Welke originele accountoprichters spelen nog?

DeletedUser

Guest
Overigens staat Mercy. met maanden voorsprong op 1. Fobie staat op 2, maar is niet meer echt stam te noemen:p
 

DeletedUser

Guest
even voor mercy.
13.02.
18:53 De stam is door deleteyourself (verwijderd) opgericht
 

DeletedUser

Guest
Lol, en van leiding geven bakte hij niet heel veel ^^


heeeuulll vroeger, toen ik nog heeeeuuull klein was, fungeerde ik als mb, en toen kickde hij mij uit Mercy. omdat ik te weinig punten had, ik wist niet waar ik het moest zoeken van het lachen haha :p
 

DeletedUser44091

Guest
Lol, en van leiding geven bakte hij niet heel veel ^^


heeeuulll vroeger, toen ik nog heeeeuuull klein was, fungeerde ik als mb, en toen kickde hij mij uit Mercy. omdat ik te weinig punten had, ik wist niet waar ik het moest zoeken van het lachen haha :p

en kijk hoe gelijk hij heeft gekregen je bent zo noob :p
 

DeletedUser30225

Guest
Na wikken en wegen doe ik ook melden dat ik de originele speler ben van dit account.
W12 is mijn eerste wereld dus ik zou onder de catagorie noob kunnen vallen maar heb veel geleerd van mijn ervaren stamgenoten.
Begonnen samen met mijn maatje counterstrike666 die helaas gestopt is en we zaten in TEC waar ik een beetje de recruiting ben gaan doen wat me goed af ging.
Later zijn TEC en BB in een fusie gegaan wat resulteerde in onze schitterende stam TNE en wat ik daar doe is met volle overtuiging ervoor proberen te zorgen dat onze spelers gemotiveerd en enthousiast blijven. Ik mag met trots zeggen dat we een leuke groep hebben met zijn allen en dat iedereen zich voor de volle 100 % inzet en iedereen in stambelang bezig is.

Nu de vakantie weer voorbij is neemt gelukkig de activiteit weer toe dus het zal wel wat spannender gaan worden.................................





Mvg,

Rene.........nutcase71


ps. @ peerke......... een mooi topic! Mijn complimenten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
4
Na wikken en wegen doe ik ook melden dat ik de originele speler ben van dit account.
W12 is mijn eerste wereld dus ik zou onder de catagorie noob kunnen vallen maar heb veel geleerd van mijn ervaren stamgenoten.
Begonnen samen met mijn maatje counterstrike666 die helaas gestopt is en we zaten in TEC waar ik een beetje de recruiting ben gaan doen wat me goed af ging.
Later zijn TEC en BB in een fusie gegaan wat resulteerde in onze schitterende stam TNE en wat ik daar doe is met volle overtuiging ervoor proberen te zorgen dat onze spelers gemotiveerd en enthousiast blijven. Ik mag met trots zeggen dat we een leuke groep hebben met zijn allen en dat iedereen zich voor de volle 100 % inzet en iedereen in stambelang bezig is.

Nu de vakantie weer voorbij is neemt gelukkig de activiteit weer toe dus het zal wel wat spannender gaan worden.................................





Mvg,

Rene.........nutcase71


ps. @ peerke......... een mooi topic! Mijn complimenten!


Ik heb nog een aantal weken hoor:p
 
Reactiescore
4

DeletedUser

Guest
Ook ik speel nog steeds op mijn account en ben net als Nut een w12 Noob. Ik begon in -GFR- en maakte daarna de overstap naar T.E.C / TNE.

Aangezien ik nog alleen speel (krijg binnenkort wat hulp), houd ik me niet bezig met randzaken als spammen op het AF. Maar voor dit topic maak ik voor het eerst een uitzondering.
 

DeletedUser

Guest
Ook ik speel nog steeds op mijn account en ben net als Nut een w12 Noob. Ik begon in -GFR- en maakte daarna de overstap naar T.E.C / TNE.

Aangezien ik nog alleen speel (krijg binnenkort wat hulp), houd ik me niet bezig met randzaken als spammen op het AF. Maar voor dit topic maak ik voor het eerst een uitzondering.

Ja jij beperkte mn edelruimte;) Ook ik ben nog originele speler op dit account. Zal zo ook even mijn eerste-wereld ervaringen hier posten:)
 
Reactiescore
1.089
Goed idee dit forum
Behalve dat ik ook geen orginele speler ben,
speel al zo lang op sseg dat je me dat bijna wel kan noemen...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7025

Guest
Ik ben natuurlijk ook nog steeds de originele speler van het account .Foretold ;) Om nou heel mijn geschiedenis te typen is ook wat overdreven, maar in ieder geval een leuk initiatief!
 

DeletedUser

Guest
Hier ook de originele speler van het account 4ever be, TNE
Ik zal maar ook mijn verhaal neerschrijven, omdat ik zie dat jullie geïnteresseerd zijn ;)

Het account was in het begin een dual-account, opgericht door RL-vrienden. Ik had reeds 'ervaring' op W4 ... ik was een noob met 20 dorpen die niet eens wist dat er een WO gebeurde voor mijn deur :) . Mijn Co kent travian ... een gelijkaardig spel als hier. Samen voor de fun begonnen.
Mijn eerste stam was ~ROTF~, maar vond men draai niet in die stam. Toen er een leiding mijn geclaimd dorp stal en achteraf mij negeerde, heb ik hun wereld omgedraaid door vijand nr 1 te worden. Dit was in mijn ogen de geplande doodvonnis: ik iets van 10 dorpen, de stam 40 leden met 200 dorpen. Niks is minder waar ... hun Massa-aanval faalt door foute coördinatie en ik edelde 1 voor 1 alle leden weg :) ... efkes de stats erbij gehaald: 90 dorpen heb ik kunnen overnemen (stam + ex-leden, BBdorpen niet meegerekend).

Toen ~ROTF~ gevallen was, heb ik gesolliciteerd bij T.E.C en foxhnd met een geweldige CV :)
Voor beiden aanvaard en koos voor T.E.C die later TNE werd. En ben tot de dag van vandaag blij dat ik die keuze heb gemaakt.
Mijn co werd minder actief en ik daardoor meer. Ik kende veel 1 vs 1 gevechten met oa TE42 en foxleden waaraan ik mijn ODA heb verdien. Ook had de stam gezamenlijke doelen waaraan ik mijn clears kon doneren en mijn ODA een boost kreeg. Foxhnd werd later Bg van TNE, waardoor ik kwam vast te zitten ... mijn moeilijkste periode op W12. Maar met de hulp van TNE heb ik jumps kunnen maken waardoor ik kon blijven groeien en geworden ben zoals ik nu ben.
Onder die jumps was er eentje naar K72, waar ik kon knallen tegen mergaize alias iced sheik. Vele clears zijn verloren gegaan, maar door volharding ben ik door de muren geraakt en bezit ik zijn 200?-tal dorpen

Tot op heden is mijn doel om de ODA-rang te ownen. Het leek me mogelijk met de oorlog op War!, maar War! wil me blijkbaar daarbij niet helpen.

Veel leesplezier,
mvg 4ever be
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan