Welke originele accountoprichters spelen nog?

DeletedUser15022

Guest
Aangezien er tegenwoordig nog weinig interessants te vinden is op dit forum behalve wat onzinnig gespam en wat moddergegooi, wil ik weer wel eens wat leuke dingen lezen.

In navolging van een threat, op een andere wereld, zou ik hier graag ook eens zien, welke originele accounteigenaren er eigenlijk nog spelen, het liefst van degene die er al vanaf de start bij zijn.

stel je even voor, welk account, wat is het spelverloop geweest op deze wereld, welke stammen heb je gezeten, en wat voor een ervaring heb je op andere werelden.

ik zal zelf de aftrap doen, maar ben uiteraard erg benieuwd naar de andere die hards van deze wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15022

Guest
Ik speel dus op peerke01, en heb dat ook opgericht.
Heb wel even een pauze gehad(1,5 maand of zoiets), maar nooit op een ander account gespeeld.
Ben ook nu de enige speler op dit account, en speel dus alleen, zonder co's.

Vanaf de 1e dag actief hier op 12, en gestart met mijn maatje veroor, die ongeveer een half continent verderop lag.
Kleine stam opgericht(queen of the south, ofwel QOTS) met wat oude bekenden van wereld 7.Op wereld 7 oprichter en leider geweest van CORPS, later THE VOLCAE.

We lagen best wel ver uit elkaar, en ondanks het feit dat het individueel allemaal topspelers waren, leek het ons toch beter om op te heffen en aan te sluiten bij het toen al veel compactere en beter gelegen WAR.

Heb in het begin, vooral samengewerkt met bent seather en the surgeon(toen nog geen stamgenoten), in de fase dat de stammen nog niet belangrijk waren, en het een zaak was om individueel te overleven en een clustertje te krijgen.

Dat bleek een succes, want we konden de clusters naar elkaar laten groeien, waarna WAR zijn vorm kreeg en ik ook de gewenste aansluiting kreeg met mijn partner veroor.

Daarna 1 keer met veroor een grote aktie uitgevoerd op een speler die tussen ons in lag, en ook groter was dan ons, maar ben zijn naam helaas vergeten.

Nadat we deze speler weghadden, lagen de clusters mooi tegen elkaar en was het continent voor WAR.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat dit de leukste fase was op w12, we hebben daarna helaas geen "uitdaging" meer gehad van een dergelijk nivo, en hoop uiteraard dat die er ooit nog wel eens zal komen.

Daarna begon het stammenspel belangrijk te worden, WAR fuseert met PI tot CTRL.

Er kwam behoorlijk wat tegenstand uit de rest van de wereld, en deze mega stam hield helaas dus ook geen stand.

Daarna WAR opnieuw opgericht door foretold., en daar toen ook een leidinggevende rol gespeeld.
Was het spel even beu, en heb toen een "pauze" genomen, tot een maandje terug ongeveer.

Ben nu terug actief, en speel weer gewoon alleen verder als vanouds.

groeten
peerke01
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste leuk idee voor een topic.

Ik heb altijd gespeeld op nAiko en ook opgericht.
Begonnen van af het begin van wereld 12 samen met enkele goeie bekende van wereld 7. Daar was ik eerst leider van *WARR* waarna ik overstapte naar NEXT en uiteindelijk in OAD kwam.

Op wereld 12 heb ik met deze bekende de stam DIE opgericht helaas doordat er teveel leden wereld 12 niet konden combineren met wereld 7 en hun prive leven ben ik overgestapt naar TEC. En uiteindelijk daar in de leiding terrecht gekomen.

Met TEC domineerde we C52 met een mooie grens tegen Pi(later Ctrl) aan. Helaas door veel inactive leden zijn we toen genoodzaakte geweest om een fusie aan te gaan met -=BB=- en zo is TNE ontstaan.

Ben in TNE als leider actief geweest tot begin November 2009. Daarna heb ik TW vaarwel moeten zeggen omdat ik voor enkele maanden weg moest voor me werk. Een maandje geleden weer terug gekeerd op me account gezien deze nog niet compleet intern was overgenomen en heb geprobeerd om er weer wat moois van te maken. Maar als je opeens 1,5 miljoen in punten bent gezakt en de aansluiting met de top 100 zo een 8 miljoen is dan is dat vrij lastig om bij te trekken.

Mooiste tijd op wereld 12 is denk ik wel geweest de grens conflicten met Pi/Ctrl en me persoonlijke oorlog tegen R.O.B. via een vv account(lag zelf aan de andere kant van het continent).

Na me terug komst schrok ik wel even van het modder gooien naar elkaar. Vanaf het begin is er wel veel propagande geweest maar dan nog met enig respect naar elkaar dat is helaas tegenwoordig ver te zoeken.

gr
nAiko
 

DeletedUser

Guest
Zal ik ook even mijn bijdrage doen (zonder spam zelfs ;) - of toch niet SPAM SPAM :p)

Ik ben zelf met dit account begonnen en zit er nog steeds. Het begin lag in de buurt van 420|650, een beetje buiten de kern dus, waar ik het liefste start. Ik ben hier begonnen samen met een vriendin van mij uit w9, Thavief... ingame op w12 bekend als Xiang. Oorspronkelijk lagen we een continent uit elkaar. Door wat privé-issues heb ik het hier dan even wat laten liggen. Ik ben zo rond 10 dorpen blijven hangen.

Toen ik na een tijdje terugkeerde was Xiang, zoals we haar kennen uitgegroeid tot de nr. 5 van de wereld en toch door heel wat spelers gerespecteerd en gewaardeerd. Het account was ondertussen tot een miljoenenaccount uitgegroeid en de afstand tussen haar en mij was bijzonder klein geworden. Ze had wel een co nodig om het grote account te runnen en kwam natuurlijk bij mij met de vraag. Ik ging akkoord, maar ik zou eerst met mijn account nog een hele hoop kleinere spelers in haar cluster opruimen alvorens we er 1 account van zouden maken. We behoorden toen tot een nog bloeiend A.N.R.

Ik edelde heel snel en al snel kwam ik aan een 100tal dorpen, veel te groot ook. Dus ben ik behalve aan Xiang, die in het westen lag, ook dorpen gaan weggeven aan andere stamgenoten in de buurt. Evenstar, ook MB van Xiang, Zilverjef in het noorden... en Kevintje80, die het ook bijzonder goed deed ten oosten van mij. Kevintje80 was eigenlijk geen voorstander van MB's, hij basht liever zelf, maar om het gat tussen Xiang en hem te dichten en mij snel mee op het hoofdaccount te krijgen nam hij ook enkele dorpen aan. Naarmate de tijd vorderde begon ik ook meer jobjes voor Kevintje80 op te knappen en werd ik als het ware MB van 2 spelers... Xiang (5e) en Kevintje80 (25e).

Op een zwarte dag kwam Xiang tot het besef dat ze teveel tijd in dit spel aan het steken was en dat haar echte leven eronder begon te lijden. Met de winnersmentaliteit die ze had was 'minderen' geen optie, dus moest ze noodgedwongen stoppen met het spel. Er zijn dan nog enkele andere spelers op het account gekomen, maar geen enkele kon enigsinds evenaren wat Thavief op het account had gedaan en het account ging dan ook snel achteruit. Ik gaf mijn dorpen in C63 maar weg aan andere MB's ed van A.N.R. en begon me volledig toe te spitsen op het werk als MB voor Kevintje80, zoals het vandaag ook nog steeds het geval is.

Zoals het van een moraalbreker hoort werk ik enkel voor Kev, dus ik ben terug te vinden daar waar er dorpen veroverd moeten worden, wat heeft geleid tot mijn huidige 3 clustertjes. Ik begon met Kev ook al heel snel op het zelfde gedachtenniveau te zitten, waardoor onze samenwerking tot de dag van vandaag zeer goed in elkaar steekt. A.N.R. begon al snel bergaf te gaan en Kev besloot om samen met enkele andere spelers nieuwe stam Fini op te zetten. Dat ging even geweldig goed tot we door enkele spelers niet langer de gehoopte stamverwachtingen meer kregen. We wilden al langer naar War! en met een kleine tussenstap ging het ook die richting uit. En nu kijken hoever we het nog gaan brengen hé... ;)

Wees gerust, je bent van ons nog niet vanaf. ;):D
 

DeletedUser23188

Guest
Ik ben begonnen op W1 onder de naam rinne,
waar ik als noob het spel heb beginnen leren.
Daar heb ik in de stammen: Vae, anti-opus en novus gezeten
Ik street tegen opus maar ik bakte er niets van aangezien ik nog niets afwist van timen.
Ik ben daar gegroeit ton 1miljoen puntjes en toen de brui aan gegeven.
Had een ranking van rond de 50ste

Heb dan op W3,4,5,6,7 gespeelt
maar telkens alleen de beginfase gedaan,
namen waren daar smashin pumkins, queen of the stone age,
hier wou ik vooral een goeie rank hebben en dat lukte me wel,
hier heb ik ook leren timen etc
iedere wereld zat ik wel in de top 20 maar speelde niet hoger dan 100k

Toen ben ik een eindje gestopt met TW, tot m'n broer zei dat W10 van start ging gaan,
dus ben ik ook maar eens gestart, ik speelde onder de naam: queen of the stone age,
mijn doel daar was om miljoenen acc te hebben en eens echte oorlog te maken.
Hier heb ik in Smurf gezeten, op deze wereld ben ik gestopt rond de 3miljoen,
account zat constant in de top 10 en toen ik eindigde top 5

Toen kwam ik op het idee om eens met wat leuke gasten van op vroegere werelden te starten op W12 en een eigen stam te maken.
Mijn doel hier was terug een miljoenenaccount en een topstam te maken,
ook wilde ik een nog mooiere cluster dan op W10 en natuurlijk een mooie rang
Het begin was een van m'n leukste tw tijden,
de stam was echt overactief en iedereen kon het echt zeer goed vinden omdat we elkaar al kenden vanop andere werelden. Door goeie samenwerking hadden we al snel alle stammen gedood die een klein beetje met ons meekonden groeien.
Onze eerste top recruits waren: rensonio en yprix, wizard en familieland
We hebben oorlog gevoerd met ~ngng~, syca, estar en op het laatste mercy als ik me niet vergis.
Alleen deze op mercy had niet zoveel succes.
Uit estar hebben we dan wat leden gehaald zoals d-j, schorpioen, gecekusu en die bende.
Later hebben we ook okmers erbij gehaald van mercy zelf.
Verder is er niet veel nuttigs meer gebeurt, heb paar spelers naast me geplooit,
was niet zoveel moeilijks aan constant door vegen op al zijn dorpen en goed timen,
meestal na 2-3weken hard werk werden deze accounts dan inactiever en inactiever zodat ik principe op het laatste niet eens meer moest timen.

Kan zijn dat ik een paar dingen vergeten ben, sorry daarvoor
 

DeletedUser24402

Guest
Ik ben ook de Orginele/oprichter van The Ultimator.

Ben deze wereld alleen begonnen.. maar heb bij de 500 punten (ongeveer) leukhe1 gevraagd mij te komen versterken. En ook hij speelt nu nog steeds op The Ultimator.

Pff

Onze geschiedenis? Via een opstandig stammetje met een aantal mensen in Pi gekomen (toen nog onder Science Religion). Daarna Fusie met CTRL. In die tijd hebben we een tijdje 1e met ODA Gestaan. Toen heb ik met en aantal andere weer leven in Pi geblazen.. en uiteindelijk zijn we in War! gekomen.

Xx
 
Reactiescore
0
OK, dan hier nog ééntje. De saaiste van alle bijdragen ongetwijfeld.

W12 is mijn eerste wereld, heb het spelletje zelf een beetje uitgevogeld, en veel geleerd van stamgenoten en door het Algemeen Forum uit te spitten.
Mijn eerste stam was No Mercy (toen overigens nog P0lar P3nguïns geheten), opgericht 13 februari 2009, ik ben 14 februari lid geworden en nooit meer weggegaan.

Het account Magnar is nog steeds een solo-account, ik zou niet weten hoe ik met een Co zou moeten samenwerken omdat ik zo erg onregelmatig on-line ben. :)
Verder heb ik nog ruim een jaar PA op mijn account, dus ik ben hier nog lang niet uitgespeeld! :D
 

DeletedUser5644

Guest
Ik ben ook de originele speler en speel altijd solo. Het verhaal van Peerke is dus ook grotendeels mijn verhaal dus dat is makkelijk;) de speler die we toen wegwerkten was in de tijd dat we rond de 1 miljoen punten zaten en zijn naam was Goelous. Ik dacht dat hij in REV zat destijds.
 

DeletedUser37502

Guest
Mijn naam zegt al genoeg:)

Account naam: yournightmare


Ben vanaf de eerste dag dat wereld 12 is opgestart de beheerder van het account yournightmare " bijna geheel solo".
Op 3 weken na heb ik solo alles opgebouwd, mijn fusiepartner en later co is inmiddels single op een account!

Dit is mijn eerste wereld en ook tevens laatste wereld, zal hooguit nog een speed spelen, maar geen hele lange wereld meer.

Om even duidelijk te zijn ik ben vanaf dag 1 begonnen en ik speel tot de allerlaatste dag door;)

Verloop in de afgelopen tijd:

In het begin heb ik behoorlijk wat oorlog moeten voeren met een paar spelers en later met een complete stam, hierbij een tijdje in de top 5 oda gestaan en top 20 odd en totale rang verlagen tegenstanders( top 50 ranking spelers).
Het was voor mij zoeken naar de juiste stam en die heb ik uiteindelijk gevonden en dat is War!

De eerste massa van kern volledig zelf verwerkt! Had genoeg online tijd om zelf te kunnen deffen.

de tweede massa verliep iets anders lees hieronder verder!

Tijdens mijn emigratie heb ik behoorlijk onder vuur gelegen en hebben spelers mij geholpen met deffen, omdat ik nog geen internet had etc en ik s`nachts moest werken. Mede daarom de mooie naam yournightmare :D

In het bijzonder wil ik de spelers Peerke ,Vito Corleone , .Foretold ,Tirroj03 en Veroorin het bijzonder bedanken voor de nodige snipe werk en alle het gedeff wat erbij hoort : ik had toch 2 clusters en in oorlog met de stam Kern, hierbij was het onmogelijk om in clustert 2 alles te stacken en tevens heen en weer te schuiven. plus minus 3 weken lang duizenden aanvallen op mijn teller gehad. Jullie hebben mij ook enorm gestackt vanwege dat ik niet 8 zijdes kon stacken door 2 clusters.

Hierbij wil ik jullie bedanken voor de inzet en weet dat ik mijn account in vertrouwen uit handen kan geven


Inmiddels is het account groot en sta ik in de top 20, top 10 kan ik nog net niet zeggen:p

En ja ik ben een die hard speler
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik dacht al krijgen we een massa intern bij war:p

Geen eigen account, 2/3 is door mij geedeld bijna, maar nee niet de eigenaar:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hier ook nog een original. ;)

Account: sossos79

Gestart in C56 en een héél moeilijk maar leuk begin meegemaakt.

Vanaf dag 1 eigenlijk moeten strijden met het toenmalige Ragnarock (later Res/ANR/SUP) dat een héél sterke start kende.
(Aan die strijd is overigens pas onlangs echt een einde gekomen met de toetreding van de diehards uit SUP in War!)

De eerste maanden heb ik zonder stam gespeeld, maar vooral samengewerkt met mijn toenmalige buur (Ik Ben Mezelf) tegen de overmacht van Ragnarock.
Uiteindelijk dan zelf ook de overstap gemaakt naar zijn stam die pas omgevormd was naar TRUST.
In Trust een hele leuke tijd gehad met spelers zoals MR.00E3 (Edje) en Carp (Kennen jullie vast nog wel van het AF ;-)) die een gelijkaardige start als mij hadden gehad.
De vijand van mijn vijand is mijn vriend of hoe zeggen ze dat...;)

Helaas lag Trust geprangd tussen enerzijds War! en anderzijds Ragnarock en Rev.
We zijn nooit overspeeld geweest en kenden een gezonde groei, maar we waren echter ook niet aantrekkelijk genoeg om leden uit die stammen aan te trekken.
Vooral daardoor is in de stam langzaamaan het licht uitgegaan. Geen vers bloed om stoppende spelers te vervangen was dodelijk. (Op het laatst vertaalde zich dat in ongeveer 6 a 7 permanente vv's die ik draaide)

Voor mij was de val van CTRL dan ook een zegen.
Een overstap naar de vijand zag ik helemaal niet zitten en toen Peerke kwam aankloppen voor een overstap naar het heropgerichte War!, was de keuze snel gemaakt.

Van Trust ben ik helaas nog de enige overgebleven speler, maar wat ik in de plaats heb gekregen in War! overstijgt de nostalgie naar de tijd van toen ruimschoots.

Ik bespeel dit account ook al sinds het begin solo en dat zal ook zo blijven.
Op andere werelden al verschillende malen geprobeerd met een co, maar om 1 of andere reden lukt dat gewoon niet.
Zal wel aan mij liggen :eek:

En in tijden van nood is de stam mijn co, wat kan een mens nog meer verlangen. :D
 

DeletedUser

Guest
Verder heb ik nog ruim een jaar PA op mijn account, dus ik ben hier nog lang niet uitgespeeld! :D

Wat zei je ook alweer dat je pass was? :rolleyes:


Valt me trouwens op dat het bijna alleen maar War!-spelers zijn hier ö
 

DeletedUser24402

Guest
Ik zie hier toch voornamelijk war! gezichten.

Is de rest niet te vinden op het AF? Of zijn ze allemaal later op de accounts gekomen?
 

DeletedUser15022

Guest
zullen er vast nog wel meer zijn toch?

kom op mensen, trek u uit de anonimiteit en schrijf een leuk stukje

ben erg benieuwd naar deze verhalen, ook als het geen topaccount betreft, of als u gerimmed bent, maar daarna toch een herstart heeft gemaakt op deze wereld.

ps: magnar, mooi prestatie, als dit je eerste wereld is, dan heb je het individueel, als ook met je stam erg knap gedaan tot dusverre.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42972

Guest
Acc, MissJ@ckie


W12 is mijn eerste wereld waar ik op ben gaan spelen en natuurlijk meteen verslaafd geraakt aan het spel, heb een goeie leermeester gehad (wescha) die mij veel heeft uitgelegd hoe het spel gespeeld moest worden. Ik wist toen ik begon niet eens wat aanvallers en verdedigers waren :eek: ... Ben toen toegetreden tot de oude stam T*L*P de huidige T*L*P was toen T*L*P2, na een paar fusies van onze stam ben ik blijven hangen bij Done! waar ik erg trots op ben.

Zo dat was al heel wat voor mij om te schrijven, ben namelijk niet zo'n schrijfster ;)
 

DeletedUser

Guest
laat ik voor Done! het ook maar doen

Ik ben ook de oorspronkelijke speler.
en speel sinds kort met co

Wereld 12 is voor mij ook de eerste wereld.
Ik ben begonnen in de stam The Nightmare
deze is in een later stadia in fusie gegaan met Prut, om zo facta te verslaan.
Dit was uiteraard een succes.

na nog een mislukte fusie met kern, waaruit contra ontstond.
ontstond family.
Na een kleine pauze waar ik mijn leiderstaken neerlegt had, hadden we toch weer besloten om de draad weer op te pakken en de leiding weer in handen te nemen, omdat het destijds met de stam wat minder ging (inactiever).

Dat bleek een succes en dat was het begin van Done.
inactieve leden werden niet opgenomen en werden edelvoer, en de leden die wel in de stam kwamen waren dubbel gemotiveerd!
Maar dit hadden we nooit kunnen doen zonder mijn maatje in het spel en medeleider pappie.
 

DeletedUser

Guest
Veel nieuwe starters die het ver gebracht hebben precies... sterk... jullie zijn allemaal goed bezig ;)
Zijn de echte die-hards dan al verdwenen uit deze wereld... ik voel me een beetje eenzaam... en oud, in TW-termen dan toch, ik ga al mee van het begin van w2 :p
(behalve Rinne dan... ^^)
 

DeletedUser

Guest
Veel nieuwe starters die het ver gebracht hebben precies... sterk... jullie zijn allemaal goed bezig ;)
Zijn de echte die-hards dan al verdwenen uit deze wereld... ik voel me een beetje eenzaam... en oud, in TW-termen dan toch, ik ga al mee van het begin van w2 :p
(behalve Rinne dan... ^^)

Ik startte met tw 2 weken voor w2 begon :D
En nog kan ik er niets van :D
 

DeletedUser

Guest
Begonnen op wereld 1 net voor wereld 2 van start ging. Ondertussen op Wereld 1, 4, 6, 7 en 14 gespeeld en enkel nog actief op w12. Maar kan er ook nog steeds niks van hehehe :D
 

DeletedUser

Guest
Begonnen op wereld 1 net voor wereld 2 van start ging. Ondertussen op Wereld 1, 4, 6, 7 en 14 gespeeld en enkel nog actief op w12. Maar kan er ook nog steeds niks van hehehe :D

Begonnen bij de opstart van w2, maar al snel vrij hopeloos daar in de kern en dan herbegonnen daar... ondertussen ook, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15, 17 gehad waar enkel w8 en w12 nog van overblijven :p
De meeste heb ik maar eventjes gedaan, gwn wat noobs pesten in de beginfase; had ook werk genoeg met de andere werelden; beste werelden zijn nog steeds, w2, w5 en dan de huidige w8 en w12

btw: ik kan het ook nog steeds niet :p
 
Bovenaan