wereld 2

DeletedUser

Guest
hij ik had misschien een gedacht om een wereld 2 te maken omdat als je kijkt naar de duitsers hun wereld 10 :eek: die staan al ver vooruit op ons hoor en als je werelden hebt kun je je oko meer beizg houden met hen ene dorp op wereld 1 an het andere op wereld 2 dus :D wat vinden jullie ervan
 

DeletedUser

Guest
ter informatie: wereld 2 komt er, het wordt normaal eens snellere wereld voor de spelers die dat liever hebben en dat had je al lang kunnen lezen hier op het forum... (search > wereld 2...)
 

DeletedUser

Guest
en komt er als er 15000 spelers zijn en we zijn nog maar aan 8.489 spelers dus even wachten he;) :D
 

DeletedUser

Guest
haha, als er maar 15.000 moeten zijn ,

ga ik ff een paar linkjes zetten op mijn sites;) :)
 

DeletedUser

Guest
maar als je nu in wereld 1 speelt, moet je dan opnieuw beginnen als je dan van voor wereld 2 kiest???
 

DeletedUser

Guest
ik zou zeggen zet de wereld gewoon al op ... dan krijg je iedereen van wereld 1 erbij en zit je al aan een goede 20.000 accounts!:D
 

DeletedUser

Guest
zeker niet, ik veronderstel alleen dat als je grote aantallen nieuwe spelers erbij haalt dat daar het n00b-gemiddelde NOG hoger kan liggen dan hier...:)
 

DeletedUser

Guest
mja, wil niet veel zeggen: ik sta ook nog niet zo hoog en ik ben geniaal:D:cool: (en ik heb een dikke nek, maar dat is geheim...:rolleyes: )
 

DeletedUser

Guest
ja maar jij hebt 5000 punten ik heb er nog niet eens 400 maar dat komt omdat ik net begonnen ben:D :D
 

DeletedUser

Guest
punten is niet alles hé, best ook nog een legertje achter de hand houden;):D
 

DeletedUser

Guest
punten zijn niet alles , dat is waar ! maar al zou de nummer 1 geen enkel leger meer hebben , met al die punten , durf ik niet aan te vallen ze!:p :D
 

DeletedUser

Guest
lol, maar ik hoor regelmatig toch berichtjes hier van grote spelers dat n00bs een beetje aandacht willen en wat zwaarden en speren komen kapotlopen?:D
 

DeletedUser

Guest
Ik zou graag op wereld 2 de xx:yy:zz coordinatensysteem hebben. dat vind ik veel makkelijker. maar ik denkt dat gaat niet :eek: of wel?
 
Bovenaan