wereld 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser493

Guest
ikkuh

Ikkuh ben zeker van de partij met gewoon mijn eigen stam, ja saai maar het is niet anders. Ik zie wel wat er van komt.
 

DeletedUser

Guest
ja, start van W2, een paar maanden later

zo spontaan:ik doe mee!:eek:
 

DeletedUser

Guest
ik speel ook op w2:D:D

op het moment in tbr:cool: maar ik ga mischien naar order of mero of rb:rolleyes: ik zit nog te tweifelen:p scheint dat rb weer wordt opgericht/nieuw leven ingeblazen samen met fa:eek:
 

DeletedUser

Guest
ik speel ook op w2:D:D

op het moment in tbr:cool: maar ik ga mischien naar order of mero of rb:rolleyes: ik zit nog te tweifelen:p scheint dat rb weer wordt opgericht/nieuw leven ingeblazen samen met fa:eek:

Ik ben benieuwd, ik denk dat dit kletskoek is, maar waar heb je dit horen vallen dan?

RB terug met FA, naja zou weer een leuke wending zijn. Stel dat het gebeurd, wie komen erin want redelijk wat RB/FA spelers zijn van stam gewisseld (naar TBR, Order, Mero etc.)
 

DeletedUser

Guest

§2) Spam / relevante toevoegingen / herhalende onderwerpen

§2.1) Relevante toevoegingen

Plaats alstublieft enkel berichten die betrekking hebben op het onderwerp. Als u geen bericht kunt formuleren die een toevoeging zijn aan het onderwerp, is het beter om helemaal niet te antwoorden. Deze regel geldt al helemaal voor een-woords berichten zoals "lol", "rofl" en dergelijken.

Waarom reageer je hier überhaupt nog op? :S
Tot vandaag was de laatste reactie op 7 oktober 2007 :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan