welke 5 niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser13822

Guest
beetje lame topic maar ik wil het er op wagen :p

moet voor een beetje meer leesplezier zorgen tijdens de examens

zelfde als welke 5, maar dan welke 5 je niet wilt in je stam....

1. christine (nu draconis), duidelijk op #1. Waarom? Simpel, niet te vertrouwen, geen loyaliteit, geen respect, praatjesmaker, etc....

2. Rik aka briljant aka e1kk1p. idem dito als C , zorgt voor interne twisten die totaal onnodig zijn

3. keizerbal. groot praat, zonder resultaat. Ook de skills zijn niet wat ze te wensen zijn. Maar vooral overal een verhaal achter verzinnen om mensen tegen elkaar op te zetten

4. big howdy. leider van resist maar kan geen interne structuur bekomen en eigenlijk is de stam meer een samenraapsel van individuen. Verliest ook constant dorpen aan ons en internt zich een weg richting de rim om te ontsnappen aan cervix

5. -wolf- . respectloze bruut die zijn mening altijd zal doordrijven. Veel persoonlijk conflict mee gehad, al is dat al tijden geleden.
 

DeletedUser

Guest
1. Frezz vervelend arrogant ventje
2. plox the fox ( als die nog speelt ) zielig ventje met veel praatjes maar geen daden.
3. Jullia77 onbetrouwbaar
4. Ariethewhite achterbakse backstaber
5. Misdaad achterbakse backstaber


Willekeurige volgorde
 

DeletedUser

Guest
Slecht idee PJ :p

Wordt toch alleen maar geflame. Van mij hoeven jullie dus geen lijstje te verwachten.
 

DeletedUser

Guest
1. Frezz vervelend arrogant ventje
2. plox the fox ( als die nog speelt ) zielig ventje met veel praatjes maar geen daden.
3. Jullia77 onbetrouwbaar
4. Ariethewhite achterbakse backstaber
5. Misdaad achterbakse backstaber


Willekeurige volgorde

Leer eerst je vijand kennen alvorens je iemand in je lijstje gaat zetten, het is Ariewhite :p
 

DeletedUser

Guest
5. -wolf- . respectloze bruut die zijn mening altijd zal doordrijven. Veel persoonlijk conflict mee gehad, al is dat al tijden geleden.

Inderdaad, wat een kansloos mannetje

Maar nu even serieus.
Ik had wel zeker goede redenen en jullie komen jullie afspraken niet na. Tot op heden nog steeds niet gebeurt.
Naar mijn idee, wouden jullie juist jullie mening doordrijven. Dingen als zeuren om "ons gebied" en hypocriet gedrag.
Ik denk dat ik maar door blijf spelen, gewoon om jou te stangen :D

Groetjes aan alle vriendjes uit W13 en W3 die me net zo mogen als QS :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13822

Guest
Inderdaad, wat een kansloos mannetje

Maar nu even serieus.
Ik had wel zeker goede redenen en jullie komen jullie afspraken niet na. Tot op heden nog steeds niet gebeurt.
Naar mijn idee, wouden jullie juist jullie mening doordrijven. Dingen als zeuren om "ons gebied" en hypocriet gedrag.
Ik denk dat ik maar door blijf spelen, gewoon om jou te stangen :D

Groetjes aan alle vriendjes uit W13 en W3 die me net zo mogen als QS :)

Ik zou u ind niet graag in de stam hebben, maar het is niet dat je door door te spelen me gaat stangen :p conflicten zijn van maanden geleden en al lang vergeten en vergeven ;) ma ik moest er 5 hebben é (a)
 

DeletedUser22326

Guest
1. king123.. alle neuzen een kant op op het af is ook niet leuk
2. lintu, omdat ik niet wil denken dat om elke hoek een spook zit, als iemand m niet begrijpt wil ik hem wel ondersteunen met wat leuke quotes..
3,4,5 serrius elbron en thescorp omdat het veel meer plezier brengt om vijanden te hebben waar je respect voor hebt en normaal mee kunt praten
 

DeletedUser26269

Guest
3. keizerbal. groot praat, zonder resultaat. Ook de skills zijn niet wat ze te wensen zijn. Maar vooral overal een verhaal achter verzinnen om mensen tegen elkaar op te zetten

4. big howdy. leider van resist maar kan geen interne structuur bekomen en eigenlijk is de stam meer een samenraapsel van individuen. Verliest ook constant dorpen aan ons en internt zich een weg richting de rim om te ontsnappen aan cervix

Zij ownen :D
 

DeletedUser

Guest
1. king123.. alle neuzen een kant op op het af is ook niet leuk
2. lintu, omdat ik niet wil denken dat om elke hoek een spook zit, als iemand m niet begrijpt wil ik hem wel ondersteunen met wat leuke quotes..
3,4,5 serrius elbron en thescorp omdat het veel meer plezier brengt om vijanden te hebben waar je respect voor hebt en normaal mee kunt praten

1) dan moet je niet king123.. zeggen, maar richt je tot DTW;)

2) Niet nodig, geen interesse

3,4,5) Dit zijn spelers die beslist het spelletje onder de knie hebben en je respect wel mogen verdienen. En het zijn ook ooit mijn vijanden geweest toen we oorlog hadden met FIRM, maar in tegenstelling tot jou, heb ik wel respect voor mijn vijanden, zelfs voor de speler(s) die mijn vertrouwen misbruikt heeft/hebben in het verleden.

Voor de rest ga ik hier ook geen lijstje zetten, want misschien zit je zelf ooit nog eens in de stam bij die speler en levert het enkel problemen voor de stam. Ik geef persoonlijke vetes op als het ten voordele is van mijn stam, dus heeft niemand er baat bij mijn lijstje te kennen. Voor er speculaties komen allereerst dit, ik heb geen enkel probleem met de huidige AND spelers;)
 

DeletedUser22326

Guest
Wat een belachelijke reactie.

1) De enige die ons nog afbreekt e.d. is King123.. vandaar! Ik zeg dus indirect dat ik het leuk vindt dat niet iedereen dezelfde mening heeft en dus King123.. zijn andere mening hier waardeer. Daarbij is het mijn mening, dus ik moet helemaal niks.

2) Het ging niet op degenen die niet willen.. :rolleyes:

3,4,5) Jij bent niet de normale Manu. Lees eens wat er staat gast. Ik zeg dat ik respect e.d. voor hun hebt en dan zeg jij dat je in tegenstelling tot mij er wel respect voor hebt. Och wat ben je ook een engeltje.
 

DeletedUser21032

Guest
1. Frezz vervelend arrogant ventje
2. plox the fox ( als die nog speelt ) zielig ventje met veel praatjes maar geen daden.
3. Jullia77 onbetrouwbaar
4. Ariethewhite achterbakse backstaber
5. Misdaad achterbakse backstaber


Willekeurige volgorde

We zitten nog steeds indezelfde stam hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Wat een belachelijke reactie.

1) De enige die ons nog afbreekt e.d. is King123.. vandaar! Ik zeg dus indirect dat ik het leuk vindt dat niet iedereen dezelfde mening heeft en dus King123.. zijn andere mening hier waardeer. Daarbij is het mijn mening, dus ik moet helemaal niks.

2) Het ging niet op degenen die niet willen.. :rolleyes:

3,4,5) Jij bent niet de normale Manu. Lees eens wat er staat gast. Ik zeg dat ik respect e.d. voor hun hebt en dan zeg jij dat je in tegenstelling tot mij er wel respect voor hebt. Och wat ben je ook een engeltje.

post jij dan wel in het juiste topic? Het gaat hier over welke spelers je niet in je stam wilt om bepaalde redenen:confused:
Jij komt zeggen dat je niet bij king in de stam wilt zitten omdat er op het AF te veel mensen uit DTW de mening van 1 DTW-er komt aanmoedigen/herhalen? Ik zit bij hem wel in de stam maar heb ook niet dezelfde mening, het gaat erom samen een compromis te bereiken;)
Waarom zou ik niet de normale manu zijn, ik heb jouw post zo geïnterpreteerd. Maar ja, zal dan een misverstand zijn. Mijn excuses.;)
 

DeletedUser22326

Guest
Omdat King123.. zo goed als enige is die tegen gas geeft tegen de algemene AF-mening, maar als hij bij mij in de stam zou zitten, dan zou hij dat denk ik niet meer doen. Dus dan zijn hier alle neuzen dezelfde kant op, das nie leuk.
 

DeletedUser47506

Guest
2. lintu, omdat ik niet wil denken dat om elke hoek een spook zit, als iemand m niet begrijpt wil ik hem wel ondersteunen met wat leuke quotes..



yeaaa goed gesproken, heb je nog meer?

ik begrijp je eigelijk niet met op elke hoek en spook.
 

DeletedUser47506

Guest
moet ik je ff op school pakken ofzo:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22326

Guest
Meiden:rolleyes:

Lintu heeft het volgende geschreven:
Saint-Fenrir

is en fusie partner dus het lijkt mij nog niet zo slecht idee als ONE jou gekozen heeft dat pataxte zo snel mogelijk dorpen overneemt.

het nadeel van deze actie van ONE is dat ze het te snel zal doen dus binnen 2 dagen zal het def van Saint kapot zijn.
geloof me dit hebben ze ook met lord jhonsonn gedaan al zijn dorpen staan leeg door de honderenden misschien wel duizend aanvallen van ze.

zie lord jhonsonn profiel.

verder vraag ik jullie de stam of er nog iemand wat creatieve oplossingen heeft tegen de massa aanvallen.

mijn keuze zou ook nog fout kunnen zijn.
dus wordt je aangevallen meld het snel bij ons.
we kunnen helpen nu het nog kan.
ONE zal genadeloos toe slaan.
uit de berichten van UW.
reken op 1000 clears.
misschien wel meer.

en ik denk dat ze nog wel meer doelen gaan zoeken.
en om dit te laten stoppen moeten ook wij actie gaan ondernemen als de NAP over is ik neem aan om dit niet op het forum te doen maar onderling.

aangezien ONE nog elke dag ons forum leest.
en dat nog wel door onze leden die vv afstaan.
aan ONE
als we iemand ontdekken die vv afgeeft aan ONE leden vindt ik.
dat die leden streng aangepakt moeten worden en vooral straks als er oorlog komt.


Reactie van Sala op Lintu.

Salamehh heeft het volgende geschreven:


wat jij zegt is helemaal niet waar ,ik heb het aan thijs en pim gevraagt .
en zeggen dat jij ons alleen maar opfokt zodat wij bang van worden, wat helemaal niet waar is.pipo en thijs weten zelf niet van die aanvallen af !!
en zo denk je dat wij strax worden aangevallen door ONE.
jij bent een grote leugenaar.
ik wist al gelijk dat dit niet klopte

mvg salamehh
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan