Wereld 27 Premade

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hey Wereld 27 Spelers,

Wereld 27 bestaat woensdag 1 jaar, ja ik weet het, de tijd gaat snel. In een jaar is er een hoop gebeurd, spelers zijn gekomen en gegaan. Nieuwe stammen zijn naar de top gekomen en oude stammen gevallen. In een jaar kan veel gebeuren zoals je ziet op de ranglijst van wereld 27 en ik hoop op een nog leuker 2e jaar!

Ter ere van het 1 jarig jubileum van wereld 27 heb ik besloten om iets leuks te organiseren, na lang nadenken heb ik besloten er een premade van te maken, een premade voor Wereld 33.

Mij leek het leuk om met iedereen die ietswat betekend heeft voor wereld 27 een premade te starten. Alle mensen die ooit op wereld 27 serieus hebben gespeeld mogen meedoen, laten we er een gezellige boel van maken :D. Het zou bijvoorbeeld leuk zijn als oude spelers als Licor Y, Robskeexp, Kenshin, TFA, Arssus en Fyuryus. enzovoort ook mee zouden doen, ik weet dat sommige gestopt zijn maar een aanbieding voor een wereld 27 premade sla je niet zomaar af :D

Graag zou ik willen weten wie er interesse zou hebben in de premade, of er mensen zijn die de premade zouden willen leiden. Het leek mij leuk als stammen een aantal teams maken, misschien nog wat gemixte teams van verschillende stammen, enzovoort.

Ledenlijst:

Ledenlijst:

Accounts
Youri (Galaxia Darkness) & Jelle (Secret Speech) & Ricardo (Call of Greatness) & Stan (.Sensation)
Luuk(NIMT) Pepijn(Castiel.), Patrick(Silenceg), Timo (Silenceg.) en Andreas (ex Fads)
The Fallen Archangel
Licor 43 & Team
TakeItEasy. & .Gandhi
Napoli. & Team
Nilpheria en SebSeb5
Conceived by Communism + Tove Styrke + Inarrestabile
Onlinekiller1 & Lord neos & Holewijn
Sir TOstiman (solo)


???
Maximinus Thrax
Korinthiane Barane.
Spheal
Baksteen.
death before dishoner
killer741852
iFuture
Jullie Beschermer
Alandor


Mvg,

Youri
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
W27 was een mooie wereld om te starten. Denk dat dit een leuke stam zal worden als je genoeg mensen binnenhaalt Y.

Succes ;)
 

DeletedUser

Guest
Hopelijk laten de meeste mensen zich niet afschrikken door de instellingen, jammer dat die zo belabberd zijn...
 

DeletedUser

Guest
Hopelijk laten de meeste mensen zich niet afschrikken door de instellingen, jammer dat die zo belabberd zijn...

Je kan altijd nog een wereldje afwachten en pas later de premade opstarten? Met deze snelheden, vooral de lage troepensnelheid, lijkt het mij niks. Ook de eerste 60 dagen de beginnersratio 1:20, mij niet gezien, echt een lelijke beperking die je dan oploopt na een tijdje..

Maar: leuk idee, succes met de organisatie. ;)
 

DeletedUser

Guest
Je kan altijd nog een wereldje afwachten en pas later de premade opstarten? Met deze snelheden, vooral de lage troepensnelheid, lijkt het mij niks. Ook de eerste 60 dagen de beginnersratio 1:20, mij niet gezien, echt een lelijke beperking die je dan oploopt na een tijdje..

Maar: leuk idee, succes met de organisatie. ;)

Ja kan altijd nog, misschien dat dat inderdaad beter is, maar eerst eventjes kijken hoeveel mensen er op dit moment al geïnteresseerd zijn :p
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat die instellingen wel chill worden? Ik had van w32 eigenlijk verwacht dat ze chill zouden worden aangezien er al 3 kerkwerelden op rij waren, maar blijkbaar maakt tribalwars dat niet uit...
 

DeletedUser

Guest
Dan ga ik die wss wel spelen :D

Beter stellen we deze premade uit tot w33...
 

DeletedUser

Guest
Pff, krijg ik geen vermelding? :(
Hoe kan ik jou nou vergeten :(
Dan ga ik die wss wel spelen :D

Beter stellen we deze premade uit tot w33...
Is goed, de premade word uitgesteld naar w33 :) De aankondiging word veranderd.

Iedereen die dan mee wilt doen, reageer in PM of hier, dan zal ik je bij de ledenlijst zetten. Zet er ook even bij of je solo gaat, of je nog een co zoekt of dat je team compleet is (Team dan gelijk ook even vermelden :p)
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel meedoen, als ik het dan niet te druk heb op w31 en w32. Dus ik bied me aan als co.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan