Welke 5?

DeletedUser38473

Guest
1) Thibor
2) dwergkoning
3) harm
4) appeljongens
5) kippetje
 

DeletedUser858

Guest
1) Rubair
2) Jermain
3) King flower
4) Ghostkiller 69
5) D.walraven

Dat is mijn lijstje denk :) [voor zover ik nu even snel iets bedenk :p]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser858

Guest
dat kan best :) Rubair/King flower/D.walraven ken ik ook nog maar heeeel vaag :p

[Rubair was o.a. de oprichter van de aller eerste orginele ANTS , dacht ik :p]
 

DeletedUser

Guest
1. MAS MAD(Massimo): Heeft je aanval al verdedigt voordat jij hem verstuurd hebt;)
2. Harm(Laionkwien): Pure skills hier, Timing in zijn beste vorm moet alleen nog leren wat handiger te handelen in sommige situaties.
3. Tarsonis: Timing is heel goed alleen missen jullie misschien wel wat op het vlak van snel-nobelen.
4. Appeljongens: Jammer dat het niet tot een fight is gekomen maar spelen konden jullie geweldig.
5. Rawhide: Nog altijd respect voor deze gozer(ook wel Nymfomaan en vindt hem beter dan Bormsie dus vandaar dat hij erin staat en niet Bormsie).
 

DeletedUser5561

Guest
Lol leuk topic, had het nog nooit gelezen maar zag dat men naam er een paar keer in voor kwam :p. Alles goed op W2? Lang geleden amai. Ik speel nu zelf op W22 onder een andere naam!
 

DeletedUser5561

Guest
Ik mis W2 wel eigenlijk. Ik speel nu op W22 onder een andere naam. Hoe gaat het ermee? Ben op zoek naar een account op W2 :p...
EER bestaat ook nog altijd :).
 

DeletedUser

Guest
Ik mis W2 wel eigenlijk. Ik speel nu op W22 onder een andere naam. Hoe gaat het ermee? Ben op zoek naar een account op W2 :p...
EER bestaat ook nog altijd :).

Lool mijn account gebeurt niks mee. Mits je nog weet wie ik ben:p
 

DeletedUser5561

Guest
Ik herrinner je nog en Fictus zegt me zeker nog iets. Hoeveel punten heb je ondertussen?
Heb je msn?

Grtz
 

DeletedUser51773

Guest
1. Phyro
2. Dietrix
3. Kingshadow
4. **vacature**
5. **vacature**
 
Bovenaan