Welke contest?

Welke contest?


  • Totaal aantal stemmers
    25
Reactiescore
2.478
Hallo Casualspelers,

Zoals aangegeven is één van de redenen van voor het samenvoegen van de Casualforums dat het voor ons makkelijker is om meer contesten te organiseren waar de interne doelstelling van aantal deelnemers ook behaald wordt. In de komende maand zouden wij hier graag mee aftrappen. De datum van de start van deze contest ligt deels aan de keus die jullie maken. Aangezien ik voor mijn twee tentamenweken zit heb ik geen tijd om een heel nieuw contest te ontwerpen.

Welke contesten bieden we binnen nu en drie weken aan?
- Battle of the Casuals: Het idee is vrij simpel, jullie mogen uitvechten door middel van promotie welke Casualwereld het beste is. Dit doen jullie aan de hand van een wereldgeschiedenis. Deze contest is nieuwe dus kan ik op zijn vroegst de 20ste van april starten.
- Spotprentencontest: Ontwikkel je leukste TW-gerelateerde spotprent en stuur deze in.
- Presenteer je account: Welk account in het beste van alle Casuals?
- Presenteer je stam: Welke stam is het allerbeste van alle Casuals?
- Clustercontest: Presentatie gaat zwaar wegen, ivm het verschil met de werelden.

De prijzenpot in bij deze contesten zullen vrij hoog zijn en ga ik nog uitonderhandelen met Poo en Duckje. Wel zal ik ongeveer 1,5k uit eigen zak sponsoren.
 
Reactiescore
127
Battle of the Casuals Leuk idee, maar dit is nog niet echt realistisch. Ik kan nu al vertellen wie dat gaat winnen en dat is casual 1.
Vanaf casual 6 kunnen we een leuk verhaal houden over het edelen van barbaren dorpen.
Casual 5 heeft ook nog range dus is ook nog niet geweldig.
Casual 4 is eigenlijk al afgelopen zonder dat het ooit echt leuk is geweest.

Dus ja dan blijft casual 1 als enigste over waar op dit moment de wereld nog 'interessant' is.
 
Reactiescore
2.478
Battle of the Casuals Leuk idee, maar dit is nog niet echt realistisch. Ik kan nu al vertellen wie dat gaat winnen en dat is casual 1.
Vanaf casual 6 kunnen we een leuk verhaal houden over het edelen van barbaren dorpen.
Casual 5 heeft ook nog range dus is ook nog niet geweldig.
Casual 4 is eigenlijk al afgelopen zonder dat het ooit echt leuk is geweest.

Dus ja dan blijft casual 1 als enigste over waar op dit moment de wereld nog 'interessant' is.

Dan stel ik voor dat je daar niet op stemt :p
 
Reactiescore
323
Battle of the Casuals Leuk idee, maar dit is nog niet echt realistisch. Ik kan nu al vertellen wie dat gaat winnen en dat is casual 1.
Vanaf casual 6 kunnen we een leuk verhaal houden over het edelen van barbaren dorpen.
Casual 5 heeft ook nog range dus is ook nog niet geweldig.
Casual 4 is eigenlijk al afgelopen zonder dat het ooit echt leuk is geweest.

Dus ja dan blijft casual 1 als enigste over waar op dit moment de wereld nog 'interessant' is.
We kunnen ook als cas3 meedoen, is ook een casual toch en daar kunnen we zeker mee winnen :D
 
Reactiescore
693
Battle of the Casuals kan eigenlijk wel
Even pm'en met Rebels en we hebben zo alle ruzies op kaart.
Meeste zal van SEDU en Dragons komen (en vroegere Snaters)
 
Reactiescore
60
Battle of the Casuals kan eigenlijk wel
Even pm'en met Rebels en we hebben zo alle ruzies op kaart.
Meeste zal van SEDU en Dragons komen (en vroegere Snaters)

Casual 4, 5&6 vs Ship&Zero vs P&w-pack

Klinkt als een plan...
 

DeletedUser

Guest
Hehe ik was al eens benieuwd of er ook eens contesten voor Cas1 kwamen. Goed werk!!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zoals Aldo al zei, als we een battle of the Casuals doen dan wordt dat wel pas eind april.

Zien jullie het zitten om eerst een al bestaande contest te doen, en daarna de battle?
 
Reactiescore
127
Denk dat casual 6 (en 5?) dan wel een beetje buiten de boot vallen.

Ik kan voor 6 maar één ding verzinnen wat je kan bespotten :rolleyes:
Wij hebben genoeg zelfspot binnen de stam dat komt wel goed:D
 
Reactiescore
2.478
Ik zie veel stemmen op 'The Battle of Casuals'. Zoals Duncan al aangaf moet het concept hiervoor nog gemaakt worden. Hiervoor trek ik meestal een weekje uit en laat het concept aan meerdere mensen lezen en keuren. Wegens mijn tentamens kan ik dit proces pas na de 15e van april in werking zetten. Waardoor deze contest pas eind deze maand online kan zijn.

Ik stel dus voor om ergens volgende week een contest (nummer 2 van de poll) te beginnen. Hiervan in het concept al af. Hiermee kunnen we de tijd doden. Begin mei zal de The Batlle of Casuals online komen. Is dit een goed voorstel? Dan zit ik me niet de haasten en hebben we iets om te tijd te doden.
 
Bovenaan