Wereld 19 & wereld 20 + Bouwtijdhalvering voor premium-punten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.490
Wereld 19 & wereld 20 + Bouwtijdhalvering voor premium-punten

Beste spelers,

Het is een tijdje stil geweest omtrent nieuwe werelden maar met deze post kondigen we een gelijktijdige start van Wereld 19 en wereld 20 aan.

Wereld 19 zal een wereld voor gevorderde spelers zijn waar al een tijdje vraag voor is.

Wereld 20 zal, zoals de titel al aangeeft, een wereld zijn waar de bouwtijdhalvering voor premium-punten ingevoerd zal moeten worden. Wij binnen het team hebben zo veel mogelijk proberen te strijden om deze wijziging tegen te gaan. Echter ook TribalWars.nl moet eraan geloven. Om zoveel mogelijk de spelers tegemoet te komen is InnoGames akkoord gegaan met ons voorstel om 2 werelden gelijktijdig te starten waarvan 1 wereld met deze nieuwe instelling en 1 wereld zonder deze nieuwe instelling.

Ook voor ons is dit nieuw en is het afwachten wat voor effect dit zal hebben op het spel & de community van TribalWars.nl. We zullen echter blijven ijveren om de essentie van het spel (Gratis meespelen en de mogelijkheid hebben om evenver te geraken als niet premium-betalers) te behouden. De tijd zal uitwijzen hoe deze wijziging invloed zal hebben op de community en het spel.

Wat is de bouwtijdhalvering voor premium-punten?
Je kan in ruil voor 10 premium-punten de bouwtijd van 1 opdracht in de wachtlijst halveren.
Bijvoorbeeld: De bouw van je hoofdgebouw duurt 10 uur, na een halvering ten koste van 10 premium punten duurt het nog 5 uur. Je kan hierna nogmaals halveren tot 2.5 uur (nogmaals ten koste van 10 premium-punten).​




Waarom deze invoering nadat er gemeld werd dat dit niet voor de Europese versies was?
  • TribalWars is een oud spel en is genereert elke maand minder dan 1 euro per speler. In vergelijking hierbij genereren vergelijkbare spellen met Tribalwars (met meer premium-functies) 3-5 euro per speler.

  • Deze wijziging is nodig om TribalWars levend te houden, updates, marketing, onderhoud, servers, etc...

  • 1 wereld met deze instellingen brengt mogelijk al voldoende extra inkomen per speler om meer geld vrij te maken voor de verdere ontwikkeling van het spel.

Met betrekking tot de instelling hebben we gepoogd en zijn we geslaagd in het bekomen van 2 verschillende wereldinstelling die hopelijk de grootste groep spelers aanspreken. We denken dat vooral de instellingen van w19 bij de oudere spelers in de smaak zullen vallen. omdat dit een grote last is op de servers hebben we hiervoor helaas wel een beperking van maximaal 30.000 spelers.

Wereld 19: Details
Gelijkaardig aan wereld 2.nl


  • Start Wereld 19: Woensdag, 25 augustus 2010, in de loop van de dag.

  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 200% (2)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1)

  • Spelsysteem: Instellingen gelijkaardig aan wereld 2
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Ja
    - Ridder/Standbeeld: Ja
    - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Neen
    - Bonusdorpen: Neen
    - Kerk en geloof: Neen
    - Legerkampen: Neen
    - Awards: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 3.000 punten
    - Edelmanproductie: Goudmunten systeem
    - Technologieën: Simpel systeem

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 01:00 tot 07:00 uur
    - Startdirectie kiezen: na 2 weken mogelijk.
    - Aanvalstiming: milliseconden
    - Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 77 velden
    - Boerderijlimietregel: Gedéactiveerd
    - Extra Beperking: maximaal 30.000 spelers!



Wereld 20 draait op de recentste instellingen en is bedoeld voor alle spelers.

Wereld 20: Details

  • Start Wereld 20: Woensdag, 25 augustus 2010, in de loop van de dag.
    Instellingen gelijkaardig aan wereld 17, zonder legerkampen
  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 100% (1)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (1)

  • Spelsysteem: Instellingen gelijkaardig aan wereld 17, zonder legerkampen
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Ja
    - Ridder/Standbeeld: Ja
    - Ridderitems (en nieuwe ridderfeatures): Ja
    - Bonusdorpen: Ja
    - Kerk en geloof: Ja
    - Legerkampen: Neen
    - Awards: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 3.000 punten
    - Edelmanproductie: Goudmunten systeem
    - Technologieën: Simpel systeem

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 01:00 tot 07:00 uur
    - Startdirectie kiezen: na 2 weken mogelijk.
    - Aanvalstiming: milliseconden
    - Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 77 velden
    - Boerderijlimietregel: Gedéactiveerd
    - Bouwtijdhalvering in ruil voor premium-punten: Geactiveerd, 10 premium-punten voor elke halvering

Gelieve geen supportaanvragen te openen met de vraag of we deze instellingen willen wijzigen.

Het discussietopic van deze wijzigingen kan je Hier vinden.

We begrijpen dat deze wijzigingen een ingrijpend effect hebben op het spel en de community. We zullen zoals we al eerder vermeld hebben blijven ijveren voor de mogelijkheid om te kiezen. Met andere woorden: We hopen in de toekomst meer werelden te starten zonder bouwtijdhalvering

We wensen jullie alsnog veel spelplezier op Wereld 19 & Wereld 20

Met vriendelijke groeten,
Community-Management TribalWars.nl

Het discussietopic
 

DeletedUser

Guest
Bravo aan het TW Team dat jullie 2 werelden erdoor kregen. ;) Wel jammer van de plaatsen op w19. :( Er komt toch een strengere aanpak tegen inactieve spelers hoop ik dan? :)

Anyway, w19 & w20 hebben beide zeer mooie instellingen. ;) W19 wel leuker dan W20 imo. ^^


E/ Duckje; Wel handig is te laten weten dat de PA halvering slechts een optie is zoals de ridder. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Faal..

Met de mogelijkheid om tegen betaling de bouwtijden van gebouwen te halveren zullen de mensen zonder leven dus geld gaan pompen en dus een oneerlijke voorsprong verkrijgen ten opzichte van de rest die niet gek genoeg is om er tientallen euro's door heen te jagen.
Ik kan best begrijpen dat TribalWars levend gehouden moet worden en dat dit alleen kan door middel van extra betalingen. Maar het voor het grootste gedeelte gelijkwaardige spel, en dan heb ik het voornamelijk over de startfase van het spel, tussen betalende en niet betalende spelen wordt hierdoor teniet gedaan en zal eerder spelers kosten dan aantrekken.

Dus in korte tijd is de premiumprijs voor kleine hoeveelheden PA, en dus het kopen via de telefoon 300% omhoog gegaan, en nu wordt het spelen met veel PA dus ook nog eens een voordeel. Studenten en nog jongere doelgroepen spelers worden ernstig achter gesteld en dit vind ik niet kunnen.

Ik teken bij deze een petitie tégen het halveren van de bouwtijd in ruil voor PA.

Voor allen die het met mij eens zijn, kopieer bovenstaande tekst!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40381

Guest
Een wereld voor gevorderde spelers, maar wel met goudmunten en simpele technologien???

Op zich wel leuk dat er weer 2 werelden starten.
Dat premium gedoe vind ik eigenlijk echt onzin, als ik eerlijk ben.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit eigenlijk wel slecht, nu komen er wéér 2 nieuwe werelden. Het gaat veelste snel er zijn té veel werelden. Wanneer dit spel een echt 'eindspel' zou hebben en een wereld daadwerkelijk na zeg 3 á 4 jaar zou zijn afgelopen dan zou het nog wel leuk zijn, want dan blijft alles gelijk.

Maar nu komen de werelden te snel en zijn het er te veel.
 

DeletedUser

Guest
Een wereld voor gevorderde spelers, maar wel met goudmunten en simpele technologien???

Op zich wel leuk dat er weer 2 werelden starten.
Dat premium gedoe vind ik eigenlijk echt onzin, als ik eerlijk ben.

Idd, gebouwen 'halveren' voor RL geld, dus nu word TW bepaald door hoe je status in RL is, goeie zet moet ik zeggen.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ben benieuwd hoeveel mensenop W20 gaan starten :p, belachelijke regel die bouwtijdhalvering.
 

DeletedUser39729

Guest
Wereld 20 moeten we boycotten, halvering bouwtijden, oprotten!!!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
ik zie het al voor me verschillen worden nog groter en grootste no lifers in de spellen(die er ook veel geld aan besteden) groeien harstikke snel.
 

DeletedUser

Guest
Ja uhm, w20 is dan toch niks voor mij ;O

W19 For The Win :D
(btw: check signature plox?) ;)
 

DeletedUser

Guest
De halverings optie is een optie zoals de ridder en legerkampen. Maw; De halverings optie wordt niet ingevoerd op bestaande werelden en komt niet voor in elke nieuwe wereld. Danku ^^
 

DeletedUser34078

Guest
JAAAAAAAAAAA eindelijk!! :D

EDIT: OMG wat een fail: - Extra Beperking: maximaal 30.000 spelers!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan