Wereld 23

DeletedUser60709

Guest
Hallo allemaal,

Het is nu al een tijdje dat ik wat van mijzelf heb laten horen. Ik wilde nog even iedereen in w23 bedanken voor de leuke tijd die we daar hadden! Vooral de Mori / Drunk / Voodoo tijd was een erg interessante tijd waar een hoop in is gebeurd. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat.

Ik wil graag nog in het speciaal de volgende spelers bedanken:
Eli, Jannes, Céderik, Pascal en Captain. Dankzij jullie is Voodoo vanuit niets een succes geworden, jullie waren echt de drijfveren in de stam waar ik altijd op kon rekenen. Daarnaast was de rest van heel Voodoo en Voodie natuurlijk ook geweldig! De stam begon eigenlijk met vrijwel niks. Het was zo goed als een 'rimstam' te noemen, die bedreigd werd door gigantische stammen zoals Serve. Langzaam maar zeker wist het zich door een goede binnenlandse structuur en militaire successen tegen lieverlies, dark sunshine, quallity inq en de kleine kale man uit te breidde tot een volwaardige stam met grote invloed op de wereld. Bedankt voor het teamwork en de tijd die jullie hierin hebben gestoken!

Uit het voormalige Mori wil ik voornamelijk team Liquicity en Martijn bedanken. Voodoo en Mori zijn niet altijd bondgenoten geweest, desondanks bleven we wel altijd sportief met elkaar communiceren en zijn we op een gegeven moment ook samen tegen drunk gaan vechten. Ik kende lang niet iedereen uit Mori persoonlijk, maar bedankt voor jullie bijdrage tegen drunk. Jullie diplomatieke banden met Voodoo waren gebaseerd op respect en sportief gedrag. Dat werd ontzettend gewaardeerd, bedankt hiervoor!

En dan last but not least, Drunk! Ontzettend bedankt voor de oorlogstijd die wij hadden. De eerste kredits gaan natuurlijk naar Fré! Wij konden het totaal niet met elkaar vinden, maar we hebben wel altijd respect voor elkaars leiderskunsten. Aan de reactie van jouw stamgenoten viel te bezien hoeveel invloed jij had en hoe groot jouw rol in Drunk was. Mijn complimenten daarvoor. Het was een waardig gevecht. Daarnaast wil ik degene die op Log hebben gespeeld nog even een pluim geven. Het was echt leuk om met jullie te vechten, jullie waren een waardige tegenstander die echt nog tot midden in de nacht onze aanvallen stonden te deffen. Goed gedaan en bedankt voor die leuke strijd!

Het laatste dankwoord gaat uit naar mijn co Eli.
Terwijl ik de stam leidde en druk bezig was met kaarten tekenen heeft Eli ongeveer 99% van het werk op het account Kayra1907 gedaan. Zonder zijn inzet had ik nooit met zoveel passie stamleider kunnen spelen. Bedankt hiervoor topper!!!

Ik hoop dat de rest van jullie ook zo genoten heeft van W23! Al waren er soms wat verhitte discussies over skype, het was een topwereld.

Bedankt iedereen,
Kayra1907
Stamleider Voodoo, Voodie
 
Bovenaan