Welke 5

DeletedUser

Guest
...
lees de post nog is, en denk dan hard na tot op het punt wanneer je begint te beseffen dat je interpretatie fout was

Ik zit zoooo niet fout ;)
Dark reva vermeldt jou niet in zijn top 5.
Jij klaagt dat jij er niet bijstaat. Echter staat er in jou handtekening dat je zelf erkent dat je geen topper in W3 bent en dus anderen ook niet over je kunnen oordelen en je dus ook niet in je top 5 plaatsen.
Dark reva zegt dus 'en terecht'. Je staat er dus ook terecht niet bij, omdat je naar eigen zeggen nog niets hebt gepresteerd.

Hierna begin jij te vitten op dark reva, terwijl je al de gehele tijd via je handtekening hebt toegegeven dat je niet in zijn top 5 hoort en hij dat steeds beaamt.

Bovendien zou je nog steeds dezelfde handtekening hebben, indien je gelijk denkt te hebben. Maar je hebt deze weggegooid, aldus win ik ^^
 

DeletedUser9312

Guest
Ik zit zoooo niet fout ;)
Dark reva vermeldt jou niet in zijn top 5.
Jij klaagt dat jij er niet bijstaat. Echter staat er in jou handtekening dat je zelf erkent dat je geen topper in W3 bent en dus anderen ook niet over je kunnen oordelen en je dus ook niet in je top 5 plaatsen.
Dark reva zegt dus 'en terecht'. Je staat er dus ook terecht niet bij, omdat je naar eigen zeggen nog niets hebt gepresteerd.

Hierna begin jij te vitten op dark reva, terwijl je al de gehele tijd via je handtekening hebt toegegeven dat je niet in zijn top 5 hoort en hij dat steeds beaamt.

Bovendien zou je nog steeds dezelfde handtekening hebben, indien je gelijk denkt te hebben. Maar je hebt deze weggegooid, aldus win ik ^^

-dark reva begon te zagen tegen mij, ik niet tegen hem.
-die post was niet serieus, maar eerder bedoelt om dit hier te doen herleven.
-verder bedoelde ik dat ik niet vaak van me laat horen, niet dat ik een slechte speler ben.
dus heb jij de posts volledig verkeerd bekeken
 

DeletedUser

Guest
Niemand wil me hebben.:mad::mad::mad::catapult::ram::licht::bijl:

sorry kheb al bij je in de stam gezeten :)



met wie ik graag een stam zou willen:

1. frezz
2. zorc (de originele)
3. ploxie
4. hakuna
5. sass


sorry voor degene die niet staan vermeld, maar je moet nu eenmaal kiezen :)
 

DeletedUser

Guest
On topic:

1: Draconis
2: Cocoras
3: Wvisser
4: XiNiX-NL
5: Ikzelf

Draconis omdat ze altijd zo heerlijk kan spammen.
Cocoras omdat hij een goede leider is.
Wvisser met zijn def skills.
XiNiX-NL omdat hij heel erg pro is!
Ikzelf omdat ik anders niet kan genieten om met hun in 1 stam te spelen.

En omdat het altijd goed gaat met deze spelers ook al kan C soms wat irritatie bij me opwekken:$
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hey snotjong, sinds wanneer heb jij dit forum ontdekt? xD BTW je zit al met al die n00bs (op wvisser na inmiddels) in de stam -.-'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hey, zal niet veel verschil in zitten bij mij :p

1.Draconis
2.Corcoras
3.Luutzen
4.Marlon
5.Brrrrrrr= :p

Draconis. Kei lief meiske waar je schik mee hebt :p
Corcoras. Top van een stamleider zou het hem ook het beste toevertrouwen
Luutzen. Net drug maar het is net of hij nooit is weg geweest :p
Marlon. Leuke speler om mee te praten,
Brrrrrrr = Gewoon aanvalsgek :p (Mike teminste :phaha)

PS, Ik kies namelijk vooral voor deze omdat het de enige personen zijn waarmee ik optrek (meer hoor maar deze zijn de beste :p)
Niet veel verandering zoals ik all zei :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7975

Guest
1. Vandammefan
2. Bram21
3.Kermit1979
4.Yeeves
5.TheMosquito


Vandammefan-----TW vriend door dik en dun, Super gozer
Bram21-----------Is geen betere om in je stam te hebben. Ligt alleen in het verkeerde continent ;)
Kermit1979-------Samen gestart op op W3., veel gelachen samen
Yeeves-----------Niet praten maar doen.
TheMosquito------Nachtmerrie van -Res-

Kan veel meer spelers opnoemen, maar dit leek me een leuke groep spelers, waarbij ik best wel mee in een stam zou willen zitten.
 

DeletedUser

Guest
TheMosquito------Nachtmerrie van -Res-
Nachtmerrie... Of uitdaging? :p
Side 1:
Tribes: -Res-
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: TheMosquito

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 180
Kant 2: 60
Verschil: 120

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,646,302
Kant 2: 563,453
Verschil: 1,082,849

chart
 

DeletedUser34283

Guest
Nachtmerrie... Of uitdaging? :p
Side 1:
Tribes: -Res-
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: TheMosquito

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 180
Kant 2: 60
Verschil: 120

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,646,302
Kant 2: 563,453
Verschil: 1,082,849

chart

Scherp hoor ^^.:D
 

DeletedUser7975

Guest
Iemand die midden in Res gebied, toch nog 60 dorpen van jullie kan pakken. Kan je alleen maar respect voor hebben.
Je kan het een uitdaging noemen Christine;) Maar zulke spelers met ballen missen jullie nu echt bij Res.
 

DeletedUser

Guest
Iemand die midden in Res gebied, toch nog 60 dorpen van jullie kan pakken. Kan je alleen maar respect voor hebben.
Je kan het een uitdaging noemen Christine;) Maar zulke spelers met ballen missen jullie nu echt bij Res.

Sluit ik me bij aan.

Nu aanval op Tomket met viel -RES- spelers. Eerste dag van de aanval hebben ze wat gedaan en nu doen ze niks meer. Terwijl juist het druk houden op een speler belangrijk is om hem/haar te doen kantelen.

+ het feit dat ik meerdere keren dorpen van mug heb gecleard omdat mij om clears werd gevraagd die -Res- zelf niet kon leveren. Daarnaast ook eens een vv'en gedaan toen sebe door mug werd aangevallen.

Maar aan andere kant heeft -RES- met spelers als Xinix, draconis, holyhero ook goede krachten.
 

DeletedUser21032

Guest
Inderdaad, zeer veel respect voor TMQ die nu al een tijdlang res belachelijk maakt om het zo maar te zeggen. Ze krijgen hem totaal niet weggespeelt.

Jammer dat Tomket zoveel verliest, maar werken moet je ook nog he. Real life gaat nu eenmaal voor, vandaar dat het ons niet verbaasde dat de aanval net nu in de schoolvakantie zou komen
 

DeletedUser

Guest
Iemand die midden in Res gebied, toch nog 60 dorpen van jullie kan pakken. Kan je alleen maar respect voor hebben.
Je kan het een uitdaging noemen Christine;) Maar zulke spelers met ballen missen jullie nu echt bij Res.

Het klopt, themosquito is een vrij sterke speler, en vaak zeer onderschat. Tactisch is hij sterker dan de -res- spelers in de buurt, al is het verschil niet al te groot. Daarom zei ik uitdaging... niet omdat hij geownd wordt, maar juist andersom; een speler die meespeelt, net bóven het niveau van z'n buren, zodat deze weer ervan kunnen leren (als ze dat doen)... Respect voor tmq.



@plox, vakantie? meesten van de aanvallers werken ook gewoon ;) Plus daarbij... aanvallen goed timen (en dan heb ik het niet over 33 aanvallen in 1 seconde:rolleyes:) is soms het beste wat je kan doen wanneer je weet (of vermoed) dat je tegenstander beter is.
 

DeletedUser

Guest
jullie met da timen , pfff , ne counter en tis allemaal voor niks
 

DeletedUser16702

Guest
Inderdaad, zeer veel respect voor TMQ die nu al een tijdlang res belachelijk maakt om het zo maar te zeggen. Ze krijgen hem totaal niet weggespeelt.

Jammer dat Tomket zoveel verliest, maar werken moet je ook nog he. Real life gaat nu eenmaal voor, vandaar dat het ons niet verbaasde dat de aanval net nu in de schoolvakantie zou komen

Was het blik vv's leeg?
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, zeer veel respect voor TMQ die nu al een tijdlang res belachelijk maakt om het zo maar te zeggen. Ze krijgen hem totaal niet weggespeelt.

Jammer dat Tomket zoveel verliest, maar werken moet je ook nog he. Real life gaat nu eenmaal voor, vandaar dat het ons niet verbaasde dat de aanval net nu in de schoolvakantie zou komen

Ik moet gewoon elke dag werken. Zelfde geldt voor Draconis, maar die werkt in de bib en zit dus ondertussen alleen maar op tw ;)

Xinix werkt ook, maar in mindere mate.

Maarja, waarvoor hebben ze zo'n mooie vakantievervanger knop uitgevonden, om hem niet te gebruiken ofzo ?:rolleyes:
 
Bovenaan