Welke console

Reactiescore
660
Xbox one x of PlayStation 4 pro?

Of gaan de vorige versies van die spullen nog lang genoeg meegaan om die eventueel aan te schaffen?

Ik wil niet nu een Xbox one s kopen om volgend jaar amper nog spelletjes te kunnen aanschaffen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Er komt sowieso een PS5 aan ook, volgend jaar, mocht je daarop willen wachten. Denk dat de productie van PS4 games sowieso nog wel even doorgaat.

Ik weet niet hoelang de One s al uit is?
 
Reactiescore
464
Xbox one x of PlayStation 4 pro?

Of gaan de vorige versies van die spullen nog lang genoeg meegaan om die eventueel aan te schaffen?

Ik wil niet nu een Xbox one s kopen om volgend jaar amper nog spelletjes te kunnen aanschaffen.

Ik zou sowieso kiezen voor 't platform waar je vrienden op spelen, als je nog niet kan beslissen dan zou ik zelf persoonlijk voor een PS4 gaan. Puur vanwege de exclusieve games voor de PS4 de afgelopen jaren. Dan zou ik pas kijken naar wat het systeem zelf kan, sinds dat geen extreem verschil maakt imo.
 
Reactiescore
770
xbox en ps4 hebben beiden niet echt goeie games exclusief voor hun platform maar ben zelf een ps4'der . enige wat me stoort is dat de free games van ps4 die je krijgt bij je abbo altijd obscure indie-game bagger is
 

DeletedUser1435

Guest
Alyijd dat gezeik op de gratis meuk die je krijgt terwijl je anders nooit kan gamen omdat je arme kkbelg met weinig spaargeld bent mvg
 
Reactiescore
770
zeg tzal gaan he jij badeendje
 
Reactiescore
2.177
Ps4 heeft wel goede exclusives tho. Ligt compleet aan wat je speelt. Race shit Xbox, single player ps4 en shooters beide even.
 
Reactiescore
1.699
xbox en ps4 hebben beiden niet echt goeie games exclusief voor hun platform maar ben zelf een ps4'der . enige wat me stoort is dat de free games van ps4 die je krijgt bij je abbo altijd obscure indie-game bagger is

Laatste maanden zitten er wel goeie tussen hoor. Nu sniper Elite 4 bijvoorbeeld.

Maar ik heb ergens gelezen dat de ps5 ook PS4 spellen kan afspelen. Weet niet of het waar is maar hoop het wel.
 
Reactiescore
464
Laatste maanden zitten er wel goeie tussen hoor. Nu sniper Elite 4 bijvoorbeeld.

Maar ik heb ergens gelezen dat de ps5 ook PS4 spellen kan afspelen. Weet niet of het waar is maar hoop het wel.

Jup, backwards compatible is bevestigd :)

En PS4 geen goede exclusives is een grap mag ik hopen? God of War, Spider-Man, Last of Us, Horizon Zero Dawn en zo zijn er nog wel een aantal
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.699
Jup, backwards compatible is bevestigd :)

En PS4 geen goede exclusives is een grap mag ik hopen? God of War, Spider-Man, Last of Us, Horizon Zero Dawn en zo zijn er nog wel een aantal

Ja super chill dan heb ik nog wat aan mijn PS4 games :). PS3 backward zou ook leuk zijn puur om mass effect trilogy nog eens te spelen haha
 
Reactiescore
5.598
Ha robbeke, ouwe rukbuffel, een lekker jonge señorita doet menig ps4 en xbox vergeten.
Leuk trouwens dat je nogsteeds rondhangt hierzo.
 
Reactiescore
2.489
PS4 - Overwatch ;)
 
Bovenaan