Wereld 21 Premade

DeletedUser41851

Guest
2 stammen hebben samen gefuseerd om zo al de geheimen in hun bezit te hebben.
Met het excuus dat ze, de stam waar ik in zit, wouden voor zijn door te fuseren.

Allees is er bij de stam nooit sprake geweest van fuseren, integendeel er waren zelf aanvalsplannen op lange termijn klaar.

Dat doe je niet als je zogezegd zelf de wereld wilt beëindigen door te fuseren.
 

DeletedUser

Guest
@ Firehead

Er waren genoeg die bij DR zaten dat Grace eraan zat te denken de wereld te beëindigen...

En w25 is altijd een en al backstab en trieste zooi geweest, ben dat betreft blij dat hij word beëindigd. Altijd een vieze wereld geweest... En ik kan het weten want ik speel er al sinds begin in principe....
 
Reactiescore
1.707
2 stammen hebben samen gefuseerd om zo al de geheimen in hun bezit te hebben.
Met het excuus dat ze, de stam waar ik in zit, wouden voor zijn door te fuseren.

Allees is er bij de stam nooit sprake geweest van fuseren, integendeel er waren zelf aanvalsplannen op lange termijn klaar.

Dat doe je niet als je zogezegd zelf de wereld wilt beëindigen door te fuseren.

Is gewoon slim.
 

DeletedUser62436

Guest
Idd, het is slim. Kan je vies vinden, maar het tis gewoon een stukje tactiek. Eerlijk is eerlijk ik zou het ook gedaan hebben voor de pp :p
 

DeletedUser

Guest
w25 is de stabwereld, en we werden gestabbed, en we vonden dat we het snel moesten beeindigen voordat die andere stam het deed ;)
 

DeletedUser45033

Guest
grrrr.... en ik dacht te stoppen na al die jaren. Mmmm nog één keer een nieuw wereldje dan maar. RL kan weeral even wachten :p
 
Bovenaan