Wereld 21 Premade

DeletedUser

Guest
I Opzet ( Beknopt )

Als er een nieuwe wereld komt met leuke instellingen zou het misschien wel leuk zijn om een keer samen tw te spelen. Semirim ( na 2/3 weken) lijkt me alvast wel leuk. Zoals Sea op deze wereld, die ligging was echt goed, zat veel potentieel in. Core is wat druk, rim is vaak ver weg van echte actie. Ook is de startdatum (28 november) niet goed qua examenperiode etc. Gezellig kerstmis vieren op TW als je het te koud vindt om naar buiten te gaan dus ;).

Al zullen tijd en 'goesting' wel het belangrijkste zijn, want ik word ook soms niet goed van dit spel :eek:
Op zich kunnen de AF posters hier wel goed met elkaar opschieten, als dan een goede ligging en de zin er toevallig zou zijn, zou het nog zelfs succesvol kunnen worden. Al moet het natuurlijk leuk blijven. Leuk, gezellig en actief spel, de redenen wanneer je het beste voelt bij dit spelletje zijn het uitgangspunt :D

II Instellingen W25

http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?p=3444771#post3444771

--------
III Voorlopige namen

In: :)

1. Reeds Gevormde accounts (13)
-Vincke, Fresomania ,Nardjuh & Phoenixy) (Paranoia-account)
-Akrisha , Beauty & Illimunati(spelers Unforgotten/Drachir)
-Robinbillen (+ co) & Vuurstroom (Spelers Endless Infinity/Willieboom)
-Butcher92,Bioguin & B. (Lawzzz-account)
-Idunno, St. Jimmy & Zoeperman ( Zonpon/Dorus Says/Twiki)
-WallRaven van Hall, Lunat!c, Poss. & who els ( FalconFire/Pavel Aleksandrov/Willieboom/Yoshira )
-Team Masterkoekje
-Flame-War & Galaxia Darkness. ( Fitzcarraldo/--Relax--)
-Nero (+ Co) & Maikel131( Bespelers Jatu/Maikel131 )
-Maikelzzz & DonaldDuck ( Ex-DuckyBoyz/Ex-Koningtrol)
-Mohniels & Saur0n50 (Mohniels1/Farmalarm)
-Carnivoria (+ Co) ( Bespelers Carnivoria )
-Tempert, Teutonic Order & Muchas Maracas (Ex-Tempert/Ex-Teutonic Order/Bearguy)

2. Nog te verdelen:



Elefendts maat (Willieboom)





Gaat dan toch niet in een andere premade :p :
Cornelis Rex
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
eerst wachten op een nieuwe wereld hea :D
dat kan ook nog even duren......
 

DeletedUser

Guest
Zelfs toen ik nog wel aan het edelen was, had ik mezelf voorgenomen nergens meer te starten :)

Overigens kan ik bijna weer aan de slag, heb 75 edels xD
 

DeletedUser

Guest
en ondertussen de dorpen afgeven :confused:
want wet-nl was niet zo on meer hea.
aegon'tje moet gewoon doorgaan :p.

Natte eekhoorn is inderdaad al een tijdje niet meer online gespot nee, geloof dat ie inmiddels al op de lijst van bedreigde diersoorten staat.

Nog zoiets Victus, ik kan geloven dat je er futloos van wordt als je constant solo speelt :D

Zolang ik leider ben, speel ik door, dat staat vast.
 

DeletedUser

Guest
victus, was toch zolang s.inc bleef leven, of de massa van paar weken terug moest slagen :D
 

DeletedUser

Guest
Natte eekhoorn is inderdaad al een tijdje niet meer online gespot nee, geloof dat ie inmiddels al op de lijst van bedreigde diersoorten staat.



Zolang ik leider ben, speel ik door, dat staat vast.

Bwa, als je het niet meer leuk vind moet je stoppen , lijkt me duidelijk , of toch een break nemen. Het is niet dat Sinc nog een enorme stam is.

Dan vind je het spelletje mss terug leuk na verloop van tijd. Een goed team van 2/3 spelers maakt het spel ontspannender vind ik :) Al kom ik ook nog te veel online naar mijn zin soms :D. Want idd : leider zijn verwacht aanwezigheid.
 

DeletedUser

Guest
Bwa, als je het niet meer leuk vind moet je stoppen , lijkt me duidelijk , of toch een break nemen. Het is niet dat Sinc nog een enorme stam is.

Dan vind je het spelletje mss terug leuk na verloop van tijd. Een goed team van 2/3 spelers maakt het spel ontspannender vind ik :) Al kom ik ook nog te veel online naar mijn zin soms :D. Want idd : leider zijn verwacht aanwezigheid.

daarom wil ik nooit meer leider zijn :p
 

DeletedUser

Guest
victus, was toch zolang s.inc bleef leven, of de massa van paar weken terug moest slagen :D

Nee hoor :)

Bwa, als je het niet meer leuk vind moet je stoppen , lijkt me duidelijk , of toch een break nemen. Het is niet dat Sinc nog een enorme stam is.

Dan vind je het spelletje mss terug leuk na verloop van tijd. Een goed team van 2/3 spelers maakt het spel ontspannender vind ik :) Al kom ik ook nog te veel online naar mijn zin soms :D. Want idd : leider zijn verwacht aanwezigheid.

Ik vind het spelletje nog leuk hoor, alleen de sociale factor en niet het sturen van clears en edels :p

Dat heb ik niet. Zo wil ik nog wel eens anderhalve dag offline blijven, omdat ik ff geen zin heb oid :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het spelletje nog leuk hoor, alleen de sociale factor en niet het sturen van clears en edels :p

Dat heb ik niet. Zo wil ik nog wel eens anderhalve dag offline blijven, omdat ik ff geen zin heb oid :p

Ik ben dan dezelfde soort speler , ben eigenlijk totaal geen 'gamer' :D

Moet je een co zoeken die alleen van beuken houdt voor een evt W21 premade :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ben dan dezelfde soort speler , ben eigenlijk totaal geen 'gamer' :D

Moet je een co zoeken die alleen van beuken houdt voor een evt W21 premade :p

Hier het zelfde meer met de stam bezig dan met mijn eigen account :(
 

DeletedUser

Guest
Ik ben dan dezelfde soort speler , ben eigenlijk totaal geen 'gamer' :D

Moet je een co zoeken die alleen van beuken houdt voor een evt W21 premade :p

Hier het zelfde meer met de stam bezig dan met mijn eigen account :(

Als wij 3en nu eens samen op 1 account zouden gaan? :p

Daarbij heb ik (hopelijk) binnenkort mw3, dus dan ga ik daar wel even zoet mee zijn (momenteel is er en een probleempje met de levering en is mijn laptop stuk xd)
 

DeletedUser

Guest
Met mw3 ben je inderdaad wel even zoet mee :p

Wil je vv wel is doen victus kan ik mijn systeem is toepassen op je stam maar betwijfel of ze dat gaan aanvaarden :p
 

DeletedUser

Guest
Ik twijfel of ik je de interne info van S.Inc wel toevertrouw, gezien wat je met de info van je eigen stam doet :D
 
Bovenaan