Welke originele accountoprichters spelen nog?

DeletedUser26046

Guest
Valt me trouwens op dat het bijna alleen maar War!-spelers zijn hier ö

Die komen het meeste op het AF (van de 'die hards'). Verder heb je figuren zoals ik die aan acc-hoppen doen; en hier dus niets posten ;).
 

DeletedUser

Guest
Leuk idee, dit topic.

familieland,

In andere werelden door fouten geleerd, helaas liep een fusie in w7 op niets uit. Ronin (stam) Fusiepartner kwam niet meer opdagen? Daarom iets nieuw........wereld met een kerkje w12:

Had het geluk dat ik geland was in een veld met beginners. Kwam terecht in een stam Forgotten and Vannished. Redelijke stam met overleg en strategie. Maar de leiding van die stam (Netsailor en Sneekie) vertrokken ineens naar een top stam in W12. Samen met Bastiaan (oorspronkelijke basvl) besloten te gaan bikkelen tegen SyCa en dat ging ons redelijk goed af. 2 andere spelers in mijn regio vielen op: Yprix en Wizard84, spelers om in de toekomst rekening mee te houden. Doordachte overnames van de stam FoBie waar die spelers inzaten. Kreeg een aanbod om naar de topstam te gaan waar Netsailor en Sneekie naar toe waren gegaan (stamnaam ben ik vergeten) maar zag dat toch niet zitten. Een topstam die zelf gaat recruiten???, komt nooit sterk over natuurlijk. Yprix gaf al aan hoe FoBie in elkaar stak en hun agressieve & actieve houding sprak me wel aan. FoBie was inderdaad een topstam in wording; goede actieve spelers, onafhankelijke strategie naar andere stammen. Helaas viel Yprix als topspeler weg (banned). Kreeg de functie als diplomaat binnen FoBie. Speler Freek van account Tesel kwam op basvl te spelen omdat Bastiaan Real Life voorrang moest geven. Strijd tegen SyCa verliep succesvol en achteraf is, mijn inziens, de fout gemaakt om niet groot te worden door juist klein te blijven. SyCa verloor de slag ondanks goed spel van hun leider Sun Tzuuu. Daarop volgde de slag/oorlog tegen eStar. De 2de slag was erg succesvol en spelers vanuit die regio wilden bij FoBie aansluiting vinden. De stam kreeg toen in te korte tijd te veel nieuwe spelers erbij. Het was geen fusie maar het leek er wel op.
Onderlinge samenhang verminderde en het succesvolle FoBie kon niet meer in stand blijven. Een overstap naar FINI (afgesplitste FoBie) zag ik niet zitten. Doorstart met FoBie was toen geen optie meer. Met Wizard84 en basvl een invite gedaan bij TNE en aldaar begin 2010 aangenomen.

(tijd gaat snel........hopelijk niets vergeten?)
 

DeletedUser

Guest
dan zet ik op aandringen van missj@ckie(mijn schoonmoeder)ook maar weer eens wat op het AF :)

wescha : afkorting , WESley ,CHAntal...chantal is mijn vriendin die het spel helemaal niets aan vind:D

ik heb eerder een half jaar op wereld 2 gespeeld en TW viel me toen een beetje tegen..ik was op bezoek bij mn schoonouders
en daar zag ik mijn schoonzusje(die inmiddels gestopt is)TW spelen op wereld 12 en die wereld was net begonnen
dus ik heb maar een accountje aangemaakt, wescha dus ..nu ben ik toch wel aardig verslaafd maar dat kun je wel zien :cool:
 

DeletedUser

Guest
mcvoca

Ik ben vanaf dag 1 op het acount en nog nooit een fussie gehad of een speler die meespeelde.
ben nogal een verslaafde speler dus ik gebruik veel tijd voor het spel.
waar en waarneer ik maar kan.
was ooit op zoek naar een online game en vond dit wel interesant klinken.
Als ik eerlijk mag zijn dit is mijn eerste wereld.
En had nooit verwacht dat ik nu al zover zou komen.
Al moet ik zeggen dat ik vooraf wel veel forum topics met uitleg doorgespit heb voordat ik begon.

jezelf goed inlezen is al het halve werk he.
 

DeletedUser

Guest
Laat ik ook eens wat opreutelen.

Pe staat voor de uitspraak van mijn initiaal van de voornaam en 1972 is het bouwjaar (notabene op de 29e februari :cool: ).

Ook ik ben begonnen in een ver ver ver verleden op W2.
Ik zat toen op een weerforum waar men het toen in een offtopic-onderwerp had over TribalWars.
Aangestoken door die virus heb ik het ook ongeveer een half jaar/jaartje uitgezongen op W2.

Daarna tegelijkertijd op andere werelden gespeeld (6,7, 8, 9 en 10), maar werd ietsje teveel van het goede. Uiteindelijk besloten om daar allemaal te stoppen en me concentreren op W12 wat ik interessant vond met de Kerken en zo.
In het begin in nietszeggende stammetjes gezeten zoals BoA en FoA.
Later overgestapt naar een meer actievere/serieuzere stam; KERN (met o.a. Bloodyhell, Amani, BORA2500ETX, Trippy7 en Terrorsquad).

Op een gegeven moment werd KERN omgevormd tot Contra (een fusie van een paar stammen waar Ingez het zojuist over had).
Deze stam was TE groot en al snel ontstonden wat onenigheden tussen een aantal leden en het einde van Contra was toen een feit.
Na dit alles een dagje gezeten in een soort van opvangstam/uithuilkamp (WZW...We Zien Wel).
Een aantal dagen later werd het actieve gedeelte van KERN bijeen geraapt en daar was KERN weer in afgeslankte vorm tot wederopstanding gekomen.
Gaanderweg besloten sommige spelers er mee op te houden (mijn strijdmaatjes Trippy7 en Terrorsquad bijvoorbeeld).
In oktober vorig jaar werd Family opgericht en 2 maandjes later joinde ik hun.
De sfeer zeer goed en voelde me erg thuis.

Uiteindelijk werd Family een paar maanden later omgedoopt tot het huidige Done! waar het altijd nog beregezellig is en we niet stilzitten.

Tot zover mijn verhaaltje in een notedopje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik speel ook nog als originele speler op w12 en ik ben begonnen op 1april 2009.

dit zijn de stammen waar ik ingezeten heb:

Geeneen COUNT 22nd July 2009 - 18:00:23 221,066
COUNT Ill. 12th September 2009 - 16:00:02 634,838
Ill. COUNT 16th October 2009 - 19:00:02 1,276,210
COUNT [F.T.] 29th November 2009 - 22:00:02 1,945,301
[F.T.] Family 31st December 2009 - 16:00:02 2,533,266
Family Done! 21st March 2010 - 22:00:03 3,650,092

COUNT was een zeer sterke en hechte stam, die zeer aanvallend speelde, 6maanden na het einde van count stonden we nog top 10 ODA raking, en we waren de heersende stam in ons gebied na een flinke oorlog waar we in de minderheid waren. na een mislukte fusie met ill. waar ik niet zoveel meer van herinner buiten dat het niet werkte hebben we count terug opgericht, de sterke en actieve leden van count zijn dan naar family gegaan, maar ik was toendertijd tegen het joinen van family omdat die onze vijand was (het joinen kwam er omdat onze grensspelers inactief geworden waren en omdat family toen der tijd 3X zo groot was als count, if you can't beat them, join them). ikzelf ben de beren (de beer van zwolle en de beer van groningen) dan maar gaan vervoegen in hun selecte tweemansstammetje. toch bleven de contacten met mijn oud stamleden zeer goed en aangezien ikzelf niet tegen de oud family leden aanlag heb ik na een tijdje toch besloten om met de twee beren naar family te trekken. the rest is history he=> done! waar ik zeer blij ben en omringt wordt door fijne en sterke spelers
 

DeletedUser

Guest
Ik dan ook maar even...

Ben de orginele speler vanaf dag 1 , en ook altijd alleen gespeeld zonder co.

W12 is me eerste wereld en ben 3 weken na de start begonnen.De beginperiode verliep erg voorspoedig en heb in de stam -WL- gezeten waar ik veel heb geleerd, waarna ik de overstap naar PI heb gemaakt.

Vanuit PI werd het CTRL om snel erna weer PI te worden.
Daarna ben ik overgestapt naar foxhnd omdat PI niet was wat ik zocht en er veel gerommel in de stam was.

Sinds April heb ik de overstap gemaakt naar TNE en ik speel er met veel plezier.

grtjes claudi
 

DeletedUser

Guest
Ik ga ook, maar iets schrijven over het account dat misschien wel meeste heeft meegemaakt van heel w12.

Ik begon op w12 samen met zeer toffe groep waarvan jammer genoeg enkel rinne(just like heaven) en jirre(freak scene) overblijven. We begonnen met maar paar spelers en moesten dus tegen overmacht opboksen en zo meer nummer 1stammen van continent 83verslagen(NGNG/brho/tussenstam/TW). Ondanks dat dit stammen met grotere spelers(ik werd zelfs toen ik 1dorp had door speler van 4dorpen aangevallen, maar kon toch zijn troepen killen) en meer spelers waren werden deze 1voor 1op zij gezet en weldra pakte we top 5 in continent en niet veel later volgde de nummer positie continent. Op dit moment zouden veel stammen hun continent gaan verdedigen en verder de rim ingaan, maar dit was niet de Fobie filosofie. Via paar toprecruits(Yprix/Wizard en in tweede fase basvl/familieland) kregen we voet in c73. Dit was het moment waar Fobie in zijn volle glorie was. We werden niet voor niets vaak de meestbelovende stam van de wereld genoemd.

Deze titel deden we aanvankelijk ook alle eer aan. We gingen in aanval op de veel grotere nummer 3stam estar om verder de opmars richting kern voort te zetten. We pakten er de speler RidderRoeland uit. Een speler die veel groter was, dan mij en mijn mede-aanvallers. Ondanks konden we hem ook breken en niet veel later brak estar ook. Het ging er zoiezo al niet goed, maar wij hadden toch maar mooi de definitieve tik gegeven. Jammer genoeg begon vanaf daar het verval, samen met het barbaren worden van yprix. We wouden paar recruits doen uit estar, maar uiteindelijk kwamen er zoveel over dat het lichte vorm van fusie werd. Hierdoor kwamen er 2groepen in Fobie die aanvankelijk nog goed opschoten en het oude niveau benaderde. Eerst werd Syca uiteengedreven, nadat het de aanval had geopend. Vooral de speler Sun Tzuu werd compleet weggeveegd. Ik persoonlijk nam een andere van de grotere spelers voor mijn rekening(nick bravo). Hierna gingen we verder in oorlog met het overige deel van estar dat was overgestapt naar Mercy. Hier werden enkele spelers weggeveegd, maar nooit meer de grote Fobie-acties. Hier had ik persoonlijk ook minder mee te maken.

Ik kreeg op dit moment ook grote tegenslag. Ik verloor 100tal dorpen door straf. Hierna moest ook speler geïnterned worden. Dit barbaren/internen was nooit mijn ding en ik verliet dan ook het account en stopte ff, kwam weer terug op ander account waar ik op korte tijd gigantische successen boekte. Ondertussen was de intern weg en werd ik terug gevraagd op liessens. Daar wachtte een nieuwe grote uitdaging. Ik startte het offensief op de nummer 1stam op 2veel grotere spelers als mij: netsailor(10de en groeinde richting top 3)+ sneekie(top 40). Ook hier werden mooie successen behaald. Ik haalde vele dorpen binnen die steeds werden terug geïnterned, maar na lange tijd druk houden heeft nets het onlangs toch begeven.

Vanaf hier komt het punt waar verval van mijn account echt werd ingezet. Ik stopte voor de 2de keer,omdat Fobie viel door de spanningen die er al langer waren binnen de stam, maar hield het account wel bestaande omdat ik maar nummer 1oda bleef staan waardoor periodes van vv's/co's/onbemand elkaar afwisselde. Het account zakte weg tot een dieptepunt van 3miljoen en moest ook iets na de 100miljoen de nummer 1oda afgeven. Ik ben nu terug onlangs terug gestart en hoop het account terug te herstellen in de oude glorie. Er is een lange weg te gaan, maar ik ben op het goede pad.

Overzicht verslagen tegenstanders(allen vroeger gestart dan mij en dus met voorsprong begonnen)
NGNG: zaorn versut/yogiprof/valk-for-life
Brho: Scorregatio/katara/M4RT1N./playboyke
F.V.:no death
Mercy.:RidderRoeland
Syca:nick-bavo
ANR:sneekie/netsailor

Ik heb mij grotendeels beperkt tot ontwikkeling van mijzelf. Fobie moest in begin ook grote strijd uitvechten in C72, maar deze zijn grotendeels gescheiden gebleven.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon in het kort:

Ik ben dus MrSorry, en nog steeds de eigenaar die hem heeft opgericht.:)
 

DeletedUser

Guest
Jawel..
Ik ben ook de originele oprichter van het account.
Het account 13LaD3R ;)

Begonnen voor de fun met RL vrienden.
En daarbij gelijk de oprichter van het oude -TFT- stammetje.

Maar naarmate de tijd verliep stopte iedereen.

Ook ben ik er zelf een poosje tussenuit geweest.
2 spelers hebben het accountje toen een half jaartje onderhouden.
Weet niet meer precies hoe lang.
Maar het kriebelde te veel en ben toen weer terug gekomen.

Speel nu weer volop, en het bevalt me allemaal nog prima hier.

Grtz,
(13)
 

DeletedUser

Guest
Kort maar bondig : eerste speler, zowat altijd zelfde stam. Enkel zo groot geworden omdat ik een goede stam had.
 

DeletedUser

Guest
Hay ,

ik speel ook nog steeds op xobull , al van in het begin.
Het begin ben ik grotendeels vergeten , omdat dat met veel onbekende stammen enzo te maken had.
Maar , ik was eerst [RnV] binnen gegaan ,
daarna -CU- binnengegaan , was een vreemde stam , met vreemde leiders...
Daarna ging ik Magic. binnen , op het einde was dat een dikke , vieze internstam
dan ff YAN binnengegaan , maar was niks voor mij (daar werd toen zwaar genoobd)
nu zitten de meeste in D.S.S. en vind ik dat ze het nog wel goed doen

Daarna maar men eigen stammetje opgericht , Kiss.
waar ik nog steeds trots op ben , we hebben C76 lang geregeerd met slechts 5 leden.
Maar toen kwam Mercy. , met een massa aanval op V1D4R , die niet zo erg groot was.
maar omdat V1D4R op reis was en mijn PC plots moest crashen , kwam er een eind aan dat account.

De stam viel snel uit elkaar en ik ging dan maar Mercy. in. Prima stam , nog steeds trouwens.
heeft wel zijn up en downs gehad , waardoor ik een tijdje inactief werd en ingesloten geraakte.
Magnar had me hier voor gewaarschuwd , maar ik was toen te lui om dorpen te edelen.
Dus... heb ik mijn acc op deleten gezet , maar heb na 5 dagen verder gedaan en gekeken wat ik kon doen.
Dan ben ik me maar gaan inzetten voor de stam , werd bijna verkozen als leider (Michaela won de stemming met 2 stemmen :mad: )
Maarja ... Momenteel speel ik er nog steeds , ben nog niet veel groter dan toen , maar daar komt wel verandering in.

Elke stamwissel ging gepaard met stevige gevechten.
Bij [RnV] heb ik tegen mijn huidige stamleider sewyel nog hard geknokt rond het account iop321 (onbekend , maar toch :p)
In Magic. heb ik Mercy. af en toe eens lastig gevallen
Toen ik in Yan zat , heb ik ze wat grof verlaten , wat velen me nog steeds kwalijk nemen , maar ik vind het nog steeds beetje grappig
ik poste op het forum "Bye bye n00bs" en leavde de stam beetje later.
In Kiss. heb ik gamegoeroe hard aangepakt die toen in YAN zat. dat was nog eens plezant ^^
Uiteindelijk , Mercy. binnengegaan ... waar ik lang over had nagedacht , maar ik had geen keuze.
Ik heb lang gedacht om Mercy. te verlaten , maar ik heb ondervonden dat Mercy. een stam is die zwaar onderschat wordt en echt wel de moeite waard is om in te zitten.
Momenteel zijn we in oorlog met War! , die begint nu eindelijk wat op gang te komen... hopelijk , heb ik na maanden stil gelegen te hebben , nog steedsde skills om tegen war te kunnen winnen...

Dat is wat w12 betreft ,
ik heb nog op w1 gezeten op outlawsbba als co. dat nu wel gedelete is.
Ik speel daar af en toe nog als gelegenheidsco op White snake. maar echt héél af en toe :p
Ik deed ook W5 , heb daar onder 2 accounts gespeeld , eentje xobull , gpwnd door KIWI en later op Belgrath , gestopt omdat het me verveelde. (was een leuke wereld)
Op wereld 6 heb ik samen met Raizor gespeeld , ik was daar een paar maand Co. Ik heb ook zelf een account gehad , maar werd gerimd na paar maanden.
Op wereld 8 ook gespeeld , maar vroeg gestopt.
Op wereld 9 op The Jona gespeeld en gestopt toen [TAY] zich bij HUNT voegde.
Ook heb ik daar samen met count raizor als invaller op verlaten accounts gespeeld. was altijd voor korte tijd erg plezant.
Op wereld 10 samen met milano1995 gespeeld , was een erg leuke wereld.
Dan wereld 12...
Ik heb elke wereld sinds dien even gespeeld , enkel W13 is wat geworden. Samen met wat spelers uit Done! (de beer van zwolle en twistoffate) hebben we daar erg leuke periode gehad , ik werd door inactiviteit door ziekenhuisopname gepwnd door enkele spelers die toevallig die dag aanvielen.
Heb daar dan geco't met twistoffate , maar werd snel vervelend.
Dus daar ook gestopt , nu zijn we opnieuw begonnen op w17.
Een slome wereld, dus lekker op het gemakje ^^
heb daar nu 4 dorpen onder de naam medvedev
ben benieuwd wat het daar wordt.

Ook op de .co.uk werelden heb ik gespeeld als co. Vooral W3 in de topstam Egg als vaste co van DSperado (erg goed account) , nu als gelegenheidsco van xlZerOlx , de nummer 1.
Die wereld heeft zelfde instellingen als W5 hier en werkt ZONDER moraal , wat het soms erg spannend maakt.
DSperado is 4 maanden later gestart en staat bijna in de top 20 , wil toch wat zeggen ^^

hopelijk heb ik jullie niet te hard verveeld :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben begonnen op w6...
Begonnen in de stam ~T~K~ wat later *P* is geworden, ben op mijn hoogtepunt (3.4 mil) gestopt omdat mijn acc overlopen werd door het toenmalige [dBd].

Ik ben ongeveer 2 weken á een maandje volgens mij begonnen na de start van w12.
Toen kwam ik in de stam "LOZ3RS" genaamd met de leider Wobkovitz, waar ik later zelf leider van zou worden.

Deze viel uiteindelijk en ik kwam toen in Facta...
Ook deze viel waarna ik in PRUTSERS kwam. Deze stam liep op rolletjes maar we wilde meer. Toen fuseerde we met KERN wat het toenmalige CONTRA werd.

CONTRA bleek te divers en te groot waarna deze uiteen viel. Alle "vrienden" in één stam gingen verder onder de naam Family.
Maar door inactiviteit in deze stam besloten de huidige leiders van Done! om de stam te verlaten en een nieuwe stam op te richten met het streven naar meer activiteit op zowel het fora als in het spel...
Dit is tot op de dag van vandaag zeer geslaagd en ik mag mij hier deel van uitmaken.

Ik ben de trotse forummod op het forum van Done! en ik sla af en toe mijn slag ingame.
Van mijn oude maten (LOZ3RS) leeft enkel King Storm nog, dus moet je nagaan hoeveel er al verloren zijn gegaan.

Dus zeker een goed idee dit peerke!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hoi hoi,

Ik ben ook nog steeds de originele speler en speel ook nog steeds solo.

Ik ben ooit begonnen op w6 met enkele vrienden, mijn eerste wereld toen.
Hoe het allemaal gelopen is weet ik niet meer.
Toen de zomer eraan kwam en ik geen tijd meer had heb ik ermee moeten stoppen daar.
Inmiddels werd men account daar ook overrompeld door het *p* van bartimpens.
beginner foutjes zijn lastig recht te zetten.

Uiteindelijk na een weekje of 3 hier gestart op w12.
Ook geen idee meer hoe dat nu weer allemaal in zijn werk is gegaan.
Uiteindelijk in Furi3! gekomen dat nadien de oorlog met het toenmalige yan verloor.
Inactiviteit ten top, maar ik heb doorgezet en via goed contact met Magnar zo in Mercy. terecht gekomen.

Super stam met nu en dan de gewoonlijke stam problemen, maar alles wordt steeds netjes opgelost.
Sinds enkele maandjes maak ik ook deel uit van de leiding.

Dat is het zo wat.
Mijn leermeester was vooral Mochtor op w6.
Verder hier en daar wat ervaring opgedaan in andere werelden.
Maar w12 is men beste tot nu toe.

Grtz
 

DeletedUser27955

Guest
Tja,

Ook ik ben nog steeds de oprichter van dit account.

Begonnen in de vriendenstam Bohema in C77 met allemaal collega's met teveel tijd.

Toen de meeste van deze spelers stopte overgestapt naar YAN waar ik het spel een beetje heb leren spelen.
Een fusie aangegaan met de laatste andere collega welke nog speelde en sinds die tijd is hij mijn Co en inspirator op dit account.

Na YAN nog even in D.S.S. gezeten maar uiteindelijk op vriendschappelijke wijze over gestapt naar NoMercy.

Ook dit is weer een leerschool dus voorlopig zijn jullie nog niet van ons af.

Verder ben ik nog actief op W17 onder dezelfde naam en met dezelfde Co.
 

DeletedUser42273

Guest
Mijn account Feelmybootnoob had ik stop gezet rond Februari. Ik heb toen het ww aan Roccom gegeven en sindsdien is het in zeer slechte handen gekomen en zijn er veel dorpen geedeld geweest dat is al dat ik weet :p
 

DeletedUser

Guest
Mijn account Feelmybootnoob had ik stop gezet rond Februari. Ik heb toen het ww aan Roccom gegeven en sindsdien is het in zeer slechte handen gekomen en zijn er veel dorpen geedeld geweest dat is al dat ik weet :p

Je handtekening is ook ongeveer 3 stamwisselingen gedateerd :p

Edit:
Btw ik kwam toevallig op de twstats pagina van ~R~H~ en als je het over originele stammen hebt die nog bestaan komt deze met stipt bovenaan hoor denk ik.

De eerste speler die joined dateerd van 22nd July 2009 - 18:00 met maar liefst 207 punten en was de 1e van maar liefst 6487 stamwisselingen.
De stam is altijd een behoorlijke massastam geweest en kan mij zelfs herinneren dat ze vroeger schaamteloos 600 leden hadden xD

Ook grappig om te zien zijn de vele comments op de twstats pagina, waarin ze aardig bekvechten.
http://nl.twstats.com/nl12/index.ph...source=nl&utm_medium=tribe&utm_campaign=dsref
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bij elke stam die voor 22 july 2009 is gemaakt staat dat hij op die datum eerste recruit had ;).
 
Bovenaan