Wereld 15 is backstabwereld nummer 1

DeletedUser

Guest
Wereld 15 is de minst populaire wereld om op te spelen.
Dat ligt opzich niet zozeer aan de wereld zelf, maar meer aan de deelnemers aan deze wereld.
Er wordt nog al flink ge-backstabbed. Er zijn veel spelers die van stam wisselen en dan plotseling veranderen van vriend in vijand.
Hoort uiteraard bij het spel, maar wel jammer dat je dit spel probeert te spelen met mensen die je vertouwd en dan blijken het achteraf backstabbers te zijn.

M.v.g. en een dikke vette kus voor iedereen die dit leest,

Knoestknakker
 

DeletedUser

Guest
Hoi knoest.

Je weet hoe het gaat. wij van rots werden ook ooit uitgekotst over dit soort praktijken. :rolleyes:
Voor mij ben je geen backstabber. ;)
Gewoon beetje pech door al die stam veranderingen. :eek:
HYPO was een fijne stam die door een paar mannekes is kapot gemaakt door de (ALLE) fusies die ze bedachten. :eek:

Conclusie.. ik weet het niet..
Wens je veel sucses en van mij geen last ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit was al langer geweten hé, dat dit de backstabwereld bij uitstek is.
Heb me er al lang bij neergelegd.
 

DeletedUser58810

Guest
Aantal Stamveranderingen: 17 :eek:
Inderdaad worden er veel stammen opgeheven en/ of vallen uit elkaar.
 

DeletedUser

Guest
Wereld 15 is de minst populaire wereld om op te spelen.
Dat ligt opzich niet zozeer aan de wereld zelf, maar meer aan de deelnemers aan deze wereld.
Er wordt nog al flink ge-backstabbed. Er zijn veel spelers die van stam wisselen en dan plotseling veranderen van vriend in vijand.
Hoort uiteraard bij het spel, maar wel jammer dat je dit spel probeert te spelen met mensen die je vertouwd en dan blijken het achteraf backstabbers te zijn.

M.v.g. en een dikke vette kus voor iedereen die dit leest,

Knoestknakker

Wat hebben ze je nu weer geflikt dat je plots de behoefte voelt om dit met ons te delen?
Als je wilt geef ik ze een flinke dosis billekoek hoor!
 

DeletedUser

Guest
knoest, wat is de naam van die weerman ookal weer die je vroeger steeds overal en nergens riep ?
 

DeletedUser

Guest
knoest, wat is de naam van die weerman ookal weer die je vroeger steeds overal en nergens riep ?

dat doet ie nog steeds hoor :p
P
e
t
e
r

T
i
m
o
t
e
e
f

@ Ownagezor1, hij kan gelijk hebben ... maar het topic is verder een spamtopic ...
 
Bovenaan