Welke Contest?

Waar geef jij de voorkeur aan?


  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.478
Hallo luitjes,

Jullie hebben nog een contest van mij te goed. Jullie mogen zelf kiezen welke het wordt. Ik wil minimaal 10 stemmen op 1 item voor ik het opzet.

Dit zijn de keuzes:
- Gok de Top (klein)
- Het beste profiel
- Presteer je stam
- Presenteer je account
- Rapbattle
- Anders......

Ik ben benieuwd of deze meer succes heeft. Iedereen heeft twee stemmen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Kan toch echt maar 1 keer stemmen.

Leuk iniatief weer Aldo, top idee voor wat positieve sfeer op het AF
 
Reactiescore
2.478
Nu kan je 2x stemmen ;)
 
Reactiescore
2.478
Ik zou een quiz willen voorstellen Aldo. Beetje zoals dit en ik zou je daar best mee willen helpen door het bedenken van vragen en dergelijke..

Dit heb ik al 5x eerder voorgesteld en gehouden op andere werelden. Geen eentje was een succes terwijl deze wel uit de lijst gekozen was en mensen samen met mij vragen zouden bedenken. Ik ga er zelf dus geen tijd in steken, maar als jij 25 vragen + bronnen aan mij kunt leveren binnen 10 dagen wil ik het best opzetten.

Let wel het moeten dus vragen zijn die iedereen kan beantwoorden die actief is op de wereld. De antwoorden moeten dus te vinden zijn in stats, AF en algemene kennis (bijv. bijnaam) over de wereld. Ook wil ik geen politiek getinte vragen of vragen met een bash achtergrond, kortom vragen die controleerbaar en objectief zijn.
 

DeletedUser69389

Guest
Dit heb ik al 5x eerder voorgesteld en gehouden op andere werelden. Geen eentje was een succes terwijl deze wel uit de lijst gekozen was en mensen samen met mij vragen zouden bedenken. Ik ga er zelf dus geen tijd in steken, maar als jij 25 vragen + bronnen aan mij kunt leveren binnen 10 dagen wil ik het best opzetten.

Let wel het moeten dus vragen zijn die iedereen kan beantwoorden die actief is op de wereld. De antwoorden moeten dus te vinden zijn in stats, AF en algemene kennis (bijv. bijnaam) over de wereld. Ook wil ik geen politiek getinte vragen of vragen met een bash achtergrond, kortom vragen die controleerbaar en objectief zijn.
Ik regel het. Als er mensen (uit Chess, N.E.O., UFO en/of voormalige stammen) zijn die willen helpen met vragen maken dan kan dat.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Reactiescore
2.478
Martijn ik zag dat ik wat berichten van jou op skype had. Zou je de rest van deze wereld op de hoogte kunnen stellen van je vorderingen?
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn ik zag dat ik wat berichten van jou op skype had. Zou je de rest van deze wereld op de hoogte kunnen stellen van je vorderingen?
Ik wacht nog steeds op een reactie vanuit N.E.O. om zelf ook iemand aan te dragen die met vragen komt. Ikzelf zit nu op +/- 15 vragen.
 

DeletedUser80471

Guest
Beter mijn dorpen eens in sneltempo pakken ipv te blijven geilen met mijn naam op dit forum.
 
Bovenaan