Wereld 2 Start datum

DeletedUser579

Guest
onimus2ax3.png

Hallo TW-gamers,

op woensdag, 21.02.2007 om 14:00 uur start wereld 2 !

In wereld 2 zullen wij versterkt op de regels letten. Bij overtredingen van de regels wordt direct gehandeld!

Natuurlijk mag je op wereld 1 én op wereld 2 spelen. (Ook met dezelfde naam)


Geachte Flachie,

Even een klein vraagie, zou deze datum ook op 29.02.2007 kunnen ingaan, wegens de vakantie die ingaat op 23.02.2007. Zelf heb ik het gevoel dat er veel mensen op vakantie, zijn vandaar, michien kun je een soort van poll / enquete in de site inbouwen als je inlogt en bv. daarop stemt.

Ik hoop dat er naar gekeken zou kunnen worden en om meer meningen zou kunnen gekeken worden.

Alvast bedankt,

AasIIX

-.onimus.-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik denk niet dat hij de datum verschuift omdat jij op vakantie gaat.
In de vakantie hebben de meeste juist de tijd om veel online te zijn. Als je op vakantie gaat begin je maar gewoon wat later.
 

DeletedUser

Guest
ja jullei vinden het bniet erg want jullie kunnen op tijd beginnen lol

als ik op tijd zou beginnen zou i dat ook zeggen hoor.

"begin dan wat later"

maar je begint meteen met een achterstand
 

DeletedUser

Guest
maar je begint meteen met een achterstand


Je begint helemaal niet met een achterstand.
Iedereen in je buurt begint met hetzelfde aantal punten als jij.

Als jij 1 week later begint kom je bij mensen in de buurt die ook 1 week later zijn begonnen, je hebt dus helemaal geen achterstand op anderen in je buurt.
Alleen op mensen die gelijk beginnen, maar daar zit je niet in de buurt dus dat maakt helemaal niets uit.
 

DeletedUser

Guest
euh datm aakt wel uit als je in een topallaintei wilt dan alten ze je er minder snel in

waarom zou je in een stam willen die niet eens in je buurt ligt?
En de meeste topstammen laten je binnen als je erg dominant bent in je omgeving, na 1 week kan je echt niet zien wie er dominant is en wie niet.
 

DeletedUser

Guest
W1

Jah, daar heb je gelijk aan, maar dan worden wij toch achtergesteld ???

Daarom wil ik het feit niet wegnemen dat het aanmezelf ligt, maar toch is het jammer want 1 week voorsprong is toch zo'n roughly 200-400 punten..

Achjah ik probeer in Oostenrijk wel internet te krijgen.

Toch zou ik nog een reactie willen van Flachi,

nou, dan werd ik bij W1 zeker een maand achtergesteld!!!
 
Bovenaan