat niks aan mij hebben dan :p. Ben er dan voornamelijk in de nachten, dusja. Mocht ik toch weer gaan spelen ga ik met die noob van TAOT :D.
 

DeletedUser

Guest
Waarom stopt iedereen? :(
TW is zo'n leuk spelletje? Waarom zou je met noobs gaan spelen? :D
 

DeletedUser

Guest
Om de intentie van moeten denk ik. Ik bedoel; stel je bent een avondje stappen en je komt s'nachts terug wil je toch (ik wel dan :p) lekker gaan slapen. En dan in de 'zomer' vakantie wil je toch leuke dingen gaan doen, en niet iets moeten afzeggen om vervolgens uren achter de pc te zitten, althans dat heb ik dan :p.
 

DeletedUser51575

Guest
Je gaat niks aan mij hebben dan :p. Ben er dan voornamelijk in de nachten, dusja. Mocht ik toch weer gaan spelen ga ik met die noob van TAOT :D.

1. Ik ben er niet in de nachten, dus dat goed. :D
2. Je mag me enkel zo noemen als je met me meedoet :cool:
 

DeletedUser

Guest
Om de intentie van moeten denk ik. Ik bedoel; stel je bent een avondje stappen en je komt s'nachts terug wil je toch (ik wel dan :p) lekker gaan slapen. En dan in de 'zomer' vakantie wil je toch leuke dingen gaan doen, en niet iets moeten afzeggen om vervolgens uren achter de pc te zitten, althans dat heb ik dan :p.

Ik ben het hier volkomen mee eens maar ik denk dat dit goed te combineren is omdat je medespelers en jij niet week in week uit elke dag een feest hebben?
 
Reactiescore
254
Jullie Beschermer (AF) + Vitalise (AF)

Of we nog iemand nodig hebben, laten we wel weten.
 

DeletedUser66217

Guest
Ons kan je denk ik wel schrappen van deze lijst, zeker op het moment druk genoeg met W32.
 

DeletedUser66217

Guest
wrm kom je niet mee?
is toch hartstikke leuk :D

We hebben het al druk genoeg met dat zooitje leiden. :D Zou heel graag willen, of misschien op de classic spelen.. Maar tijd tekort en ik ken mezelf, dan gaat het ene beter dan de ander.. Krijg ik de pest er in en quit ik op één van de twee werelden. Het leven van een perfectionist.

Zonder mij had je het gewoon noooooooooiit gered :') geef maar toe ;P

Jep, helemaal waar. Jij bent de held van het verhaal, zonder jouw doordrammen over een stam beginnen.. Tja, het was gewoon niet hetzelfde geweest zonder je! :p
 

DeletedUser

Guest
Maar maar... w33 is niet hetzelfde zonder jou :( ik ga eerst eens een massa op je op w32 organiseren zodat je daar iig geen last meer van hebt ;P
 

DeletedUser66217

Guest
Maar maar... w33 is niet hetzelfde zonder jou :( ik ga eerst eens een massa op je op w32 organiseren zodat je daar iig geen last meer van hebt ;P

Ik kijk het nog wel even aan.. Zal het even bespreken met Arch, dat sowieso. Heb ik namelijk nog niet gedaan, maar het hangt ook van de instellingen af en ik vrees met grote vrezen dat dat activiteitsinstellingen gaan worden.
 

DeletedUser66036

Guest
Hebben we al nagedacht over een naam?
En wordt de accountlijst nog bijgehouden? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan