Wereld 15 awards 2010!

DeletedUser

Guest
Ik zit midden in mijn tentamens, dus voorlopig doe ik hier niks aan :D
Mocht er iemand niks te doen hebben en alle lijstjes willen doorlopen, heel graag!
Je krijgt er misschien zelfs een koekje voor terug ;)

Erwin
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Vendoux, mooie ODA stats en een mooi dorpenaantal.
2- Mousepad, respect voor mijn buurman, een pracht ODA en een top speler.
3- Wiz-Tes, beste stamleider die ik me kan voorstellen en een pro.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- MLP
2- NOT!
3- 300!

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Tjalgeval, hij heeft als enige MLP overleeft, chapeau!
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Niantos
2- Mousepad
3- Vendoux

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Wiz-tes
2- lunat!c
3- n1ghtmare

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Promo Ranger
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Graanmier, newb
2- Schippertje, pech
3- Noordter, intern intern intern, niet moeilijk, wel stumper.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Flopje, Tjalgeval, Jupiter en Patrijs joinen MLP
2- lange tijd OD#1 geweest
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Mousepad
2- Wiz-tes
3- Vendoux

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- MLP
2- NOT!
3- Out!

- plasticpuuter - w15
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zou hem wel tegenhouden ... en ik denk met mij heel veel andere spelers hier ...
Het is toch logisch? De leider van de stam heeft het recht de stam op te heffen en verder niemand ... je gaat niet zomaar een stam opheffen terwijl dit niet jou stam is omdat je ''er een hekel aan heb'' ...
Zelfs al haat ik een stam nog zo erg zo ik het respect hebben om de speler die zoiets wil doen hiervan af te praten ...

Het is gewoon triest omdat het niet zijn recht is zoiets te doen ... ook niet jou recht ... Je hebt er veel mensen verdriet en pijn mee gedaan ... Dat is wat ik wil benadrukken ...

en wat als je nou geen respect hebt voor de spelers in die stam?

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Promo Ranger
2-
3-

Uhu in ieder topic dezelfde discussie starten is inderdaad het beste/leukste/meest ontopic.
 

DeletedUser13579

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Lunet
2- Vrekje
3- Strem12

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Fucker
2- 301!
3- SWAT

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- senne20
2- jur20
3-zjen6

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Samuelbakker
2- Luuk bos
3- fire camp

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- leider van 301! Swat en Fucker.



Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- geen idee.
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Noordter
2- Vendoux
3- Wimmel

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- ik kreeg een uitnodiging van de stam SWAT



Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- alle spelers die niet in de top 1000 staan, gaan nog een serieuse poging doen. Alle spelers in de top 1000 slachten elkaar af, en de rest kan dan de wereld veroveren!!

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Fucker
2- 301!
3- SWAT
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Lunet
2- Vrekje
3- Strem12

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Fucker
2- 301!
3- SWAT

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- senne20
2- jur20
3-zjen6

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Samuelbakker
2- Luuk bos
3- fire camp

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- leider van 301! Swat en Fucker.



Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- geen idee.
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Noordter
2- Vendoux
3- Wimmel

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- ik kreeg een uitnodiging van de stam SWAT



Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- alle spelers die niet in de top 1000 staan, gaan nog een serieuse poging doen. Alle spelers in de top 1000 slachten elkaar af, en de rest kan dan de wereld veroveren!!

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- Fucker
2- 301!
3- SWAT

En daar moet je bij het tw-weekblad voor zitten:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel een leuk topic dit.

Hopelijk doet mijn handtekening het.
 
Bovenaan