Welke 5 niet?

Reactiescore
976
Er is "Welke 5" nu wil ik "Welke 5 niet" zien :p




*Volgens mij gaat de naam van Maikel hier het populairst zijn :p*
 

DeletedUser

Guest
Er is "Welke 5" nu wil ik "Welke 5 niet" zien :p




*Volgens mij gaat de naam van Maikel hier het populairst zijn :p*

nou nou we zijn weer eens positief :mad:


1. niemand
2. niemand
3. niemand
4. niemand
5. niemand

hoe meer mensen hoe meer ik kan spammen dus ik wil iedereen
 

DeletedUser

Guest
5 maar? Dat is verdomd weinig.

Iedereen die ooit in Bok heeft gezeten of nog steeds zit wil ik niet in dezelfde stam zitten (helaas al te laat -.-)
 
Reactiescore
976
5 maar? Dat is verdomd weinig.

Iedereen die ooit in Bok heeft gezeten of nog steeds zit wil ik niet in dezelfde stam zitten (helaas al te laat -.-)

Waarom ben je zo tegen Bok :confused: ze vallen eigenlijk nog best mee hoor :D

& bedoel je mij ofzo? op die slowaakse server ( kijk dan maar naar Aaron die heeft me uitgenodigt :p ) lol die server suckt volgends mij ben ik daar nu een BB dorpje :D
 

DeletedUser1435

Guest
dan heb ik zeker een topprestatie geleverd :eek:

ik ben nooit boos op maikel geworden xD
 

DeletedUser1435

Guest
Waarom ben je zo tegen Bok :confused: ze vallen eigenlijk nog best mee hoor :D

& bedoel je mij ofzo? op die slowaakse server ( kijk dan maar naar Aaron die heeft me uitgenodigt :p ) lol die server suckt volgends mij ben ik daar nu een BB dorpje :D

heb jij daar ook nog gezeten :p
 

DeletedUser

Guest
ik heb er eigenlijk maar 1.
1. jonas van puntius denesonii

Deze speler heeft het echter wel weer goed gepraat maar vond echt echt geen fraaie actie van hem.

Here's the dilly:
hij speelde daar dus, ik had hem erop gezet.
na een tijdje speeld hij amper, liet hij de aanvallen gewoon hun gang gaan en verloor hij veel.
ik zeg meermaals: geef nou vv af, geef nou vv af!
doet ie nog niet, hij blijft verliezen.
uiteindelijk ben ik het zat en ga ik met hem praten over of het wel slim is dat hij het account houdt, of ik niet iemand anders erop mag zetten ofzo.. hij zo: nee nee ik speel verder.
nuja, was ik het niet mee eens, wat ruzie gehad, uiteindelijk toch vv gekregen:eek::eek:
ik dus account opvijzelen, gelijk edels blocken, front helemaal opnieuw gedeft.
komt ie weer online na een ruzie op msn, en delete hij het account.

fijn toch?
 

DeletedUser16232

Guest
1. Beeshee, gewoon niet te vertrouwen
2. Maikelzzz, ik zie gewoon het stamforum voor me met zijn taalgebruik. Bij de gedachte wordt ik al gek.
3. Antrahiks oftewel Badeend.. Veel bla bla, maar nog nooit tegen een topspeler iets gedaan.

Voor de rest niemand echt, zelfs die Bokjes mag ik wel op de 1 of andere manier.
Alleen Supertom(player.) 1% minder als de rest;)
 

DeletedUser

Guest
ik zou met iedereen wel kunnen spelen.
ook met mensen die mij wel eens genaaid hebben.
ik ben niet zo haat dragend :rolleyes:
 

DeletedUser1435

Guest
1. Beeshee, gewoon niet te vertrouwen
2. Maikelzzz, ik zie gewoon het stamforum voor me met zijn taalgebruik. Bij de gedachte wordt ik al gek.
3. Antrahiks oftewel Badeend.. Veel bla bla, maar nog nooit tegen een topspeler iets gedaan.

Voor de rest niemand echt, zelfs die Bokjes mag ik wel op de 1 of andere manier.
Alleen Supertom(player.) 1% minder als de rest;)

er ligt dan ook geen enkele topspeler naast me :eek:

op w7 blijf ik dan wel weer overeind tegen de nr 6 ofzo :p
 

DeletedUser

Guest
Alles wat in MoTTo zit of in BIH,
MoTTo omdat 't de grootste naaiberen zijn die ik ken :D (Op Allien en Isiske na)
BIH omdat ik 't echt 'n prutserstam vind, en ze echt aantonen dat ze diplomatieke kwaliteiten bezitten:)
ene moment waren we 'aartsvijanden' andere moment kwam er een vraag of we bij 't monsterverbond tegen PT|CM wilden:)
 
Bovenaan