Wereld 21 Woordenboek.

DeletedUser

Guest
Jij wilt weer belachelijk gemaakt worden door mij ? -_-,

cornelisen : stambelang gaat voor eigenbelang :rolleyes:

Ten eerste zou het Cornelissen moeten zijn (of je wilt het raar uitspreken) en ten tweede zie ik de grap er niet van in, maar kan aan mij liggen. Of wacht, je bent niet grappig..dat zal t wel zijn!

En weer? Dat je het probeert wilt niet zeggen dat het je lukt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste zou het Cornelissen moeten zijn (of je wilt het raar uitspreken) en ten tweede zie ik de grap er niet van in, maar kan aan mij liggen. Of wacht, je bent niet grappig..dat zal t wel zijn!

En weer? Dat je het probeert wilt niet zeggen dat het je lukt ;)

Wat is het nu ligt het aan jouw of aan mij ? :rolleyes:

S.inc verlaten
solo
s.inc joinen
toevallig plague fusie S.inc

Alles voor het goede doel ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat is het nu ligt het aan jouw of aan mij ? :rolleyes:

S.inc verlaten
solo
s.inc joinen
toevallig plague fusie S.inc

Alles voor het goede doel ? :rolleyes:

Wat is precies het """"probleem"""" in jouw ogen dan?

Je denkt toch niet dat ik S.Inc terugjoin als ik niet van plan was mee te gaan naar Plague lijkt me he? DAN had ik voor lul gestaan...2 dagen in de stam en dan weer leaven :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat is precies het """"probleem"""" in jouw ogen dan?

Je denkt toch niet dat ik S.Inc terugjoin als ik niet van plan was mee te gaan naar Plague lijkt me he? DAN had ik voor lul gestaan...2 dagen in de stam en dan weer leaven :eek:

Heb ik ergens een probleem vermeld ? :D

En dan kon je toch terug naar noob gaan noob ? :eek:
 

DeletedUser

Guest
stamhoppen kan gebeuren

Lol, solo stammetje doen is niet echt stamhoppen + CR heeft alles in overleg met mij gedaan en we smeekten hem zelf om terug te komen, daarnaast is hij sowieso niet gekomen voor per se die fusie, het was zijn co'tje Ellen die mij miste. ;)

nyano de BB edelaar ? :D
Ook wel Nyano de ik fuseer maar als de speler nog 3 dorpen over heeft zeg ik het af. :")
 

DeletedUser

Guest
Lol, solo stammetje doen is niet echt stamhoppen + CR heeft alles in overleg met mij gedaan en we smeekten hem zelf om terug te komen, daarnaast is hij sowieso niet gekomen voor per se die fusie, het was zijn co'tje Ellen die mij miste. ;)

Ik heb het niet meer over Cr maar (algemeen)

En smeken is niet cool :D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb het niet meer over Cr maar (algemeen)

En smeken is niet cool :D

Wat bedoelde je dan met Cornelissen? :confused:
Dan ben ik dan maar niet cool, heb dat er wel voor over om met KING CR in een stam te zitten.
 

DeletedUser

Guest
Het is niet echt een team speler e ash -_-,

Anders ga je niet op 2 werelden bijna solo spelen ale nu 1 wereld

Lol, W17 zat ik ook tot 't einde bij hem in de stam hoor, hij ging weg wegens een vervelende sfeer, zat op W7, W17 en W21 met hem in de stam, waar hij op alle drie trouwens ook mijn leider was, op W21 ook omgedraaid, maar dat terzijde, ik kan dus wel zeggen dat ik hem goed genoeg ken om te kunnen zeggen dat hij wel een teamspeler is...
 

DeletedUser

Guest
Lol, W17 zat ik ook tot 't einde bij hem in de stam hoor, hij ging weg wegens een vervelende sfeer, zat op W7, W17 en W21 met hem in de stam, waar hij op alle drie trouwens ook mijn leider was, op W21 ook omgedraaid, maar dat terzijde, ik kan dus wel zeggen dat ik hem goed genoeg ken om te kunnen zeggen dat hij wel een teamspeler is...

Zat jij ook in Ins ? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoel 1x de stam n00b. XD
Geen idee hoe lang dat geleden is, zat iig nog op de basisschool toen ik in InS W7 zat.

Hmm was in 2008 dat w7 open ging dus 3 jaar geleden.

Het enige dat ik me nog echt goed kan herinneren is VOLCAE , INS , Amun-ra , Only , nippel , nevyn dat was de periode wanneer ik nog op w7 zat :p
 

DeletedUser

Guest
Hmm was in 2008 dat w7 open ging dus 3 jaar geleden.

Het enige dat ik me nog echt goed kan herinneren is VOLCAE , INS , Amun-ra , Only , nippel , nevyn dat was de periode wanneer ik nog op w7 zat :p

Zat 3 jaar geleden nog op de basisschool ja, maar is bijna 2012 he. XD
 
Bovenaan