wereld 2

DeletedUser

Guest
Coordinatensysteem

Daar heb je b.v. een dorp:

Continent: 43
Sektor: 12
Feld: 89

Dit dorp heeft dan de Coordinaten: 43:12:89


Hier op nl heb je ja b.v. 745|254 of zo...
 

DeletedUser

Guest
doet ge wat niet? in 3D bouwen: leuk toch, nog een extra dimensie erbij, geeft wat meer rekenwerk zodat het eindelijk wat trager gaat...:D
 

DeletedUser

Guest
3D is GEEN slim idee. Dit is een browser spel dat NIET gedownload hoeft te worden. Er kan niet tot nauwlijks gehackt worden.
Gaan we 3D komen er bugs etc etc.
Ook zal Flachi .exe moeten leren en niet PHP.
Dit bij elkaar plus dorpen enzo maken, kan zkkr 1 jaar duren!
Ook de kosten worden veel omdat je er speciale software en beveiligings programmas voor moet gaan kopen. Daarom houd het maar browser based.
 

DeletedUser

Guest
twas ontopic: als je met x, y en z coördinaten begint werk je meestal in 3 dimensies, intussen ging het daar trouwens al niet meer over, sorry als je niet doorhad dat dit ff een ironische inpikker was...
 

DeletedUser343

Guest
2) dat derde z coordinaat is voor je continent

nope,

1ste = xx staat voor continent.
2de = yy staat voor sektor
3de = zz staat voor vakje

waar ik nu zit:
624|474 K46

zou dus bijvoorbeeld worden:
46:285:25

er zijn honderd continenten, deze zijn elk opverdeeld in 20x20=400 sektoren van 5x5=25 vakjes

rechtsonder:
100 (10x10) : 400 (20x20) : 25 (5x5)
rechtsboven:
10:20:5
linksonder:
91:381:21
linksboven
1:1:1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wat maakt het uit dat het allemaal offtopic is. Moeten ze er maar een slotje op zetten.
 
Reactiescore
2.490
ontopic: wereld 2 zal nog een tijdje duren, en ik gok dat delen van opus daar ook zullen op spelen. dus je bent nog steeds niet veilig :p

offtopic:
wat maakt het uit dat het allemaal offtopic is. Moeten ze er maar een slotje op zetten.

wat maakt het uit dat ik moorden pleeg. Moeten ze me maar vangen.

denk er eens over na ;)
 

DeletedUser

Guest
wat maakt het uit dat ik moorden pleeg. Moeten ze me maar vangen.

denk er eens over na ;)
geluk dat er een knipoog bijstaat: een moord met een post vergelijken vind ik als ernstige redenering niet kunnen...
 

DeletedUser

Guest
het is eerder.

wat maakt het uit dat ik moorden pleeg. moeten ze het maar verboden maken. Nou dat doen ze dus
 
Reactiescore
2.490
het is eerder.

wat maakt het uit dat ik moorden pleeg. moeten ze het maar verboden maken. Nou dat doen ze dus


lees nu dit eens
Relevante toevoegingen
Plaats alstublieft enkel berichten betrekking hebben op het onderwerp. Als u geen bericht kunt formuleren dat een toevoeging is aan het onderwerp, is het beter om helemaal niet te antwoorden. Deze regel geldt al helemaal voor een-woords berichten zoals "lol", "rofl" en dergelijken.
Om herhalingen in discussies te voorkomen is het handig om altijd het hele onderwerp te lezen voor u een bericht daarin plaatst.

wat maakt het uit dat ik offtopic ga, moeten ze het maar verbieden.

nou, dat doen ze dus.
 

DeletedUser

Guest
ja maar voor moord wordt je gestraft en hiervoor niet. en dan is het ook nog dat de meeste mensen liever geen moorden plegen
 
Reactiescore
2.490
akkoord voor moord word je gestraft...
das ook het enigste waar ik akkoord mee ga

lees nu dit eens :

Mandril zei:
Alhoewel ik alsmaar door kan gaan met spam verwijderen, zullen de desbetreffende forumbezoekers dit in de oren moeten knopen:
Regels zijn er niet om te overtreden, zodat moderators je kunnen verbeteren. Regels zijn er om je aan te houden. En als je dat niet doet, heb ik alle recht om je tijdelijk van het forum te verwijderen. Als we teveel berichten van een bepaald persoon moeten verwijderen, kunnen we net zo goed de oorzaak zelf aanpakken.

bron
 

DeletedUser

Guest
Héél verleidelijk om nu een ban uit te delen :D
Maar ik hoop dat je hier wat geleerd hebt, kdeb.

En zo niet, dan geldt het gezegde nog altijd: Wie niet horen wil, moet maar voelen.
 

DeletedUser

Guest
maar is dit nu allemaal offtopic of zijn we nu gewoon een nieuw onderwerp begonnen in dit topic. wordt dit spammen genoemd of gewoon een ander onderwerp maar wel ontopic?
 

DeletedUser

Guest
of-ontoppic theorie

ik snap niet van jullie ;)

in ieder geval , hoe kun je nu ontoppic blijven als er iemand oftoppic gaat , en je wilt wel ontopic blijven , maar ze blijven maar oftopic doorgaan over iets en dan moet je wel oftoppic meegaan , maar dan moet er iemand terug ontoppic gaan , maar dat doen jullie niet , want jullie blijven allemaal oftoppic
dus als we allemaal oftoppic blijven , is het toppic oftoppic , en is het toppic dus niet ontoppic dus kunnen we niet meer teruggaan naar ontopic , want ontopic is al afgesloten , en we zijn nu oftoppic op een nieuws toppic bezig

dus we zijn ontoppic , maar ook oftoppic !

want het toppic is er gekomen voor wereld 2 maar nu zitten we ontoppic eigenlijk , maar toch oftoppic want we praten nu over iets wat bij wereld 2 kan komen , dus ontoppic , maar een beetje oftoppic omdat het origineel ging over wereld 2 en niet rommel die erop komt dus ontoppic oftoppic!
dus als iedereen nu terug ontoppic zou gaan , zou er niets meer over gepraat worden , dus zijn we nu ff oftoppic bezig als je nog iets weet ontoppic , dan kunnen we nog afwijken van oftoppic en terug naar ontoppic !

en als je dit allemaal snapt , dan weet je dat je ons niets maken kan
 

DeletedUser

Guest
ik snap niet van jullie ;)

in ieder geval , hoe kun je nu ontoppic blijven als er iemand oftoppic gaat , en je wilt wel ontopic blijven , maar ze blijven maar oftopic doorgaan over iets en dan moet je wel oftoppic meegaan , maar dan moet er iemand terug ontoppic gaan , maar dat doen jullie niet , want jullie blijven allemaal oftoppic
dus als we allemaal oftoppic blijven , is het toppic oftoppic , en is het toppic dus niet ontoppic dus kunnen we niet meer teruggaan naar ontopic , want ontopic is al afgesloten , en we zijn nu oftoppic op een nieuws toppic bezig

dus we zijn ontoppic , maar ook oftoppic !

want het toppic is er gekomen voor wereld 2 maar nu zitten we ontoppic eigenlijk , maar toch oftoppic want we praten nu over iets wat bij wereld 2 kan komen , dus ontoppic , maar een beetje oftoppic omdat het origineel ging over wereld 2 en niet rommel die erop komt dus ontoppic oftoppic!
dus als iedereen nu terug ontoppic zou gaan , zou er niets meer over gepraat worden , dus zijn we nu ff oftoppic bezig als je nog iets weet ontoppic , dan kunnen we nog afwijken van oftoppic en terug naar ontoppic !

en als je dit allemaal snapt , dan weet je dat je ons niets maken kan

Bedankt voor deze verhelderende uitleg!
 

DeletedUser

Guest
ik snap niet van jullie ;)

in ieder geval , hoe kun je nu ontoppic blijven als er iemand oftoppic gaat , en je wilt wel ontopic blijven , maar ze blijven maar oftopic doorgaan over iets en dan moet je wel oftoppic meegaan , maar dan moet er iemand terug ontoppic gaan , maar dat doen jullie niet , want jullie blijven allemaal oftoppic
dus als we allemaal oftoppic blijven , is het toppic oftoppic , en is het toppic dus niet ontoppic dus kunnen we niet meer teruggaan naar ontopic , want ontopic is al afgesloten , en we zijn nu oftoppic op een nieuws toppic bezig

dus we zijn ontoppic , maar ook oftoppic !

want het toppic is er gekomen voor wereld 2 maar nu zitten we ontoppic eigenlijk , maar toch oftoppic want we praten nu over iets wat bij wereld 2 kan komen , dus ontoppic , maar een beetje oftoppic omdat het origineel ging over wereld 2 en niet rommel die erop komt dus ontoppic oftoppic!
dus als iedereen nu terug ontoppic zou gaan , zou er niets meer over gepraat worden , dus zijn we nu ff oftoppic bezig als je nog iets weet ontoppic , dan kunnen we nog afwijken van oftoppic en terug naar ontoppic !

en als je dit allemaal snapt , dan weet je dat je ons niets maken kan
LOL het is nog altijd ontoPic.
Het betekend trouwens niet dat dit in het vrije gedeelte staat dat we de heletijd offtopic moeten gaan;)
Ik ben gestopt met mijn spam, af en toe een grapje oke.
Maar sommige mensen willen niet leren en het is tijd dat de mods er wat aan doen!
 
Bovenaan