Wereld 11 en 12?

DeletedUser

Guest
ik zie wereld 12 staan op het inlog scherm?

en wereld 11 is weg ;P
 

DeletedUser23179

Guest
ik had donderdag trouwens niks gemerkt, gelukkig.

misschien is waar nu wereld 12 staat, de nieuwe server en wordt die zo in W11 verandert..

ik hoop dat hij snel terug komt (w11), ik moest van mijn stam namelijk vandaag meer dan 1000 punten hebben, anders kon ik wegwezen..

mare, geef die donut's maar aan mij :p die lus ik wel :D last hadden we een feestje (van kerst) toen had ik 3 donut's 8erelkaar op, toen voelde ik me wel vol maar ook een beetje *kots* ;P maar nu zit ik aan de Tony's chocolade :) die zijn goed te eten...
 

DeletedUser

Guest
weg

ik vind het raar want normaal heeft wereld 11 geen downtime vandaag of anders hebben ze die vergeten bij te schrijven
 

DeletedUser

Guest
zijn er mss nog vrijwilligers die hun kerstmaaltijden en het gevolg ervan aan de groep willen meedelen?
het is NU de moment
 

DeletedUser

Guest
Kerstmaaltijden????

ik hoop dat hij snel terug komt (w11), ik moest van mijn stam namelijk vandaag meer dan 1000 punten hebben, anders kon ik wegwezen..

mare, geef die donut's maar aan mij :p die lus ik wel :D last hadden we een feestje (van kerst) toen had ik 3 donut's 8erelkaar op, toen voelde ik me wel vol maar ook een beetje *kots* ;P maar nu zit ik aan de Tony's chocolade :) die zijn goed te eten... <=== WTF

liever oudjaar dan?
 

DeletedUser

Guest
hmm maar versheid van voedsel word idd afgestraft bij het verlaten van het lichaam maar meestal is het dan pijnlijk voor je onderkant
 

DeletedUser

Guest
Rem heeft wel gelijk als je een beetje nadenkt dan snap je ook wel dat het zal komen omdat ze met de servers bezig zijn. Dat het dan eens afwijkt van de opgegeven tijden en dagen , achja dat kan gebeuren he niet alles gaat altijd zoals het zou moeten gaan;)
 
Bovenaan