Wereld 27 Premade

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser66217

Guest
grondstoffenproductie verhogen met premium punten waarschijnlijk.

Ahh oke, op die fiets dus. Valt toch niet tegen te houden denk ik.

Boer limiet wereld? :D
Zou wel weer es leuk zijn.

Nog nooit met een account hoger dan 150k punten daar op gespeeld. Kan me wel goed voorstellen wat er dan gebeurd. Zou opzich wel is leuk zijn ja, maar dat zou niet hetgeen zijn waar ik om zou popelen.

Die stomme 4 scout om BB dorpen te kunnen scouten die zou ik graag weg willen hebben.

Wat mij betreft een wereld 27 (a) maar om het dan af te maken een snelheid van 2 ;P en misschien is het pakketjessysteem ook wel weer eens leuk, zijn we tenminste weer eens ouderwets zuinig op onze edels :p

Als je een van Maximinus & jou het gemiddelde pakt kom je ongeveer uit op W24, alleen is W24 een wereld met snelheid 1. Opzich ook wel leuk ja, alleen aan de paketten vind ik het zo jammer dat backtimes zo verschrikkelijk sterk zijn ten opzichte van de andere technieken als snipen/stacken enzovoorts. Zeker als de boerderijlimiet regel er dan ook nog is inzit.

Zelf ben ik best flexibel in wat ik leuk vind, dan maak je tenminste nog is wat mee.. Iedere instelling vereist natuurlijk een andere aanpak. Maar snelheid 2 is prima, zolang de loopsnelheid dan niet hoger wordt dan 1. Zou het op prijs stellen als het TW-Team iets minder kracht geeft aan de 24/7 teams, dus snelheden < 1 vind ik ook prima.
 

DeletedUser66217

Guest
Vlaggen enzo. Die gs verhoging maakt me niet uit, die gebruik ik ook de eerste week tot ik van de farminkomsten leef. Wie daarna dan nodeloos geld wil uitgeven, moet dat zelf weten.

Vlaggen vind ik prima, zolang ze maar iedere wereld op de reset knop zouden drukken.. Maar dat doen ze helaas niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10429

Guest
Vlaggen vind ik prima, zolang ze maar iedere wereld op de reset knop zouden drukken.. Maar dat doen ze helaas niet.

Moest je ze ook niet kunnen kopen, dan zou ik het ook prima vinden. Want een goede rekruteervlag kan een wereld van verschil betekenen.
 

DeletedUser66217

Guest
blingbling
ooit eens een stamgenoot en buurtje van je

mijn skype is trouwens sebastiaantje123 voor mensen die me in hun team willen

Ohh, jij bent Sebastiaan. Ik herken je nog wel hoor, dacht alleen dat je gestopt was. ;)
 

DeletedUser56859

Guest
Ohh, jij bent Sebastiaan. Ik herken je nog wel hoor, dacht alleen dat je gestopt was. ;)

was een tijdje geleden gestopt door scheding van mijn ouders maar ik pak het weer rustig op alleen ben nu best wel druk met alles maar ach tw kan geen kwaat
 

DeletedUser

Guest
beste gaan wij samen

Ik weet het niet. Ik ken jou niet en misschien mag ik jou helemaal niet:( Of kunnen wij helemaal niet samengaan omdat we allebei te eigenwijs zijn... Ik weet niet hoe jij speelt en hoe je bent als co, dus... :S
 

DeletedUser56859

Guest
Ik weet het niet. Ik ken jou niet en misschien mag ik jou helemaal niet:( Of kunnen wij helemaal niet samengaan omdat we allebei te eigenwijs zijn... Ik weet niet hoe jij speelt en hoe je bent als co, dus... :S

Dat beschouw ik als een ja,
we zoeken nog een co
 

DeletedUser10429

Guest
Ik weet het niet. Ik ken jou niet en misschien mag ik jou helemaal niet:( Of kunnen wij helemaal niet samengaan omdat we allebei te eigenwijs zijn... Ik weet niet hoe jij speelt en hoe je bent als co, dus... :S

Wie gaat er nu wel met jou samen?
 

DeletedUser66217

Guest
was een tijdje geleden gestopt door scheding van mijn ouders maar ik pak het weer rustig op alleen ben nu best wel druk met alles maar ach tw kan geen kwaat

Ahh wat vervelend, veel sterkte! ;) Gezellig dat je weer onder ons bent.
 

DeletedUser56859

Guest
Ahh wat vervelend, veel sterkte! ;) Gezellig dat je weer onder ons bent.

Ach tis al wat gevorderd als eerst maar mijn studie heeft er onder geleden en lijd er nog steeds onder, ik zelf denk dat ik het niet meer ga halen maar heb voorlopig nog 2 studiepunten buffer
 

DeletedUser66217

Guest
Ach tis al wat gevorderd als eerst maar mijn studie heeft er onder geleden en lijd er nog steeds onder, ik zelf denk dat ik het niet meer ga halen maar heb voorlopig nog 2 studiepunten buffer

Ai, dat is heel spijtig. Welke opleiding doe je?
 

DeletedUser66217

Guest
accountancy op avans, harstikke leuke school dus baal best wel als ik het niet haal maar kan nog een verzoek in dienen bij examen commissie ivm persoonlijke omstandigheden

Ik hoop dat ze dat accepteren, maar ze kunnen zich er vast wel wat bij voorstellen. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan