Wereld 2, van begin tot eind?

DeletedUser

Guest
Hmm, account waar ik op speel ook compleet weggevaagd door mas mad(alweer hij-,-) en ik dacht hondenman. Voor mijn part mag je wel op dat account inloggen als je wil twan? Als je contacten hebt op die wereld?
 

DeletedUser65757

Guest
xP wat ik nu al jaren spijtig vindt is dat ik gestopt ben op w2 ^^

Was leuk om even met tuala en ciske 14 continent 74 te gaan veroveren, en natuurlijk de spelersmentaliteit... je stuurde enkele honderden fakes met treintjes erbij terwijl je gezellig zit te babbelen zonder de nood die nieuwere spelers tegenwoordig hebben om te beledigen/ klagen/ whatever...

Mjah, w2 was voor mij wat dit spel hoort te zijn: plezier, met iedereen dezelfde kansen..
het was wat het moest zijn, en in mijn ogen is alles wat erna aan toegevoegd is overbodig.


Aan al die spelers die momenteel nog spelen (de namen die ik mij herinner zijn: jordyken, tuala, corne1984, oudeboijnk, ciske 14, cafeole), Bedankt voor de prachtige tijden, you shall not be forgotten.
Hail to you!


Laatst gezien op w2: 2008-07-28 03:01:23
 
Reactiescore
57
xP wat ik nu al jaren spijtig vindt is dat ik gestopt ben op w2 ^^

Was leuk om even met tuala en ciske 14 continent 74 te gaan veroveren, en natuurlijk de spelersmentaliteit... je stuurde enkele honderden fakes met treintjes erbij terwijl je gezellig zit te babbelen zonder de nood die nieuwere spelers tegenwoordig hebben om te beledigen/ klagen/ whatever...

Mjah, w2 was voor mij wat dit spel hoort te zijn: plezier, met iedereen dezelfde kansen..
het was wat het moest zijn, en in mijn ogen is alles wat erna aan toegevoegd is overbodig.


Aan al die spelers die momenteel nog spelen (de namen die ik mij herinner zijn: jordyken, tuala, corne1984, oudeboijnk, ciske 14, cafeole), Bedankt voor de prachtige tijden, you shall not be forgotten.
Hail to you!


Laatst gezien op w2: 2008-07-28 03:01:23

K74? Gozerrr daar ownde Preete, Dare to Dream en ik. Verder heb je helemaal gelijk, mooie wereld dit.
Daarna nooit meer meegemaakt die sfeer, al was het tot W5 nog wel een wat vergelijkbare sfeer. Daarna kwamen de zelfbenoemde pro's, met van te voren gevormde stammen, die ook wel hele goede skills hebben, alleen gezelligheid niet meer kennen.
 

DeletedUser65757

Guest
hmmmm het is natuurlijk al zo'n 4 jaar geleden dus don't shoot me als ik fout ben, kan k 72 zijn ook ^^ iig een van de twee xP
en ook niet onder deze naam ^^
ben gestopt rond de tijd dat -FA- viel xP

weetje, als ze een nieuwe wereld openen met de instellingen van w2 zie je mij daar direct weer hehe ;p snelheid 1 is zo... traag! xP
 

DeletedUser10058

Guest
hmmmm het is natuurlijk al zo'n 4 jaar geleden dus don't shoot me als ik fout ben, kan k 72 zijn ook ^^ iig een van de twee xP
en ook niet onder deze naam ^^
ben gestopt rond de tijd dat -FA- viel xP

weetje, als ze een nieuwe wereld openen met de instellingen van w2 zie je mij daar direct weer hehe ;p snelheid 1 is zo... traag! xP

Het kan al ergens staan, maar nu ben ik toch benieuwd wie je op w2 dan was :p. Het zal inderdaad wel k72 zijn geweest, want daar waren Ciske en Tuala duidelijk aanwezig :p.
 

DeletedUser

Guest
Dat mensen tegen deze eindfase zijn is een feit, maar het is ook een feit dat er nog maar 250 spelers zijn, en ooit zal de wereld toch moeten stoppen. Zijn er nog mensen die een levensverhaal willen posten, want anders nodig ik het community-management uit voor hun visie op de wereld, hebben we in ieder geval íets.

En nu zijn we weer 2 jaar verder en W3 is eerder gestopt, er kunnen gekke dingen gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Elke keer als ik weer even op het forum kijk verbaasd het mij dat W2 nog steeds niet gesloten is.. waarom Duckje?
 

DeletedUser858

Guest
Wel een wonder dat de laatste tijd het aantal barbaren alleen maar afneemt. Ben wel benieuwd wat er zou gaan gebeuren als er echt te weinig barbaren straks zijn..

Wordt het te saai en gaan mensen stoppen? Gaan we meer internen? Ontstaan er misschien toch nog spanningen tussen pbg's/bg's omdat het te saai wordt? Of komt er binnenkort weer gewoon een golf aan barbaren, omdat accountjes actief houden steeds vermoeiender wordt....
 
Reactiescore
57
Elke keer als ik weer even op het forum kijk verbaasd het mij dat W2 nog steeds niet gesloten is.. waarom Duckje?

Zoals RC al zegt, check op TwStats de dorpenstatistiek van W2. Het aantal barbarendorpen is de afgelopen maand met 8k gedaald naar 26.000 Op W2 wordt er dus nog serieus geedeld, als de barbaren op zijn gaat het weer leuk worden :)
Succes op w19 :)

RC, dat zien we dan wel. We hebben nog een aantal grote spelers/stammen liggen die ook nodig eens geedeld moeten worden denk aan xD en Feniks.
 

DeletedUser

Guest
Als niet speler op deze wereld raad ik een oorlog aan tussen _TBR_ en -KH- of zeg ik nu iets heel geks?
 

DeletedUser

Guest
Weet ik veel. Maar als je een bg hebt, hef die dan op. Een oorlog kan de wereld wat interessanter maken.
 

DeletedUser74005

Guest
rotte clown (robert) die als eerste de 1 miljoen puntjes behaalde? :p

Waarom voel ik me k*t als ik dit topic lees; w2 mag niet eindigen :(

Grappig om te lezen dat men 4 jaar terug al dacht dat de wereld zou eindigen. Uiteindelijk heeft dit toch 4 jaar langer geduurd dan verwacht.
 
Bovenaan