Welke wijziging over de afgelopen 2 jaar vond je wel leuk?

Wat is jouw favoriete update van de laatste 2 jaar?


  • Totaal aantal stemmers
    73
Reactiescore
2.489
Beste spelers,

We weten het inmiddels allemaal. Jullie vinden de Premium beurs slecht, de Ridder skills maar matig en de uitkijktoren zou ritueel verbrand moeten worden.

Echter welke recente update vond je nu wel leuk? (2016 - 2017)

We hebben de volgende opgelijste updates gehad. Breng je hierboven even je stem uit (ohja, en waarom je het zo leuk vond is ook altijd welkom ;))
  • 2016 - StamChat
  • 2016 - Nieuwe Questsysteem
  • 2016 - Nieuwe Ridder met Skills
  • 2016 - Uitkijktoren
  • 2017 - Stamskills / Quests etc
  • 2017 - Rooftochten

Natuurlijk is dit maar een minimum van de updates die TW heeft toegevoegd in de afgelopen 2 jaar (BV. Live grondstoffencounter, dagelijkse prestatieranglijsten etc, Emoticons in de groepschat,)

Voel je vrij andere updates die jij gemerkt hebt hier op te gooien!

Bedankt!

Duckje
Community Manager TribalWars.nl
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Sowieso nieuwe riddersysteem. Veel beter dan die solo ridder die geen toevoeging had in het spel, op die versterkte ridder met kata bonus na.

Dit nieuwe riddersysteem is in elke fase van het spel belangrijk. Je kan stacks behoorlijk boosten, je kunt edeltreinen van 3 sturen etc etc. Veel leuke tactieken!

Ook rooftochten vind ik geen verkeerde functie.
 

DeletedUser79227

Guest
ik ben vooral voor de rooftochten gegaan maar het nieuwe riddersysteem is zeker ook niet verkeerd
 

DeletedUser78605

Guest
Ridder voegt nu echt iets toe. Vroeger was die er enkel voor de sier en leuk om mee te farmen tijdens een start.

Uitkijktoren vind ik persoonlijk erg slecht, maar het voor een verdediger gewoon te makkelijk
 

DeletedUser43042

Guest
Na lange tijd weer terug op TW, W15 voor het laatst

Wat ik jammer vind is dat PP het belangrijkste van het spel is.

PP farmers op de ene wereld om PP uit te geven op de andere.
De spelers die het meeste geld erin stoppen hebben meer kans.
Ik zeg niet dat ze hierdoor winnen, maar in de start van een wereld wel belangrijk.

(begrijp uit oogpunt van jullie als maker van het spel wel dat jullie zoveel mogelijk PP willen verkopen.
Zou liever zien dat er dan eens een reclame komt in het spel en PP wordt afgeschaft of minder)


Wat ik inmiddels wel een goede toevoeging vind is wel de ridder idd.
Rooftochten in het begin van de wereld is ook wel handig.

Greetzz

Wiz
 

DeletedUser75036

Guest
De nieuwe ridder skills zijn echt een leuke toevoeging, waar je ook echt wat aan hebt. Uitkijktoren vindt ik persoonlijk niets.

Groetjes

Piet2812
 
Reactiescore
2.489
Welke wijziging over de afgelopen 2 jaar vond je wel leuk?

Deze vraag stellen zegt ook wel wat hé @Duckje

Als dat wat zegt volgens jou, dan zeggen de resultaten van de enquête net zo goed iets, neen?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Rooftochten en ridderskills maar ik moest eentje kiezen dus dan maar rooftochten.

Tenminste geen kans dat je speer en zwaard gespiked worden :(

En de nieuwe ridder is leuk want awards en awards zijn bae
 
Reactiescore
2.489

DeletedUser72496

Guest
Rooftochten:
Rooftochten is zeker een pluspunt tijdens de beginfase van een nieuwe wereld maar in een latere stadium van de wereld weining nut.
Waarom niet rooftochten maar tijdelijk laten gebruiken op de wereld en na 6 maanden telkens afschaffen.

Uitkijktoren:
Ik ben zeker geen voorstander ervan en kost enorm veel bevolking. Voor mij mag dat zelfs helemaal verdwijnen.
 
Reactiescore
2.489
Bovenaan