- Reactiescore
- 2.489
Beste spelers,
Wereld 1 re-run (classic #20) start op 29.04
De Settings zijn identiek aan de aller eerste wereld op Tribal Wars.nl en gelinked aan de 1 april grap! Nu dus echt.
Pre-registratie is gestart! Denk er tevens aan dat het starttijdstip lichtjes kan afwijken.
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 2 (200%)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 (100%)
- Gs Snelheid: Standaard
- Farmen: Mogelijk!
Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Niet actief
- Ridder/Standbeeld: Niet actief
- Bonusdorpen: Niet actief
- Kerk en geloof: Niet Actief
- Uitkijktoren: Niet actief
- Burgerwacht: Niet actief
- Moraal: Niet Actief
- Prestaties: Niet actief
- Technologieën: 3-level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Minimum troepen per aanval: Niet actief
- Vlaggen: Niet actief
- Nachtmodus: 00:00 - 07:00
- Aanvalstiming: Milliseconden (100 ms tussentijd)
- Bolwerken: Niet actief
- Boerderijlimiet: Actief, 2.300 eenheden worden ondersteund per level van de boerderij.
Edelen:
- Edelmanproductie: Pakketjes, goedkoop herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35 per edel
- Edelmannen looplimiet: Onbeperkt
Stam & Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie 35%, Bij 25% zal een Stamlock 3 dagen later ingesteld worden. (zowel joinen als verlaten)(Dit gebeurt manueel)
- Ledenlimiet Stam: 10 leden
- Vakantievervangingen: Mogelijk voor maximaal 20 dagen over een periode van 40 dagen. Nadien treden beperkingen op
Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Niet actief
- Farm-Assistent: Niet actief
- Bouwtijdreducties: Niet actief
- Direct afbouwen: Niet actief
- Bouwkostreductie: Niet actief
- +20% productie: Niet actief
- Ruilen met de handelaar: Niet actief
- Premium Beurs: Niet actief
Andere:
- Barbarendorpen per startende speler: 0 (Normale werelden is dat 1-2 per 10 spelers)
- Snelheid dorpsopbouw: Systeem uit 2003
Duckje's notes:
We wensen jullie ontzettend veel succes op deze nieuwe spelwereld.
We verwachten jouw feedback op het klassieke wereldforum!
Met vriendelijke groeten,
Het Tribal Wars Team
Wereld 1 re-run (classic #20) start op 29.04
De Settings zijn identiek aan de aller eerste wereld op Tribal Wars.nl en gelinked aan de 1 april grap! Nu dus echt.
Pre-registratie is gestart! Denk er tevens aan dat het starttijdstip lichtjes kan afwijken.
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 2 (200%)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 1 (100%)
- Gs Snelheid: Standaard
- Farmen: Mogelijk!
Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Niet actief
- Ridder/Standbeeld: Niet actief
- Bonusdorpen: Niet actief
- Kerk en geloof: Niet Actief
- Uitkijktoren: Niet actief
- Burgerwacht: Niet actief
- Moraal: Niet Actief
- Prestaties: Niet actief
- Technologieën: 3-level systeem
- Beginnersbescherming: 3 dagen
- Minimum troepen per aanval: Niet actief
- Vlaggen: Niet actief
- Nachtmodus: 00:00 - 07:00
- Aanvalstiming: Milliseconden (100 ms tussentijd)
- Bolwerken: Niet actief
- Boerderijlimiet: Actief, 2.300 eenheden worden ondersteund per level van de boerderij.
Edelen:
- Edelmanproductie: Pakketjes, goedkoop herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35 per edel
- Edelmannen looplimiet: Onbeperkt
Stam & Overwinningsvoorwaarden:
- Overwinningsvoorwaarden: Dominantie 35%, Bij 25% zal een Stamlock 3 dagen later ingesteld worden. (zowel joinen als verlaten)(Dit gebeurt manueel)
- Ledenlimiet Stam: 10 leden
- Vakantievervangingen: Mogelijk voor maximaal 20 dagen over een periode van 40 dagen. Nadien treden beperkingen op
Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Niet actief
- Farm-Assistent: Niet actief
- Bouwtijdreducties: Niet actief
- Direct afbouwen: Niet actief
- Bouwkostreductie: Niet actief
- +20% productie: Niet actief
- Ruilen met de handelaar: Niet actief
- Premium Beurs: Niet actief
Andere:
- Barbarendorpen per startende speler: 0 (Normale werelden is dat 1-2 per 10 spelers)
- Snelheid dorpsopbouw: Systeem uit 2003
Duckje's notes:
- De wereld zal aggressiviteit naar andere spelers enorm aanmoedigen wegens het gebrek van barbarendorpen/farmdorpen.
- Hierdoor zullen spelers die niet mee zijn snel uit het spel gespeeld worden. Als gevolg hiervan zal er vrij vroeg in de wereld een dominante stam ontstaan.
- Farm Assistent en Account Manager zijn gedeactiveerd. Dit was initieel ook het geval op Tribal Wars, je kan ook farmen en je dorp opbouwen zonder
- Echter zullen dorpen trager opbouwen waardoor je deze wereld met veel meer wachttijden zal kampen.
We wensen jullie ontzettend veel succes op deze nieuwe spelwereld.
We verwachten jouw feedback op het klassieke wereldforum!
Met vriendelijke groeten,
Het Tribal Wars Team