Wereld 21 Woordenboek.

DeletedUser

Guest
hmm 4 jaar geleden dan dus dat wilt zeggen dat je ongv 16j bent nu ? :p

Nee, 15 jaar, 3 maanden en 10 dagen.
Zal met de start dus ergens rond de 11 geweest zijn ja, zat op de basisschool ook al in War! W12. :p
 

DeletedUser

Guest
Nee, 15 jaar, 3 maanden en 10 dagen.
Zal met de start dus ergens rond de 11 geweest zijn ja, zat op de basisschool ook al in War! W12. :p

Zat je ook in wauw dan op w12 ?

Want heb in wauw gezeten toen en ik denk dat na de val van wauw 3/4 naar War! is gegaan ? :p
 

DeletedUser48223

Guest
Het is niet echt een team speler e ash -_-,

Anders ga je niet op 2 werelden bijna solo spelen ale nu 1 wereld weet niet of hij op die andere wereld ook nog solo speelt :s

Bijna solo is net zoiets als halfvol. :D

Oftewel espresso, lekker sterk
 

DeletedUser58227

Guest
Ken 'm niet. Speelt er nu toch niet meer? :eek:
Sorry, volg die wereld nooit echt. Ondanks ik op die wereld speel.
 

DeletedUser

Guest
Lol, solo stammetje doen is niet echt stamhoppen + CR heeft alles in overleg met mij gedaan en we smeekten hem zelf om terug te komen, daarnaast is hij sowieso niet gekomen voor per se die fusie, het was zijn co'tje Ellen die mij miste. ;)


Ook wel Nyano de ik fuseer maar als de speler nog 3 dorpen over heeft zeg ik het af. :")

Wie smeekten hem dan? xD

Het is niet echt een team speler e ash -_-,

Anders ga je niet op 2 werelden bijna solo spelen ale nu 1 wereld weet niet of hij op die andere wereld ook nog solo speelt :s

CR is zeer zeker wel een teamspeler hoor

halfleeg kan ook :D

Nee, dat is onlogisch. Halfvol is gewoon de helft van een vol (glas), maar halfleeg is niet de helft van een leeg (glas) :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ganjastyle: grote bek opzetten en falen als nooit te voren
 

DeletedUser60153

Guest
Idunno´en: Niet weten wat je met je leven aan moet na tw en daardoor soms episch terug keren op het AF
 
Bovenaan