Wereld 21 Woordenboek.

DeletedUser

Guest
I.p.v. barbjes van 3000 punten te edelen (en zelfs van 300 punten!) kun je ze toch ook katapulteren om clusterfucks te voorkomen :rolleyes: Noob
 

DeletedUser

Guest
Daar ga ik mn tijd niet in steken jongeman, heb wel wat beters te doen :p
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn niet vies van PA te investeren om muurtje in een uur terug naar boven te krijgen, dus zit er niet in. Dus is hoofd, boer en muur nar beneden, maar zoals gezegd, geen tijd en zin voor ;)
 

DeletedUser

Guest
Gewoon alles slopen. Een dorpje van 126 punten gaan zelfs leden van TLL en PR niet edelen.
 

DeletedUser

Guest
Wordt een twijfelgeval :D
Ik zie ze het eigenlijk nog wel edelen en dan stacken met belachelijke aantallen.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon alles slopen. Een dorpje van 126 punten gaan zelfs leden van TLL en PR niet edelen.

Er zijn gastjes van een stam die het wel doen:rolleyes:. Verder zie ik nu ook grappige aanvallen van IR voorbij komen die zou ik eigenlijk bij leuke rapportjes moeten posten.
Ow die gastjes zitten btw ook in IR :p
 

DeletedUser60153

Guest
I.p.v. barbjes van 3000 punten te edelen (en zelfs van 300 punten!) kun je ze toch ook katapulteren om clusterfucks te voorkomen :rolleyes: Noob

Dus dan moeten we onze clears daar naar toe sturen ipv op onze tegenstanders? Verstandig. Gok dat we zo de oorlog gaan winnen. :D
 

DeletedUser64614

Guest
Ze zijn niet vies van PA te investeren om muurtje in een uur terug naar boven te krijgen, dus zit er niet in. Dus is hoofd, boer en muur nar beneden, maar zoals gezegd, geen tijd en zin voor ;)

je bedoelt zeker 10 minuten, en dan muur 0 naar 12....
 

DeletedUser

Guest
ach ze zullen het met skills niet halen heh :D

dat ze voor een spelletje zoveel PA willen gebruiken mij best zorgen wij wel weer dat alles naar beneden gaat ...... mischien dat we ooit van TW een beloning krijgen met een goeie update met nuttige vernieuwingen :D
 

DeletedUser64848

Guest
Ik zou het ook doen. Ik ben geen farmer en als ik teveel tijd heb om toch die dorpen snel op te bouwen, wrm niet?
 

DeletedUser60153

Guest
En met 3k BB's te edelen zul je de oorlog wel winnen zeker :rolleyes::rolleyes:

Het gaat om het principe clusterfuck he;) Dus nja, indirect wel. Want dan kunnen we niet geclusterfucked worden... En kunnen we over een poosje die dorpen gebruiken als clears / OS :)
 

DeletedUser

Guest
'Over een poosje'... Dat zijn dan wel lange poosjes bij jullie hoor ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, maar hoor je niet klagen hoor :) RH heeft al leuke resultaten behaald :)
Maar laten we eens beginnen over jou: Dit zullen wel moeilijke overnames geweest zijn :rolleyes:

En het meest hillarische is dan nog deze pagina :D We waren al gewoon van TLL en PR dat ze 3k BB's edelen, maar dit tilt het niveau übernoob naar een nieuw niveau! BB's van 300 punten. Proficiat!

Alles heeft een reden, en dit had toentertijd ook zo zijn redenen. Toegegeven, deze stats zijn niet netjes...
 
Bovenaan