Welke spelers horen niet thuis in de top 40

DeletedUser

Guest
Een hoop gewauwel, maar niet één die het antwoord op hokuz zijn raadseltje wist.:p

Het enige antwoord is namelijk:
ALLE LEDEN VAN 40+ ;)
 

DeletedUser

Guest
Je doelt op Nilva? Want jullie edelen ons nauwelijks meer dan wij jullie. Just saying;)

Denk dat Joël Goo bedoelt.:confused:

Hokuz, je kunt ook voor de verandering een topic maken: Welke spelers horen wel in de top 40 thuis die er nu niet in staan?
 

DeletedUser

Guest
Yeah right mensen,

Wat is het zin van dit topic 'Welke spelers horen niet thuis in de top 40' als je niet mag zeggen wie er niet in hoort? Wel moet je wat goeie argumenten kunnen geven. Het is totaal zinloos om te zeggen van die hoort daar niet. Nou met dat IQ gedoe is natuurlijk dikke bullshit... :D

Nuja, als jullie op elkaar inspelen door gewoon te denken 'ik vind jou niet leuk dus hoor je niet in de top 40' dan is dit toch wel het verkeerde topic. Ik stel dan ook voor dat jullie dit gewoon in PM doen als je dat zo nodig moet doen. Iig, ik vind het het niet waard. Zeg dan gerust dat ik niet in de top 40 hoor daar heb ik geen problemen mee. Maar beargumenteer.

Nuja, ik ga er niet veel woorden meer aan vuil maken, maar kap er aub mee :rolleyes:;):eek:

Mvg,
Jonas
 
Bovenaan