Welkom in Katalonië

DeletedUser73972

Guest
rfqbwlq6nxa.jpg


Dag allen, zoals onze Koning Katjes hierboven reeds vermeld heeft zullen wij jullie in volgend topic wegwijs maken in de eeuwenoude gebruiken van de Katjes-stam. Velen zijn van mening dat Katten helemaal geen hoogstaande samenleving kunnen bouwen. Ik krab hen in het gezicht! De beschaving der katten is een samenleving van onschatbare waarden en rijkdommen, met vaak menselijker gedrag dan de effectieve mensen... Als je menselijkheid tenminste als maatstaf van 'goedheid' neemt, wat eigenlijk fout is...


Koninkrijk Katalonië

Het koninkrijk Katalonië is op dit eigenste moment een bloeiende haard van handel. Premium punten stromen er voornamelijk binnen, maar af en toe durft er ook wel eens een premium puntje het koninkrijk te verlaten, voor de aankoop van exotische specerijen. De bloeiende handel maakt van Katalonië een énorm rijke regio en gebouwen vliegen er de grond uit sneller dan Speedy Kat muizen kan vangen.
hduxdwzwpo1.jpg

Wij uit Katalonië hebben veel geluisterd naar de inspiratievolle Antwerpenaren en hun wereldberoemde uitspraak: Aantwerpen is't stad, de rest is parking. Wel nu vonden wij eigenlijk wel dat die uitspraak toepasselijk was op ons eigen Katalonië: Wij zijn het land van de beschaving, al de rest (minderwaardige mensensoorten) fungeren enkel als onze krabpalen, drinkbakken of bollen wol wanneer we eens een rooftochtje doen over de rest van de wereld. Best wel jammer dat er geen ander waardig kattenras is dat met ons kan wedijveren over de dominantie van deze miserabele mensjes. Achja, het zei zo. Wij blijven maar lekker achter onze muurtjes van ons machtig land zitten

25kjjrgwrho.jpg

Hoe hebben wij zo'n verheven statuut bereikt, vraag je je nu natuurlijk af? Wel, zoals gezegd zijn wij een stam met normen & waarden en zo maken wij gebruik van 4 steunpilaren die onze samenleving de hoogte in houden:
1. Trust
2. Dedication
3. Friendship
4. World Domination
Wij zullen elke pilaar kort toelichten

iprpmd1sl0p.jpg


1.TRUST:

Vertrrrouwen in de ander is niet zo makkelijk als het lijkt. Als je buur je muis wil komen lenen zonder dat je hem echt kent, geef je hem die dan? 99% van de mensen niet, maar de wetten der Kataloniërs zijn strict: Vertrrrrrouw op elkaar, of gij zult verbannen worden. Wij lenen elkaar die muis, net zoals we elkaar ondersteunen in moeilijke tijden. Purrrrion heeft ons dit alles geleerd: door het vertrouwen dat we in elkaar leggen functioneren we beter, voelen we ons beter, zijn we uiteindelijk beter.


biejho72eoh.jpg



2.DEDICATION:


Hier kunnen we zeer kort over zijn. Toewijding brengt resultaten. Dit heeft ons vele overwinningen bzorgt, maar er is er nog eentje die op ons gevechtsrapport ontbreekt: Het vangen van de rode dot. Miljoenen katten jagen vergeefs achter de rode dot die sporadisch verschijnt over het land, soms op meerder plaatsen tegelijk. Dit is het enige geval waar 200% dedication vooralsnog geen resultaat heeft geboekt. De rode dot is ongrijpbaar, en hieraan moeten wij ons gewonnen geven (voor nu!).


i3azp9alwbl.jpg



3.FRIENDSHIP:

Vriendschap overwint alles. Neem je buur onder de arm, drink er een pint mee, besef dat je een kat bent en niet tegen alcohol kan, braak alles uit en ga naar een gerenomeerde kattenbar voor een goed bordje volle melk.


yred8wlyphd.png



4.WORLD DOMINANCE:

De wereld is onze krabpaal! Kleine mensen denken ons te slim af te zijn? ha! Fout gedacht. Mensen van het zwakke geslacht krabben we verrot, en mensen die eventueel een bedreiging voor ons zouden kunnen vormen vertederen we door onze schattige ogen, waarna ze helemaal in trance geraken en een speerkatvechter hem in de rug neersteekt. Deze tactiek heeft nog nooit gefaald en zal ook nooit falen! Heil de kat dominantie! Hier boven vinden jullie onze kaart. ALs je bekijkt hoe snel we al vorderingen hebben gemaakt op deze wereld zal het niet lang duren voor elke pietluttige mens verloren zal zijn en zijne majesteit Koning Katjes als ENIGE echte koning van W47 te accepteren.


Slot:

Zo, Koning Katjes hoopt hierbij jullie een korte inkijk te hebben gegeven over de mentaliteit & opbouw van de regerende kattenstam in Katalonië. Wij bedanken jullie enorm veel om de moeite te hebben genomen dit helemaal door te hebben gelezen en hopen dan ook dat jullie ervan hebben genoten. Onze katdeskundigen zeiden dat een tekst véél maar dan ook véél aangenamer wordt om te lezen indien er veel afbeeldingen bij staan, we hebben hier dan ook ons best voor gedaan. Moge de beste winnen & mogen wij de beste zijn!

Stam: Katjes (tag: Meow)
Leider: Matthias (AF: Rupelsoldaten.)
 

DeletedUser

Guest
Tot nu toe vind ik dit veruit het beste koninkrijk, ondanks dat Matthias knettergek is natuurlijk.

Creativiteit +1
Zo gek als een deur +1
Poesjes +1

Veel scrollen -1
 

DeletedUser76681

Guest
Waar is die vind ik leuk knop?

Heel mooi! Zeer netjes verwoord!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mooi hoor haha.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Lees ik nou dat jullie mensen in de rug willen steken aka stabben???:eek:

Chapeau wereldleider voor dit stukje tekst ;)
 

DeletedUser73972

Guest
Lees ik nou dat jullie mensen in de rug willen steken aka stabben???:eek:

Chapeau wereldleider voor dit stukje tekst ;)

Shit man, letterlijk gekeken heb je gelijk hahaha

Overigens bedankt aan al de rest ook voor de complimentjes!
 

DeletedUser66129

Guest
Katjes rules the world :cool:

Oh en Matthias is een baasje.. uhh Koning :D
 

DeletedUser66265

Guest
Mooi stukje tekst, mijn complimenten! Dit nodigt anderen denk ik wel uit om ook een poging te wagen.
 

DeletedUser

Guest
Misbruik maken van de alom tegenwoordige poesjes!

Maar een excellent mooi adembenemend stukje!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Prachtig! Mooi stukje man! :D
 

DeletedUser73972

Guest
Weeral thanks iedereen, echt heel leuk dat er zo snel zo veel goede respons komt. Dat had ik enkel durven dromen maar had ik niet verwacht!

Nog misschien aan de rest: als je vindt dat dit stukje moet winnen vergeet dan zeker geen comment te maken met je AF account. Zoals er bij de aankondiging vermeld was speelt populariteit (aantal reacties) een niet te onderschatten rol!
 
Bovenaan